Samsung FQ159UST Reviews

• Mogelijkheden 7
  • Vormgeving 7
  • Duurzaamheid 3
Product een jaar of meer in bezit
Ik kreeg deze oven in bezit omdat ik een huis kocht waar hij al zat ingebouwd. Het is best een prettige oven: je kunt snel tijd en wattage of temperatuur kiezen, en ook de wat geavanceerde functies zijn redelijk goed te vinden.

De magnetronfunctie (die ik het meest gebruik) werkt snel en goed. De heteluchtfunctie (die ik na de magnetron het meest gebruik) werkt redelijk. De bruining is echter niet zo egaal als je zou willen.

Het meest teleurgesteld ben ik over de duurzaamheid. De klok ging na enige tijd flink voorlopen, en dus had ik altijd een misleidende tijdsaanduiding in de keuken. Vervelend, maar echt vervelend is dat de segmenten van de displaycijfertjes één voor één uitvallen. Inmiddels kan ik niet meer lezen welke tijd ik instel, dus zal het display vervangen moeten worden. Toch een dure grap, zeker voor een nog vrij jong apparaat.
  • Mogelijkheden 9
  • Gebruiksgemak 9
  • Vormgeving 10
  • Duurzaamheid 9
Product een jaar of meer in bezit
Een tevreden gebruiker van het eerste uur (2008), met alleen maar goede ervaring.

Magnetron wordt elke dag genebruikt, ontdooistand werkt goed, maar je moet wel regelmatig het produkt draaien, maar de oven geeft dat aan!

Bij mij zit hij onder het aanrecht, voor mij ideaal, want met de klep open, overzie je alles.

Krachtige oven, die zijn werk goed doet.

Hier breekt niets af, want er wordt netjes met de oven omgegaan!

Er is goede ontluchting onder het aanrecht, dus geen probleem dat hij zijn warmte niet kwijt kan.

Dit is wel heel belangrijk bij het plaatsen, van ELKE oven!

Hopelijk gaat hij nog lang mee, maar zou sowieso weer voor een Samsung gaan.
  • Mogelijkheden 8
  • Gebruiksgemak 7
Product een jaar of meer in bezit
Nu 2 jaar van genoten, maar de pret is uit. Enkele weken geleden brak spontaan het handvat, daarna viel een scharnier uit de deur waardoor de deur scheef kwam te hangen en gisteren toen we het serienummer wilden bekijken spatte het glas ineens recht in het gezicht van mijn man. Drama.
5,2
  • Mogelijkheden 6
  • Gebruiksgemak 6
Product een jaar of meer in bezit
Een mooie combi-magnetron om te zien, maar wat een ellende hebben we al gehad. Nu 3 jaar in bezit en in die tijd is er al een keer de display vervangen (de klok liep niet goed) de 2e display is na 2 jaar kapot gegaan(gaf nog maar halve cijfers aan)en werd niet meer vervangen om dat de garantie verlopen was.De klep is al een keer vervangen (deze ging na een tijd scheef hangen) en nu bij de nieuwe klep is het handvat afgebroken waardoor het glazen front gebroken is, en dit is dus ook buiten de garantie. Voor mij geen Samsung meer
  • Mogelijkheden 8
  • Duurzaamheid 7
Product een kwartaal in bezit
Inmiddels 4 maanden in gebruik magnetronfunctie dagelijks en oven functie min.2 x per week geen klachten, hij is ingebouwd in hoge kast boven ijskast er zit geen achterwand in de kast op deze plaats en er is ventilatie voorzien aan onder en bovenkant, ik voel wel dat het warm wordt maar zie verder geen gevolgen.
  • Mogelijkheden 7
  • Duurzaamheid 1
Product een maand in bezit
Deze magnetron is totaal ongeschikt als inbouw. Het toestel kan zijn warmte niet op een behoorlijke manier afvoeren. Ik kwam helaas tot de ontdekking na 1 maand gebruik dat de deur van de apothekerskast die zich bevindt naast de magnetron over de gehele hoogte op de rand is gesmolten en hetzelfde aan de onderzijde op de rand van de koelkastdeur. Het is een dure Siematic keuken en ik zit met een behoorlijke schade die je maar weer moet zien vergoed te krijgen. Bovendien moet deze magnetron noodgedwongen vervangen worden.
  • Mogelijkheden 9
  • Gebruiksgemak 9
  • Duurzaamheid 8
Product een paar dagen in bezit
Ik ben zeer tevreden over dit apparaat. Mooi robuust en strak model en kan alles wat je nodig hebt. Deze gekozen omdat hij zonder draaiplateau is en heeft een zee van ruimte omdat de bediening aan de bovenkant zit i.p.v. aan de zijkant zoals bij onze vorige. Bediening is op een logische manier opgebouwd. Verder werkt hij erg stil. Duidelijke beschrijving en receptenboek meegeleverd.