Samsung HT-E6750W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HT-E6750W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Dolf.Doddema 01-07-2014
Geschreven voor: Samsung HT-E6750W

1 groot min punt is dat je niet absoluut een ingang (bron) kunt kiezen. Alleen next input is beschikbaar en van uit het menu kun je een ingang kiezen. Geen probleem met de bijgeleverde afstandsbediening.
Dit is voor een programmeerbare afstandbediening een probleem. Deze weet niet op welke ingang de HT-E6750W staat als deze moet overschakelen naar een andere ingang.

Bren1976 01-11-2013
Geschreven voor: Samsung HT-E6750W

Net alsof in je de bioscoop zit! echt een top geluid! ben er erg blij mee....
Verder heeft deze home cinema heel veel functies.... je kan er van alles op bekijken... internet, aansluiting voor ipod.... en nog veel meer! echt een aanrader!!

hansi 25-10-2013
Geschreven voor: Samsung HT-E6750W

Deze set geeft een subliem geluid
een super mooi design waar aandacht aan is besteed
qua gebruikersgemak een topper.
eigenlijk niet anders verwacht van Samsung.
Dus een aanrader

Marnouk 22-10-2013
Geschreven voor: Samsung HT-E6750W

We zijn al een Samsung freak, omdat we weten dat de service van Samsung zeer uitmuntend is.
Home cinema set was makkelijk aan te sluiten, en reageerde direct op onze tv.
Geluid is perfect en geeft een mooi geluid en beeld kwaliteit.

WillyW 21-10-2013
Geschreven voor: Samsung HT-E6750W

Toch nog wel even werk om alles uit te pakken, het is namelijk super goed verpakt en beschermd. Het is werkelijk een plaatje als alles is geïnstalleerd. Mooie set en staat geweldig goed samen met mijn Samsung Smart TV. Het geluid is fenomenaal en ben nu goed op weg om alle mogelijkheden uit te vinden. Gekocht via Wehkamp.NL, mooi op tijd geleverd tussen de aangegeven tijd van 09.00 en 11.00 uur.

ss80 21-10-2013
Geschreven voor: Samsung HT-E6750W

de geluidskwaliteit is loep zuiver ik heb eigenlijk nog nooit iets vergelijkbaars gehoord.
ik heb nog geen grens van de mogelijkheden ontdekt.
de vormgeving vind ik super, hij staat prachtig naast mijn samsung smart tv

japiesa 07-10-2013
Geschreven voor: Samsung HT-E6750W

allereerst heb ik de home cinema set goed verpakt ontvangen, dit is natuurlijk een pluspunt voor de vervoerder/verkopende partij. De home cinema set ziet er prachtig gestyled uit en heeft vele opties, er wordt al veelvuldig gebruik gemaakt van de youtube app. De smarthub is niet heel snel als je een smartphone gewend bent maar met een beetje geduld is dit uitstekend te doen. Na het aansluiten meteen de film Avatar gekeken en dit is echt een heel andere ervaring met deze home cinema set de geluiden komen van alle kanten. Een klein nadeel is dat de kabels van de front speakers niet super lang zijn. In mijn geval moesten deze een 3 meter van de bluray speler worden geplaatst er zat echter wel een deur tussen hier moesten we dus omheen dit lukte niet met de bijgeleverde kabel. Al met al voldoet de set tot nog toe uitstekend en dan hebben we alles nog niet eens ontdekt.

Anand_N 30-09-2013
Geschreven voor: Samsung HT-E6750W

Super geweldig geluid. mooi vormgeving. Jammer dat het alleen in zwart geleverd wordt.
Het heeft meer mogelijkheden dan ik dacht.
Ik ben er zeer tevreden over, ondanks dat de smarthub aan de trage kant is.

DaveZoetermeer 05-10-2013

Bij mij hielp het update van de firmware van de speler heel erg veel en is smart hub een stuk sneller. Heb je dit al geprobeerd ?

DaveZoetermeer 20-09-2012
Geschreven voor: Samsung HT-E6750W

Deze nu een aantal maanden in mijn bezit. Zeer tevreden over. Goed geluid en ook mooie vormgeving. Kan alle apparaten aanluiten en nog maar met 1 kabel naar de TV. TV wordt ook automatisch aangedaan als je de juiste HDMI kabel hebt

alexalblas 12-04-2013

Hoe is bij u het geluid van de dvd speler? De dvd speler bij ons heeft een flink zoemend geluid wanneer deze een cd/dvd afspeelt. het is zo hard dat het storend is bij het luisteren/kijken naar de tv. Ook als ik de set aanzet en er zit een dvd in blijft deze continue draaien. Net zolang tot dat ik opnieuw bij D in ben.

DaveZoetermeer 13-04-2013

Geen last van alexalblas. Misschien even terug naar de winkel ?

Rolf85 16-07-2012
Geschreven voor: Samsung HT-E6750W

Wij hebben deze set gekregen na problemen met het voorgaande model. Deze set is een duidelijke vooruitgang met de vorige, nu heb je een 7.1 staan met de boxen van een 5.1.
De 2 pilaren naast de tv zijn voorzien van 2 boxen elk, eigenlijk staan er 4 boxen naast de tv. Waardoor je een 7.1 hebt!

Het geluid is zeer zuiver en met films is het ook net of je in de bioscoop zit. Wij zijn dan ook zeer tevereden met deze set!

Het gebruiksgemak heb ik een 9 gegeven, omdat er zoveel opties op zitten dat het eigenlijk te veel is om het allemaal te begrijpen.

Naar aanleiding van onze problemen met het voorgaande model zijn wij ook te spreken over de garantie van Samsung. Na dat de versterker na 2 keer terugsturen niet was gemaakt hebben we de 3e keer deze set gehad, met nieuwe garantie natuurlijk!

SmokeyB 29-11-2012

Beste Rolf,

Ik sta op het punt deze set aan te schaffen, ik heb echter nog een vraag. Is het mogelijk de luidprekers te gebruiken zonder de hoge standaards?

Alvast bedankt,
Loek.

Mrs. Bart 25-03-2013

Hoi ik overweeg deze set of de goedkopere HT-E5550 a €400 met 4 vloer speakers te kopen.
Ik zie dat bij deze set dus meer ingebouwde speakers, ik meen een duurdere (buizen)versterker, is de bleuray speler ook anders? welk model?
mag ik vragen welke het voorgaande model was?
Was het toeval 2x kapot? anders hoef ik over die set niet te denken.:)
Vele vragen maar bij voorbaat bedankt voor uw antwoord.