Siemens HB36GB560

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens HB36GB560 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

vdKlamp 08-12-2014
Geschreven voor: Siemens HB36GB560

mooie oven met voldoende mogelijkheden.
snel op temperatuur en goed bakresultaat.
helaas al bij de eerste ovenschotel wat gemorst en ingebrand in de bodem.
display is makkelijk in gebruik alleen niet alle mogelijkheden/ instellingen even duidelijk. ook hebben we er een duitse handleiding bij gekregen wat het niet makkelijker maakt.

kortom erg tevreden met de oven alleen moeten we ons er nog verder in verdiepen.

Cinq 02-01-2014
Geschreven voor: Siemens HB36GB560

Heerlijke oven in het gebruik. Veel mogelijkheden, soms die je alleen op duurdere modellen ziet. Voor brood bakken is de 30 graden stand (voor het rijzen) en de speciale stand waarbij je brood knapperig blijft ideaal.

Het apparaat zit solide in elkaar en lijkt (althans na een klein jaar) lang mee te kunnen. Het enige dat eigenlijk nog ontbreekt is een soft-close deur. Maar het houdt nou eenmaal ergens op binnen je budget.

Kortom, een zeer goede koop!