Bosch SMV85M44EU - Reviews

Maximale belading
13 couverts

john jorissen 24-02-2014 Product kwartaal in bezit

6,8
Vaatwasser valt toch iets tegen voor deze prijsklasse; maakt relatief veel lawaai (in elk geval meer als onze oude Neff van 12 jaar)eco programma duurt echt te lang 3 uur en 15 min.Ook valt het schoonmaak resultaat iets tegen bij bepaalde soorten vaat. We hebben al meermaals gewisseld van Tabs en poeder maar resultaat blijft niet optimaal. Hoop dat deze vaatwasser lang meegaat want een nieuwe wordt geen Bosch meer.

helkay 26-12-2013 Product half jaar in bezit

Wij hebben deze vaatwasser een half jaar in gebruik. Wij zijn zeer tevreden. De vaat is goed schoon & goed droog. Een groot voordeel is de diversiteit aan indelingen die je kunt maken. Het bovenrek is in hoogte instelbaar.. en vele opklapbare/verstelbare rekjes .Hij is ook heel stil, en een leuk detail is de verlichting op de vloer als de machine aanstaat.

erna v 16-12-2013 Product kwartaal in bezit

6,8
Het heeft enige tijd geduurd, voordat ik een beetje gewend was aan deze vaatwasser. Wat mij aan de machine handig leek, bleek in de praktijk helaas minder waar te zijn. In de bovenkorf heb ik al snel het messenrek linksboven verwijderd, aangezien ik de glazen/kopjes er niet meer handig ingezet kreeg. Rechts in de bovenkorf is de ruimte te smal voor brede glazen/kopjes en er kunnen ook geen hoge mokken uiterst rechts. Verder had voor mij de tab-opvangschaal er niet in gehoeven (ik gebruik poeder), dat had ook weer ruimte opgeleverd. In de onderste korf is de verschuifbare bestekkorf heel prettig, maar het handvat van de onderste korf zit erg in de weg bij het inladen van bestek. Het eco-programma wast niet schoon, dus dat gebruik ik niet meer. Ik mis een programma van bijvoorbeeld een half uur, voor incidenteel gebruik (dan heb ik het niet over meerdere korte wasjes achter elkaar). Positief ben ik over het geluidsniveau, de machine maakt weinig geluid en ik ben erg blij met de mogelijkheid om te kunnen kiezen voor een uitgestelde starttijd. In plaats van de machine 's nachts te laten draaien, plan ik hem in voor de vroege ochtend als de zonnepanelen al energie genereren.

Tilleman 14-11-2013 Product paar weken in bezit

Sinds een paar weken hebben wij deze BOSCH vaatwasser omdat onze AEG Favorit 44060 na 11 jaar kapot ging.
De nieuwe machine doet het zeer goed.
Maakt weinig lawaai.
Meer ruimte in de vaatwasser.
Goede programma keuze.
Lichtbundel op de grond over de status van de wasmachine .
En na afloop van het gebeuren is het resultaat schoon ,droog en glanzend.

le-vike 12-11-2013 Product paar weken in bezit

7,6
solide en stil apparaat, goede instelmogelijkheden.
droogresultaat kan beter; er blijft te veel vocht in de machine achter na het droogprogamma.

HStoop 07-11-2013 Product paar weken in bezit

Sinds kort deze Bosch vaatwasser, omdat de oude AEG stuk was.
We zijn zeer tevreden. Hij is erg stil. We hebben meer ruimte en het is soms erg handig dat het bestekbakje geschoven kan worden. De vaat is droog na afloop van het programma.

john jorissen 06-11-2013 Product maand in bezit

Na 12 jaar is onze NEFF vervangen door deze Bosch. Degelijke machine met mooie afwerking. Geluid tijdens afwassen valt iets tegen. Bovenste lade handvat blijft altijd water in achter. voor het overige een vaatwasser met voldoende mogelijkheden. Het rode lampje tijdens het programma is ook een leuke gadget. Omdat ik de extra garantie van 8 jaar erbij heb ga ik uit van een lange duurzaamheid.

bonofatius 01-11-2013 Product paar weken in bezit

na 11 jaar AEG gekozen voor deze Bosch, nu 2 weken in bezit.Was resultaat is goed.
Jammer is dat er geen verlichting inzit hadden we bij de AEG wel en dat is 's avonds met het leeghalen een gemis.
Ook voor lange messen, lepels links bovenin weinig ruimte.
Wij hopen dat deze net zo goed of liever nog beter is dan de AEG.

Lannervalk 31-10-2013 Product paar dagen in bezit

Mooie groene stekker wat aangeeft dat hij duurzaam is. Het wasresultaat is prima. In het begin wat moeite gehad met de indeling vande glazen en de borden. De mogelijkheden kwa wasprogramma zijn meer dan voldoende. Makkelijk is dat hij aan geeft wanneer hij klaar is. Goede aankoop, we zijn tevrden.

Linda en Maikel 30-10-2013 Product maand in bezit

Prima vaatwasser, vrij stil in gebruik en vele programmamogelijkheden. Deze vaatwasser krijgt ook de borden/pannen schoon nadat ze twee dagen aangekoekt in de vaatwasser stonden.

MHLvanRooijen 27-10-2013 Product maand in bezit

Deze Bosch vaatwasser hebben we nu een maand. De vorige Bosch inbouwvaatwasser hadden we 13 jaar. We zijn zeer tevreden over het wasresultaat. De bediening is eenvoudig. De vaatwasser is zeer stil. De ruimte is ruim voldoende voor de vaat van een dag. De ruimte is praktisch in te delen, mede omdat het bestekrekje kan worden verplaatst. Overigens is het bestekrekje zeer licht en lijkt wat fragiel. Het rode lichtje is praktisch zodat je kan zien dat de vaatwasser bezig is.

hpoort 25-10-2013 Product paar dagen in bezit

Vergeleken met de vorige vaatwasser van Atag is deze een stuk stiller . Is veel energie zuiniger en 8 jaar garantie van Bosch
is ook heel fijn.

S.roffel 23-10-2013 Product paar weken in bezit

Het wasresultaat is prima.
Ook komt het er goed droog uit.
het geluid is minimaal.
ben er erg tevreden over.

alidebruin 21-10-2013 Product maand in bezit

9,4
Het gebruik en indeling zijn erg handig door de neerklappende rekjes.
maakt weinig tot geen geluid aan het controle lampje zien we dat de machine aanstaat.
de wasresultaten zijn zeer goed en het glas werk blinkt.
zeer tevreden nu 6 weken in gebruik.

eduard1956 15-10-2013 Product paar weken in bezit

Deze vaatwasser maakt erg weinig geluid en heeft een praktische indeling. Hierdoor kan hij maximaal worden beladen. Het wasresultaat is prima.

D. Buining 14-10-2013 Product paar weken in bezit

Veel programma's,servieskorf in hoogte verstelbaar, verschuifbare bestekkorf. Minpuntjes: Plastic blijft vrij nat, etagère zit te hoog..veel glazen glijden eronderdoor. Openingen in deksel bestekkorf wat krap maar gelukkig kun je deksel opzijklappen. Al met al tevreden met aankoop. Over duurzaamheid kan ik niets schrijven, de vorige was een Siemens die heeft na 18 jaar de geest gegeven, ik hoop bij deze op gelijke duurzaamheid.

Pietje de Kort 13-10-2013 Product maand in bezit

Deze vaatwasser is een stuk stiller dan de vorige. Het wasresultaat is erg goed. Het fijne van dit apparaat is ook het rode lichtje wat de voortgang aangeeft.

Resanne 09-10-2013 Product maand in bezit

Sinds 1 maand hebben wij deze vaatwasser en deze bevalt ons prima. Heel erg stil daarom goed dat er een indicatielampje zit, door de projectie op vloer kan men zien dat het apparaat in gebruik is. Pluspunt dat deze machine uitschakelt na afloop programma.
Groot voordeel is ook het turbo speed programma

m.verbakel 09-10-2013 Product paar weken in bezit

T.o.v. de vorige (Bauknecht) energie- en waterbesparend; betere tijdsaanduiding; produceert minder geluid en door
projectie op vloer kan men zien dat het apparaat in gebruik is.
Groot voordeel is ook het automatische programma.

Dillie 05-10-2013 Product paar dagen in bezit

Vergeleken met de vorige vaatwasser (Bauknecht) is deze echt een
stuk stiller daarom goed dat er een indicatielampje zit dat
aangeeft of de vaatwasser nog bezig is. Ook prettig is dat deze machine zichzelf uitschakelt als het programma klaar is. Uit
ervaringen van kennissen zit het wel goed met de levensduur van
de vaatwasser waar ikzelf nu natuurlijk nog niks van kan zeggen.
Qua wasresultaat, bediening en geluid (of liever het gebrek
daaraan) ben ik zeer tevreden.