Bosch HBC84K553N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch HBC84K553N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Severins 21-02-2020

MOOI COMPACT APPARAAT

Geschreven voor: Bosch HBC84K553N

PRIMA COMPACT APPARAAT MET VEEL MOGELIJKHEDEN. Mooie vormgeving met bijzondere resultaten.
Ben er erg blij mee

Pluspunten

• compact
  • veel mogelijkheden

Vanderplas 16-03-2018

Veel functies, duidelijke bediening

Geschreven voor: Bosch HBC84K553N

Erg fijne combi-oven. Ruim van binnen! Duidelijke bediening en veel mogelijkheden, kortom top apparaat!

A 09-01-2018

Mooie Oven, warmt snel op en makkelijk schoon te houden

Geschreven voor: Bosch HBC84K553N

Heel tevreden over deze oven, hij warmt snel op, reageert ook snel op de verschillende standen en is makkelijk schoon te maken. Heel makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik

w 19-02-2017

aan/uit knop

Geschreven voor: Bosch HBC84K553N

de aan/uit knop is om de twee jaar stuk.
en dat bij gewoon gebruik, verder wel een fijn apparaat en makkelijk te bedienen

Pluspunten

• makkelijk in gebruik

Minpunten

• aan/uit knop vlug stuk

power12 10-02-2015
Geschreven voor: Bosch HBC84K553N

Het is een mooie combi magetron/oven. Werkt snel en heel handig als tweede oven. Heeft toch een aardig ruimte voor een magentron

happynico 02-06-2014
Geschreven voor: Bosch HBC84K553N

tiptoetsen reageren soms wat traag; duurzaamheid nog onbekend; wat betreft vormgeving, de magnetron staat bij mij hoog,daardoor kijk je recht tegen de onderzijde van de magnetron aan, dit is een lelijk gezicht. Mijn andere Bosch combimagnetron was ook aan de onderzijde netjes afgewerkt en had dit probleem niet, dus als je deze magnetron koopt plaats hem dan niet te hoog. Bosch zegt dat er geen oplossing is voor dit probleem.

famDWaijerink 04-01-2014
Geschreven voor: Bosch HBC84K553N

Deze combi-oven was ons aangeraden, echter na 1,5 jr. gaf de magnetron de geest, zonder aanwijsbare reden. Van de week de bon teruggevonden en keukenloods gemaild, die zeer vlot terugmailde dat de techn.dienst van Bosch z.sp.m. contact contact met ons zou opnemen, dat is nog niet gebeurd, dus we wachten af. De oven is zeer goed, echter de magnetron , waardeloos ! Geen aanrader ! ! !

famDWaijerink 24-04-2014

De boschmonteur heeft een module vervangen, kosteloos omdat we nog net binnen de garantietermijn (had geen dag later moeten zijn) zaten. Nu doet hij het weer goed. Ik heb gelezen in andere reviews dat deze module het vaker opgeeft. Misschien een tip voor Bosch om hier wat te verbeteren.
m.vr.gr
D.Waijerink

Officiële reactie van Bosch 06-01-2014

Beste fam. Waijerink,

Wij kunnen u nu niet vinden in ons service systeem. Misschien gaat hier iets verkeerd. Neemt u alstublieft zelf contact op met Bosch dan kunnen wij u verder helpen. Het Contactcenter is telefonisch te bereiken via 088 424 4010 keuze 1. Natuurlijk kunt u ons ook mailen, stuur de e-mail naar bosch-contactcenter@bshg.com.

Bosch Consumentenzaken

Anoniem 02-09-2013
Geschreven voor: Bosch HBC84K553N

02-09-2013 Na 2,5 jaar is ineens de zogenaamde invertermodule kapot, waardoor de magnetron niet meer werkt. Kosten meer dan 200 euro en uiteindelijk betaal ik 75 euro aan de dealer. Later blijkt dat ik wellicht alles vergoed had kunnen krijgen als de dealer de technische dienst van Bosch zou hebben ingeschakeld. Vreemd allemaal. Al met al 5 weken geen oven!Samengevat: erg slecht dat zo'n apparaat na zo'n relatief korte tijd stuk gaat.

Elisabeth A 16-04-2012
Geschreven voor: Bosch HBC84K553N

De magnetron-compactoven is een aanrader voor iedereen die graag bakt, omdat deze magnetron-compactoven vooral bedoeld is voor bakken en braden. Dat wil niet zeggen dat de magnetron niet goed functioneert, maar is ondergeschikt aan het bakken en braden. Ik ben heel tevreden over deze oven en heb er al een cake en croissants in gebakken. Tijden en standen pas ik de volgende keer wat aan. De gebruiksaanwijzing is heel duidelijk en het receptenboek ziet er aantrekkelijk uit. Daar ga ik zeker het een en ander uit maken.
De duurzaamheid daar kan ik nu nog geen uitspraak over doen, maar ik vertrouw er op dat de oven lang meegaat ;).

Floor2002 12-07-2012

Hallo Elisabeth

Ik heb een nieuwe inbouw-oven nodig en ik vroeg mij af of jou Bosch nog steeds goed bevalt? Hij is mij aangeraden namelijk.

Graag je reactie
groet