LG BH7540TW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG BH7540TW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hijlko Roosjen 20-09-2014
Geschreven voor: LG BH7540TW

Na ontvangst de boel uitgepakt. Zat allemaal erg degelijk ingepakt. Alleen op een klepje aan de voorkant zat een sticker die er zonder wasbenzine niet af te halen is. Dat had beter gekund. Aansluiten van het apparaat is kinderlijk eenvoudig. De beloofde draadloze achterspeakers vind ik een beetje volksverlakkerij. OK, ze zijn niet bedraad op het apparaat aangesloten maar je hebt 1 losse draadloze ontvanger voor de achterspeakers die je dus bedraad op die ontvanger aansluit. Ik zou gewoon een stroomstekker per achterspeaker verwachten zodat je ze niet hoeft op te laden of zo en dat elke achterspeaker een eigen ingebouwde draadloze ontvanger zou hebben. De achterspeakers komen bij mij aan weerskanten van de open keuken zodat ik een "opening" moet overbruggen. Daarvoor had ik dus echt draadloze achterspeakers willen hebben. Omdat de set verder uitstekend is, stuur ik hem maar niet terug en ga ik wel een draad onder de vloer doortrekken.
Alles ziet er solide uit. Voor duurzaamheid een 9 en geen 10 gegeven omdat, als de draadloze ontvanger kapot gaat, er geen mogelijkheid is om de achterspeakers alsnog bedraad aan te sluiten. Menuinstellingen via het TV scherm zijn duidelijk en reageert ook voldoende snel.
Al met al een stuk beter dan mijn oude Panasonic Blu ray home cinema system. De LG speelt ook films met DTS geluid af van mijn aparte mediaplayer. Voor de Panasonic moest ik dat altijd eerst converteren naar Dolby Digital 5.1 Ac3.
De LG zou ook via mijn netwerkschijven films direct moeten kunnen afspelen zonder tussenkomst van mijn mediaplayer. Als dat echt goed werk kan mijn mediaplayer ook de deur uit. Een dezer dagen maar eens uitproberen.

r.kugel 24-08-2014
Geschreven voor: LG BH7540TW

hij heeft een prachtig geluid
vele mogelijkheden via mijn tv en bluetooth
Nadat de installateur hem had ingesteld was het voor ons makkelijk te begrijpen ook het switchen van radio naar TV en omgekeerd ook zit er een CD bij met een duidelijke gebruiksaanwijzing in het Nederlands als je er even niet uit komt
De staande boxen staan mooi in de hoeken opgesteld en ze mogen gezien worden
Al met al met twee dagen al een heel goed gevoel met deze aankoop en kan daarom ook nog geen minpuntje vinden

Gomp 08-08-2014
Geschreven voor: LG BH7540TW

Heb deze set nu twee dagen in huis,en ik moet zeggen fantastisch.Vormgeving vind ik zeer mooi,en geluid is gewoon schitterend.Instellingen via de tv is heel veel en makkelijk in te stellen.Als zo een set wil aanschaffen,dan kan ik je deze echt aanraden.P.s let wel op,De achter luidsprekers zijn NIET draadloos.

rudi020noord 08-07-2014
Geschreven voor: LG BH7540TW

wij hebben sinds maandag deze set thuis, het geluid is echt kippenvel.
Het bedienings gemak en de veelzijdigheid om geluid etc in te stellen zijn divers en perfect in te stellen, zodra je de set aan zet kan je via je tv precies zien ik welk menu je zit, en met zeer duidelijk beelden worden de instelling zitbaar gemaakt.
In vergelijking met onze vorige set die een waarde had van 1300 euro een Philips,en waar je bijna niets kon veranderen geluid etc is dit een kleine droom die uit komt.
Ook de vormgeving is mooi en strak past zeker in elk interieur, en wat ook zeer geweldig is, de achter luidsprekers zijn draadloos dus geen gedoe meer met draden door je kamer.
Dus prijs kwaliteit is super en echt een aanrader deze set.

Gomp 07-08-2014

Hallo,ik heb deze set ook gekocht,maar jij geeft aan,dat de twee achter luidsprekers draadloos zijn(bij mij dus niet).graag je antwoord hierop.