LG HX773W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG HX773W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

sammybreda 05-02-2014
Geschreven voor: LG HX773W

Heel goed geluid, ook bij de draadlose speakers, makkelijk bedienbaar o.a. Ook met telefoon en tablet, wat ons o.a. heeft overgehaald deze set te kopen i.p.v. een ander is het DLNA dit is echt ideaal, vanuit de bank zonder draadtjes alles van je computer te kunnen kijken (film moeten wel een avi zijn, andere film bestanden speelt hij niet af van de computer dat is wel jammer zou graag zien dat hij ook video ts zou kunnen afspelen, maar avi is wel een mooi klein bestandje) ook alles van andere harddiskrecorders ( als ik bv iets boven heb opgenomen kan ik dit gewoon beneden kijken) loopzuiver. Smart tv is bij deze set niet nodig, want dat wordt je tv op deze manier vanzelf, zitten behoorlijk wat app's op komen er ook steeds meer bij, regelmatig een software update hiervan, deze is makkelijk uit te voeren doormiddel van een druk op de knop. (dus indien je een smart tv wilt maar je tv is nog in prima staat, is dit een prima alternatief) Twee hdmi aansluitingen, echt een super geluid, enige nadeel is de kleur van de boxen jammer dat daar geel inzit. Wat wij ook erg fijn vinden aan dit aparaat is dat het een front lcd schermpje en lader heeft dus dat je hem gewoon in een open kastje kan zetten, tegenwoordig bij o.a. Sonny zit er een bovenlader en lcd op met als gevolg dat wil je dit goed kunnen bedienen of lezen het apparaat op de kast moet staan en je het lcd dus niet vanaf de bank kan lezen!! Moet wel eerlijkheidshalve zeggen dat dit onze tweede LG is want de eerste had een fabrieksfoutje, (keurig opgelost door de fabriekkant binnen een anderhakve week een nieuwe gehad) maar de set was toen net een dag uit. Het tweede exemplaar werkt fantastisch, een echte aanrader!!

jwak230954 30-01-2014
Geschreven voor: LG HX773W

Fantastisch home cinema set voor die prijs.
Geluid is goed, en goed in te stellen na ieders smaak.Ook de draadloze speakers achter werk goed zonder ruis.
De 2 hdmi in aansluitingen voor externe apparaten is bij mij een uitkomst. de set is makkelijk te bedienen en in te stellen De set is goed te bedienen via tablet of telefoon.
De mediaplayer ken verschillende formaten extensies aan via usb poort. Kan wat mij betreft nog uitgebreider. Zoals ISO files. ook draadloos via router de muziek films foto's makkelijk en probleem loos van je computer te luisteren of te kijken. Al met al een goeie koop en fantastisch home cinema set wat prijsverhouding betreft

mark 22 03-02-2014

heb aan de hand van jou review de knoop door gehakt en er ook een gekocht zal binnenkort mijn reactie geven bedankt voor jou info