Samsung HT-E6500

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HT-E6500 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Nancy 23-11-2017

Samsung ht e6500

Geschreven voor: Samsung HT-E6500

Wij hebben hetzelfde probleem als jw. Ook bij ons loopt steeds het geluid terug .hoogst irritant. Als je film,dvd of cd op hebt staan .als hij het doet is kwaliteit geluid wel goed maar door dit probleem zien wij ons wel genoodzaakt om naar een andere home cinema uit te kijken

Wj 25-12-2015
Geschreven voor: Samsung HT-E6500

Heb de set 3 jaar in gebruik na een jaar ging de radio weer aan als ik hem had uitgezet en de laatste tijd ploffen de boxen voor en lijken er wel krekels in de radio zelf te zitten , als de muziek aan staat op normaal geluid hoor je het niet maar dan gaat opeens het geluid naar nul en met afspelen van een cd gaat hij opeens zomaar uit , ik was prima tevreden maar ben het nu een beetje zat had hiervoor een set van medion, die heeft 10 jaar gespeeld en deze die 3X zo duur was 3 jaar , ik heb alles van Samsung maar voor mij geen home cinema set meer

patrick7901 24-01-2013
Geschreven voor: Samsung HT-E6500

Van de week de e6500 gehaald bij media markt. icm de btw terug actie en de cashback van Samsung heb ik de set voor €403,- kunnen kopen. Het geheel was in mum van tijd geinstaleerd. Het instellen van het apparaat is ook echt wel simpel, want je kunt alles automatisch doen of je kunt instellingen zoals beeld en geluid zelf instellen. En ik moet zeggen ik vind het beeld en geluid echt heerlijk. Ik heb nog niet heel veel film gekeken omdat ik t druk heb gehad. Maar heb even een stukje band of brothers gekeken en geloof dat me buurvrouw er weer trauma's van opgelopen heeft. Wat een geluid! In mijn beoordeling heb ik de vormgeving een 7 gegeven, het hele setje is in glanzend plastic, wat wel een behoorlijke hoeveelheid stof aantrekt, maar dat mag de pret niet drukken. Zoek je een leuk setje, voor weinig. Tot en met zaterdag (29-01-13) loopt de actie bij media markt, en de cashback actie van Samsung loopt ook nog een paar dagen. Alles bijelkaar scheelt het bijna €150,-

Tag 26-01-2013

hoi ik kan bij samsung niet vinden dat de E6500 bij de cashback van Samsung hoort, wel de E5500 en de ES6500
Weet je zeker dat ook de E6500 een cashback heeft?

patrick7901 28-01-2013

inderdaad, via de site van Samsung, bij promoties.Ik zie dat de actie tot en met de 27e loopt. Maar je kan indienen tot ergens half februari.

Lucasz 27-01-2013

De HT-E6500 hoort bij de actie. De modellen die bij de actie horen en bijbehorende instructies staan hier: http://www.samsung.com/nl/promotion/bij-aankoop-samsung-hes-madagascar-cadeau/actieproducten.html

cor538 27-01-2013

Naar aanleiding van jouw verhaal ben ik ook even naar de Mediamarkt geweest. Die BTW steken we lekker in onze zak maar ben er nog niet achter hoe jij die samsung cashback geregeld heb.

Bico 05-12-2012
Geschreven voor: Samsung HT-E6500

Hele fijne set met een heel mooi geluid, die vooral super werkt samen met mijn Samsung TV.
Jammer dat er heel erg moeilijk aan de SWA-5000 module te komen is om de achter speaker "draadloos" te gebruiken.
Wel is hier een goed alternatief voor:
Verder dik tevreden met deze prachtige set.

Bico 25-03-2013

Heb hem sinds een paar maanden te pakken.

Mrs. Bart 24-03-2013

Middels is de SWA-5000 bij meer zaken te koop, zie en google

x-raydude 25-09-2012
Geschreven voor: Samsung HT-E6500

Na meerdere sets geprobeerd te hebben thuis. Geloof ik nu toch wel behoorlijk tevreden te zijn :) Prachtig warm surround geluid met dank aan de buizen versterker volgens Samsung. Ook het afspelen van h.264 bestanden als mkv via externe 2.5"schijf gaat prima. Via de wifi router is het internet en mijn thuis pc te benaderen met de set. Makkelijk foto's kijken. Wat ik nog het mooiste vind is de koppeling met mijn mobile telefoon(Samsung galaxy). Hiermee kan ik het hele apparaat bedienen en bijv. op detelefoon door youtube browsen en afspelen via de hte6500 op tv. Geinig hoor.
De Samsung smart hub is wel wat traag maar vol mogelijkheden.
Als een kind zo blij met zijn nieuwe speeltje.

dr stalker 26-04-2012
Geschreven voor: Samsung HT-E6500

Waanzinnig mooi geluid en enorm warm en krachtig uit de speakers. (165W voor en surround, 170W midden en subwoofer). Apparaat is voorzien van een buizenversterker. Je kunt 2 vucuumtubes zien zitten aan voor en bovenkant achter glas met lampjes erin. wel mooi. De gehele apparatuur is oorzien van pianolak, wat redelijk stofjes aantrekt.
De cd-lade is niet over na gedacht. Deze zit achter een klep waar kinderen koek en brood in kunnen proppen en de klep zit precies voor het ronde cd-gat, waardoor je bij het uitnemen van cd niet makkelijk met je (wijs)vinger de cd kan uitnemen.De afstandbediening is redelijk overzichtelijk en ook tv is te bedienen.
Qua mogelijkheden blijft het een homecinema(set)! Voor meer mogelijkheden moet je een receiver aanschaffen. Het totaal voelt redelijk solide aan, en je hoort ook niet een en al plastic verschuiven bij het laden, of cdverplaatsing.
Ik ben uiterst tevreden over dit produkt en hoop er lang van te mogen genieten. Ik heb em gekocht bij MediaMarkt voor 649 Euro!

Trie5 04-12-2012

Hallo,

Ik vroeg me af deze set draadloze speakers heeft, of dat deze allemaal met snoer zijn.

Bedankt!

Groet,