Siemens SX678X02TN - Reviews

9,1

Lorier 07-02-2016 Product paar weken in bezit

Nieuwe vaatwasser gekocht omdat oude van een ander merk het had begeven. Deze vaatwasser heeft een beter wasresultaat en droogt de afwas erg goed! de lade's en bordenrekken zijn allemaal veel steviger dan onze vorige vaatwasser! We hebben de 60 cm uitvoering dus is erg ruim, fijn voor de grotere borden e.d. wat ook erg fijn is dat het bestek in een lade ligt waardoor het allemaal beter schoon wordt. ondanks dat toch nog een extra bestekkorf erbij. verder erg veel programma's, energie zuinig en maakt weinig geluid. Het is even wennen dat er licht in de vaatwasser zit. eenmaal gewend wil je niet meer anders! Het is even een uitgave, maar het beloont zich wel!

Peter 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

De machine is goed afgewerkt en heeft een praktische flexibele indeling. De installatiehandleiding is duidelijk en spreek redelijk voor zich. Hoe de vaatwasser verder functioneert zal nog moeten blijken.

NLHITP 05-12-2015 Product paar dagen in bezit

Na vorige Siemens geintegreerbare vaatwasser nu de SX678X02TN aangeschaft. Dezelfde goede indeling als vorige machine, maar naast de bestek-bak nu ook een bestek-lade boven in. Veel instellingen mogelijk zoals hardheid water, hoeveelheid glansmiddel etc etc.. Tijdsindicatie (resterend of eindtijd) op de grond is super handig. Makkelijk zelf te plaatsen.

Edwin 01-10-2015 Product half jaar in bezit

Mooi apparaat, heel veel mogelijkheden. Instellen zou wat mij betreft iets eenvoudiger mogen zijn. Zeker met uitgestelde starttijd sta je elke keer toch wel even te toetsen op het display.
Was resultaat is goed, indeling ook. Enig minpunt tot nu toe is dat de vaat niet geheel droog is als het programma klaar is. Dat valt me tegen.

Andre 24-08-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
Prettige stille vaatwasser. Handige la voor het bestek. Zeer goed resultaat en alles is droog. Mooi de displayprojectie op de vloer.

Harald Oosting 31-07-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtig apparaat, schitterend design van binnen met de blauwe verlichting. Indeling is zeer praktisch, erg veel ruimte. Programma's zijn erg uitgebreid en de projectie op de keukenvloer is erg handig. Al met al een topapparaat!

mjb44 11-07-2015 Product paar dagen in bezit

Ik ben zeer tevreden met het apparaat.
Ik heb net voor het eerst mijn vaat erin gewassen en het kwam er kraakhelder en kurkdroog uit.
Mijn broer heeft al langer dezelfde vaatwasser en die is ook enorm tevreden. Dus op zijn aanraden heb ik dezelfde gekocht.

rozefantje 21-06-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie grote afwasmachine, met heel veel mogelijkheden de indeling aan te passen aan je wensen. Blauw lampje binnenin is wat vreemd. Rood servies wordt paars, geel servies krijgt een apart kleurtje.
Het is een heel hoge machine, let hierop bij het plaatsen van een plint. Wij moesten een randje van de plint afzagen omdat de deur anders niet open kon.

P. den Ouden 01-06-2015 Product paar dagen in bezit

Wij zijn al jaren tevreden gebruikers van Siemens volledig geïntegreerde vaatwassers, die wij zeer intensief gebruiken. Toen de Siemens installateur ons aanraadden om na 13 jaar te kiezen voor vervanging ipv. repareren, hebben wij direct gekozen voor het nieuwste type.
Pas kort in gebruik, maar nu reeds ervaren wij alle voordelen (technisch en milieu) van de technologische vooruitgang van de laatste 10 jaar: Heel veel nieuw en vooral prettige opties en verbeteringen. Zeer tevreden!

Driek 16-05-2015 Product maand in bezit

Alles komt er mooi schoon uit.
Het apparaat heeft meer mogelijkheden dan dat wij zullen gebruiken :).
De programma's staan direct en overzichtelijk naast elkaar als je hem open doet. Super is de infotime functie die op de grond het programma en de resterende tijd weer geeft.
Door de extra hoogte en de bestekslade kun je er lekker veel in kwijt!

Rpd66 30-04-2015 Product paar dagen in bezit

Mijn vorige Siemens vaatwasser heeft 14 jaar probleemloos z'n werk gedaan. Wederom gekozen voor Siemens. Installatie ging voorspoedig. Duidelijke handleiding. Mogelijkheden en indeling komen vrijwel overeen. Praktisch is de bediening en het informatiepaneel. Over de duurzaamheid van dit model kan ik nog niets zeggen. Deze vaatwasser is voorzien van een programma en tijdsduur indicatie dat geprojecteerd word op de vloer voor de keukenplint.

LKL 25-04-2015 Product half jaar in bezit

9,4
Machine geeft een zeer goed schoon en droog resultaat. Vele indelingsmogelijkheden van de rekken en de besteklade. Echt een super machine die zijn werk zeer stil doet en daarbij ook nog super zuinig met energie omspringt.

Mlal 19-03-2015 Product paar weken in bezit

Fijne vaatwasser die alles goed schoon wast. Verder is de machine heel erg stil, het enige wat je goed hoort is wanneer het water wordt afgepompt. Na het draaien van het programma is alles prima droog, ook plastic bakjes!

Tintin123 17-03-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat met vele mogelijkheden. Projectie van resttijd is mi een aardige toevoeging. Ook veel programma's te kiezen.

Geluid valt me wat tegen, toch nog best goed hoorbaar in vergelijking met mijn oude Bosch.

Duurzaamheid niet te beoordelen, maar heb extra garantie gekocht tot in totaal 8 jaar.

All win 17-02-2015 Product paar dagen in bezit

In eerste instantie zeer tevreden. Droogt goed.Wast goed.Ben zeer tevreden. Veel programma's. Bij BCC gekocht prima servise

Beaux1963 28-01-2015 Product paar dagen in bezit

Wasresultaat is naar volle tevredenheid.Mogelijkheden op deze vaatwasser zijn zeer uitgebreid maar niet nutteloos. Gebruiksmak is optimaal, zeer duidelijk en overzichtelijk.
Indeling van de machine is zeer efficiënt. Duurzaamheid van deze machine is nu nog niet te beoordelen. Maar ik hoop er minimaal 10 tot 15 jaar plezier van te hebben.

F van Zwieten 19-01-2015 Product paar weken in bezit

Mooie vaatwasser met veel programma's, ook opties om zuiniger te wassen. Indeling is goed, bovenin zit een ruime bestekla, en daaronder twee ruime rekken voor glazen, borden, pannen etc.
De vaatwasser is ook zeer stil en alles komt er erg schoon uit. Het display geeft precies aan wat er gedaan moet worden en hoe lang de vaatwasser bezig is. Een leuke optie is dat op de vloer wordt weergegeven waar de vaatwasser mee bezig is en hoe lang hij nog bezig is.