Sony BDV-E870

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony BDV-E870 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

hansien 14-01-2011
Geschreven voor: Sony BDV-E870

heb deze set getest en ben wel onder de indruk
cd en sacd klinken heel goed -films blueray uitstekend
en 3d ziet er prachtig uit soms zit er wel een beetje teveel bass in maar dat kan je uitzetten of de sub verminderen heb ook de laatste update gedaan

naar veel homecinemas gaan luisteren maar deze is toch wel de beste voor deze prijs klassen
is wel een stofaantrekker

28makker10 12-07-2010
Geschreven voor: Sony BDV-E870

Het set een paar maanden in ons bezit. Wij zijn zeer tevreden, goed en vol geluid, ook bij muziek. Makkelijk instelbaar, gebruiksvriendelijk.

TaxEck 01-06-2010
Geschreven voor: Sony BDV-E870

Ik heb dit systeem nu een paar maanden in gebruik en ben nog steeds helemaal tevreden. Ik heb hem via Bravia sync met mijn TV gelinkt en dat werkt prima. Ik raak de afstandsbediening van de TV niet meer aan.
Ik ben overgestapt van een heel oud stereosysteem en (ondanks dat ik daardoor geen referentie kader heb) de geluidskwaliteit is geweldig.
Ik weet nog wening over de durrzaamheid want nog niet lang in bezit.

ronald van der Loop 06-04-2010
Geschreven voor: Sony BDV-E870

Setje vandaag gekocht bij franklin, installatie was eenvoudig instellingen staan nog alle op auto, 1e updateje ook al gehad, klink lekker, niets mis mee met dat setje, blu ray heb ik nog niet geprobeerd, heb geen schijfjes, leuk is wel dat het geluid via de hdmikabel van mijn sony 32ex500 gaat en dat met de upc mediabox afstandbediening ook het volume geregeld kan worden bij uit en aan zetten van de tv gaat ook het setje aan uit.