AEG BS7304001M

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG BS7304001M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

Bart1826 23-05-2013
Geschreven voor: AEG BS7304001M

Wat een ontzettend geweldige oven is dit! Nu een krappe 3 maanden in bezit en wordt elke week wel een aantal keren gebruikt. Voornamelijk de stoomfunctie is niet alleen erg handig maar ook komen de groenten zoals aardappels, sperziebonen, wortelen, bloemkool, broccoli etc. er veel smaakvoller en gezonder uit. Je proeft echt het verschil.
Ook het simpel afbakken van een pizza of broodjes, croissants gaat perfect. Voor een feestje, 2 boeren cake's tegelijk ging perfect.
De bediening is vrij eenvoudig en het bijbehorende gerechten boekje moet je er wel bijhouden. Zo kun je ook duidelijk zien welke gerechten op welke manieren je kan bereiden.

Verdere + punten:
-> snel opwarmen van 0-200 graden in aflezen van de huidige temperatuur
-> oven blijft na gebruik lang warm
-> makkelijk schoon te maken, glasplaat schuif je er zo uit
-> veel mogelijkheden! alles is te bereiden!

Het enige - puntje in mijn ogen:
-> programma's hebben een nummer i.p.v. een naam, overzichtje er dus bijhouden of symbool goed onthouden ;)

Wij zijn erg tevreden met de stoomoven en hopen dat we er nog lang veel plezier van mogen hebben. We gaan ons wel binnenkort inschrijven voor 1 van de AEG kookcursussen om straks nog beter gebruik te kunnen maken van de oven.
PS; Als je twijfelt over deze oven, gewoon doen, je gaat er zeker geen spijt van krijgen!

Anny8 17-07-2012
Geschreven voor: AEG BS7304001M

Een hele goede en gemakkelijke stoomoven. Groenten stomen, gemakkelijk en gezond. Je hoeft er niet meer naar om te kijken of het aanbrand. en de kleur van b.v. brokkoli blijft mooi groen. Gisteren er mosselen in gestoomt. Je weet niet hoe dat smaakt, heerlijk..