Sony BDV-N8100W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony BDV-N8100W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Peter Plante 17-01-2014
Geschreven voor: Sony BDV-N8100W

In het systeem zit een heerlijk geluid.... detailgeluiden zijn goed te horen... heerlijk bass die je in je keel voelt door de subwoofer, maar ook door de gewone speakers. Je phone connecten is ook fijn... en de apps die erop zitten zijn ook leuk. Ook al zal ik niet direct van netflix gebruik maken. Maar leuk dat het erop zit. Ooit heb ik een Sony HiFi set gehad met speakers voorzien van electrostaten erin. Nou dit systeem met haar boxen evenaart dat zeker. Ik mag graag naar een goed geluid luisteren. Heb dit setje bij een grote electronicaketen zien staan vorig jaar en nu hier bij IBood voor zeker de helft van de prijs.... En mijn besluit was een goede. Een ruimtelijk geluid zit erin en zowel je surround sound kun je aanpassen. Was wel even stoeien met het aansluiten want er zit een zeer beknopte handleiding bij waar je niet direct wijs uit wordt. Blijkt dat je een optische kabel nodig bent als je Televisie geen ARC (Audio Return Channel)heeft.Kom daar maar eens achter als leek. Gelukkig is mijn technisch inzicht van dien aard dat ik dat wel onderken maar dan ben ik ook even een tijdje verder.(RTFM)..... Na de optische kabel gekocht te hebben en ook weer gestoeit waar deze in moet (in mijn digitenne decoder en Sony) heb ik tevens een mooi strak (Digitaal) televisiebeeld erbij gekregen wat ook alweer een een verademing is. Dus nog prettiger tv kijken. Moet alleen nog even de opstelling wijziging van de speakers maar zelfs in de rechte opstelling is het geluid ook goed. Je calibreert het geluid met het bijgeleverd apparaatje om de speakers en de subwoofer te calibreren. En het geluidsniveau wordt netjes berekend in dB en je krijgt een goed afgesteld surroundset en dan : Genieten ... met een hoofdletter G.
Kort gezegd : geen spijt van de aankoop. Dank IBood!

captritesh 14-01-2014
Geschreven voor: Sony BDV-N8100W

A beautiful, simple, excellent performance product. Perfect for a mid range priced Home theatre. The black colour and design makes it elegant and wireless speakers at the back doesn't create mess of wires in the room.

gahzckull 09-01-2014
Geschreven voor: Sony BDV-N8100W

Bij aankoop had ik wel hoge verwachtingen. Maar deze zijn allemaal overtroffen. Er zitten meer functies op dan verwacht. Instellen is ook koek en ei. Geweldig!!

arievdberg 09-01-2014
Geschreven voor: Sony BDV-N8100W

Het is een eenvoudig te installeren en the gebruiken oplossing. Eindelijk zijn alle oude apparaten mrt alle draden en beperkingen vervangen. Wat wel nodig is, is een optische audio kabel om het tv geluid van de interactieve box aan te sluiten.