Bauknecht GSIP 6527 IN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bauknecht GSIP 6527 IN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Marco van de Pol 19-07-2012
Geschreven voor: Bauknecht GSIP 6527 IN

Heb deze Bauknecht 3,5 jaar kunnen gebruiken. Storing F3 kwam steeds in het display te staan. Monteur (mannetje) dacht dat ie hem gefixed had, maar tevergeefs. Om geen honderden euro's uit te geven en dan alsog een nieuwe te moeten kopen, maar gelijk de knoop doorgehakt. De Bauknecht eruit gegooid en vervangen door een Bosch. De Bauknecht krijgt voor levensduur een dikke 1. De rest was ok ( ook lekker stil ).

regre 15-07-2012
Geschreven voor: Bauknecht GSIP 6527 IN

IK heb de vaatwasser sinds 2008. Vorig jaar een nieuwe moter erin moeten laten zetten. Begina van dit jaar nieuwe scharnierveer in de deur. Toen bleek het nog niet opgelost en moest er een nieuwe scharnier in. Nu ongeveer 2 maanden later weer hetzelfde probleem. Nee ik geef er geen cent meer aan uit. Ik ga een betere kopen.

de JongeNU 15-07-2012
Geschreven voor: Bauknecht GSIP 6527 IN

We hebben deze Bauknecht op 16 Juni 2009 gekocht. Inmiddels zijn we 3 jaar verder en wordt deze vaatwasser volgend jaar volledig vervangen. Alles is inmiddels in de vaatwasser vervangen en er is voor meer dan 500 euro aan monteurskosten versleuteld. Helaas geeft de vaatwasser nog steeds foutmeldingen en wil hij niet meer een programma afmaken.

Zelfs Bauknecht zelf geeft aan niet te weten wat het probleem is. Voor ons nooit meer Bauknecht, nog nooit zo veel problemen gehad en wat een waardeloze partij (niet oplossingsgericht en maakt apparatuur dat max 2 jaar mee gaat)

M. Rijkens 23-11-2011
Geschreven voor: Bauknecht GSIP 6527 IN

We hebben de machine nu drie jaar en vanaf dat we hem 2 jaar hadden, geeft hij telkens foutmeldingen. Eerst konden we hem resetten, maar dat lukt nu ook niet meer. Een monteur van bauknecht is nu de volgende stap, maar dat is erg prijzig en wie zegt dat het probleem dan goed opgelost is, helaas hoorden wij net even te laat van meerdere experts dat Bauknecht behoort toch de wat slechtere merken en wij kunnen ons na deze ervaring daar compleet bij aansluiten. Voor ons nooit geen Bauknecht weer en een nieuwe hopelijk betere vaatwasser weer in huis. Dure grap, binnen 3 jaar tijd.

Bauw 30-09-2010
Geschreven voor: Bauknecht GSIP 6527 IN

Hebben een gsip 6527in van 3 jaar, veel problemen, veer van de deur al vernieuwd, pomp en rubberringen achter de koppeling van de bovenste sproeier anderhalf jaar geleden laten vernieuwen, nu geeft die weer de zelfde storing, dus weg er mee.
Als er iemand is die hem wil hebben voor onderdelen, dan hoor ik het wel

met5 06-02-2010
Geschreven voor: Bauknecht GSIP 6527 IN

Hebben deze vaatwasser gekocht in september 2009. Waren eerst erg tevreden. Nu echter minder omdat eerst de "rem" van de deur eraf ging en een paar dagen erna stond s'morgens de deur open. Na openen vonkte er iets en sloegen de stoppen door. Blijkt vaker te gebeuren! En natuurlijk net buiten de garantie.Reparatie moet nog en gaat waarschijnlijk € 175,-kosten. Hiervoor hadden wij een Bosch, heeft het 15 jaar zonder mankementen gedaaan. Voor mij dus nooit meer een Bauknecht.

duin 23-01-2008
Geschreven voor: Bauknecht GSIP 6527 IN

na een jarenlang een bosch te hebben gehad nu een bauknecht gekocht hij is zeer stil en wast zeker goed schoon maar het droog resultaat vinden wij een stuk minder dan onze vorige vaatwasser blijft toch nog erg nat vooral plastic bekers voor de rest wel veel mogelijk heden
zeer zuinig met water we hopen dat hij nog lang doet

jos16 11-10-2007
Geschreven voor: Bauknecht GSIP 6527 IN

Ruim een week geleden deze vaatwasser aangeschaft nadat onze bosch het na 17 jaar voor gezien hield.We zochten een stille,zuinige en mooie duurzame machine.
Stil is deze machine zeker,zuinig is ie ook,mooi naar onze bescheiden meningen ook en duurzaam? daarover heb ik de technische dienst gebeld van een groot witgoed bedrijf,deze bauknecht staat daar als degelijk bekend.En ook belangrijk hij wast ook nog eens alle vaat ,goed schoon.En heeft hier 5 programmas voor,meer dan genoeg. Alleen een opmerking over de installatie/gebruiksaanwijzing die is miserabel,voor de rest zijn wij zeer positief.Prijs kwaliteit verhouding is prima.