Sony Stylish DVD home cinema system

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Stylish DVD home cinema system op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dijkie1973 01-03-2008

Heb deze set samen met de Kdl32d300 tv gekocht. Prachtig geluid, het is alleen weer jammer dat je met het aansluiten pas merkt dat je nog een optische audiokabel en een hdmi kabel moet kopen. Ik had de set gekocht via een internetwinkel, dan kom je er thuis pas achter. Hdmi-kabel kost dan nog eens 50 euro, maar dat mag de pret niet drukken.

Klavertje4 25-12-2007

Heb het systeem nu 5 dagen in bezit en nog geen minuut spijt van (op het in elkaar zetten na hahah) Top geluid en geweldige vormgeving. Echt een aanrader!!!

jan1972 16-12-2007

Zins 2 dagen in het bezit van deze set en echt geweldig geluid ook via de infrarood boxen.
Ach als je er voor langs loopt valt hij even weg maar dat mag de pret niet drukken.
Ziet er mooi uit en werkt perefect

brakki 16-09-2007

Heel degelijk en verzorgd afgewerkte set. Naar goede gewoonte heeft Sony een mooi, bijna tijdloos design gegeven aan deze set. Ik hou persoonlijk wel van deze industrial look, modern zonder te gadgetachtig over te komen.
Luidsprekers zijn praktisch, in de hoogte verstelbaar en zijn een echte eyecatcher. De draadlooze functie werkt perfect. Had eerst mijn bedenking inzake de subwoofer, had nagenoeg geen diepe bassen doch dit was slechts een kwestie van afregeling én positie. Na enkele experimentjes wel tevreden. Goed en zuiver geluid.Vele instellingsmogelijkheden. Vind de standaard auto setting het beste naar mijn smaak. Ik vind wel dat er nog een tweede optische ingang mocht zijn, eentje voor mijn tvdecoder en eentje voor de xbox360. Heb uiteindelijk de 360 met optische kabel verbonden en de tv decoder via gewoon analoog verbinding aangesloten met de hoofdunit. Hoodunit is verbonden met hdmi kabel aan eveneens nieuwe Sony lcd tv.
de 32kdl- d3000 gecombineerd met de dav-dz830w is een echt visueel feest. Alles is perfect bedienbaar en instelbaar met 1 kastje. De eerste weken is het wel wennen en zoeken, vandaar slechts een 8 als score.
Het beeld en geluid is wondermooi, echt een aanrader. Ik heb heel lang gezocht en vergeleken op het net, via dealers op verschillende fora en uiteindelijk voor deze combinatie gekozen.
Te horen en zien aan de reactie van vrienden en familie is dit een schot in de roos.

carljm 11-07-2007

hoi! ik heb de set nu een week in bezit.
en inderdaad het opstellen duurt even, veel losse schroeven, maar die zijn uiteraard om de boxen op te stellen. en daarbij past bij mijn set geen enkele schroef correct in de voeten van de boxen. dus moet nog zoeken naar een oplossing. waarschijnlijk wordt dat ophangen van de boxen aan de muur, daar zijn ze volgens mij voor bedoeld.

verder klinkt de set prima, niets mis mee, en makkelijk in het gebruik. veel mogelijkheden. ook het autocalibreren is leuk om te merken hoe het apparaat dit uitvoert, daarvoor vroeg ik me af of de micro zou worden meegeleverd, ja dus.

ik heb momenteel wel mijn geluid van de tv via de set lopen. Namelijk de samsung settopbox heb ik voorzien van een optische kabel, die loop naar de recorder Sony HX750B, van daar uit heb ik een digitale coaxkabel lopen van de recorder naar de cinema set. en dat werkt perfect.

ambutoys 04-07-2007

Enkele dagen in bezit. INstalatie is wat omslachtig, veel losse schroefjes en dergelijke. Ziet er prachtig uit. Makkelijke nederlandse menu's. Infrarood overdracht naar achterspeakers gaat heel erg goed. Wanneer iemand door signaal heenloopt valt wel heel even geluid van de achterste boxen weg. (de boxen kunnen ook met draad worden bevestigd, maar mijn keuze voor deze home cinema was juist ivm de draadloze speakers) Via HDMI aan tv aangesloten. goede overdracht. Krijg alleen het TV geluid nog niet via de homecinema, heb een mailtje gestuurd naar sony.