Kärcher K 5.700

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kärcher K 5.700 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Piet P.1 15-08-2014
Geschreven voor: Kärcher K 5.700

Deze Karcher K 5.700MD krachtpatser levert 140 bar. Hij is daarmee grondig in de schoonmaak en doet zijn werk ook nog eens in een rap tempo. Had voorheen een Karcher met 110 bar en was duidelijk langer bezig met hetzelfde werk. Het apparaat is aan de zware kant (kwaliteit) maar omdat hij op wieltjes staat is dat geheel geen probleem. Een plezier om mee te werken. Ik ben dik tevreden.

Hurm W 02-08-2014

Top machine, Degelijk

handig oprol mechanisme voor de hogedrukslang
de zeepdispenser werkt bij deze machine wel en de dosering is eenvoudig in te stellen.

als je hem krijgt moet je hem nog wel in elkaar zetten, meer werk dan ik had gedacht maar redelijk eenvoudig als je even goed kijkt hoe het moet.

jaap 113 25-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 5.700

Prima spuit om mee te werken. Vooral met de frees is het goed schoonmaken van bv terrastegels. Handig dat je de druk kunt regelen, wat vooral bij muren handig is anders spuit je de verf er zo af.

Duc de Maisey 20-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 5.700

Pluspunten:
- Het oprolsysteem van slang is erg handig. Het apparaat is daardoor makkelijk op te bergen en snel gebruiksklaar. Voorheen zat je met eerder modellen met een hogedrukslang die alle kanten op opsprong en in de knoop zat.
- lange slang
- Vermogen; door het hoge vermogen kun je met bv reinigen van het terras fink wat meters maken.

minpunten:
- vrij zwaar apparaat
- wordt als bouwpakket geleverd, moet je maar zin in hebben

lodewijk01 19-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 5.700

Voor mij altijd een Kärcher. Krachtig en stille machine. Goede oprolmechanisme voor de slang. Lang electrische snoer. Topmachine.

johnsalden 19-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 5.700

Ik heb mijn oude hogedrukreiniger van een ander merk vervangen door deze Karcher, dat had ik allang moeten doen nu ik zie hoe deze alles schoonmaakt en met welk gemak.
Het reinigen gaat veel sneller en het resultaat is veel beter, de bediening is gemakkelijk en ook vooral de lengte van de slang is prettig werken zodat je niet steeds de reiniger hoeft te verplaatsen.
Al met al kan ik deze hiogedrukreiniger iedereen aanbevelen.

gina123 18-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 5.700

na lang zoeken en veel vergelijkingen kwam ik bij de karcherk5700 uit had daarvoor ook een karcher maar wilde een met meer mogelijkheijden nadeel van deze karcher is als je de slang uittrekt met je de karcher vasthouden maar reinigt goed en druk is ook goed te regelen makelijk te verplaatsen

Charles1954 18-07-2014

Ik ben super tevreden met mijn nieuwe hogedruk k5.700
Ook het oprollen van de slang is lekker makkelijk.
Dit is nu mijn 2e karcher ,hij gaat heel lang mee.

John van Vugt 17-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 5.700

prima aankoop ben er zeer tevreden over zeer simpel in het gebruik supersnel geleverd en mooi compact

Lvandere120 17-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 5.700

Zeer goed handig tegebruikenen alles alles bij en op het toestel zeer te vreden verschilende klussen geklaard er mee.

binki 17-07-2014

na dat mijn oude karcher het naar 15 jaar op gaf
weer maar een karcher gekocht de oude beviel goed
naar een paar weken in gebruik te hebben weer
de vertrouwde karcher kwalietijd ondekt
een aparaatr dat gewoon doet wat je verwacht

K.Linssen 17-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 5.700

Prettige machine om mee te werken. Lange stroomkabel en hogedrukslang zorgen voor een groot bereik. Zeer goed bruikbaar voor de wekelijkse / maandelijkse schoonmaakklussen rondom het huis. Punt van kritiek is de ietwat lastige manier van oprollen van de haspel.

Soot 17-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 5.700

Gebruik al vele jaren Karcher voor reiniging van tuin,gevel en auto .
Is voor mij bewezen techniek. Gebruik tot heden geen reinigingsmiddel.
Belangrijk voor de aankoop was ook de ruime uitbreidingen mogelijkheden voor de juiste toepassing . Wel moeten er meerdere sites bezocht worden voor een goed overzicht en de laagste prijs .

Leomeij 17-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 5.700

Zeer goede hogedrukreiniger,makkelijk in gebruik en goed op te bergen dankzij oprolautomaat.
Resultaten tijdens gebruik zijn zoals mag worden verwacht van een degelijke hogedrukreiniger

gerbrandbosma 17-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 5.700

Sinds 2 jaar had ik een karcher K2.490 die uitstekend voldeed.
Maar vanwege intensief gebruik ben ik over gegaan op de K.7000.
Hij wordt gebruikt voor terras van de konijnenren,motorfiets,caravan, auto, oprit e.d. In het afgelopen jaar heb ik de accesoires uitgebreid met roterenede borstel,velgenborstel, T250 terrasreiniger en ophangsysteem.
Ik ben met alle onderdelen meer als tevreden. Raad daarom ook iedereen aan een karcher te doen, ook vanwege het extra vermogen en bedieningsgemak in vergelijking met andere merken.

SR1976 17-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 5.700

Super fijne hogedruk reiniger erg krachtig ,de haspel werkt erg fijn een echte aanrader
Ook de vorige was een Karcher voor mij een vertrouwd merk

Tonny Blankers 17-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 5.700

Ik heb bij de kärcher een aantal accessoires aangeschaft.
* De autowasborstel:
* de Kärcher T-racer 250 terrasreiniger,
* Kärcher schuimsproeier 600 ml.
Dit alles maakt van mij Kärcher een fijne krachtige allround reiniger voor mijn tuin, auto enz...
Deze kärcher reinigt met het zelfde water veel beter als mijn vorige hogedrukreiniger van een ander merk, hij is bovendien ook veel stiller

bobkoi 17-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 5.700

Zeer tevreden met de k5 en het oprolmegamische van alle gemakken voor zien en handig in gebruik.
Staat altijd klaar voor weer het handige gebruik.

VMP01 17-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 5.700

Zeer tevreden met mijn Kärcher K 5.700!
Niet verwacht dat dit zo'n resultaat zou geven. Werkt heel goed tegen mos en ongewenste groene groei op straat en patio. Achteraf ben ik blij dat ik de K5 heb gekocht, hoe meer kracht hoe makkelijker het is om vuil te verwijderen.

Johan7411 17-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 5.700

Super karcher...had er eerst een van een eigen merk vd gamma, maar deze kan absuluut niet tippen aan deze. Gevel gereinigd met deze, en spoot met gemak de klimop resten van de muur. Ook heel handig is het zeep reservoir, kan gewoon hervult worden.

RWPM 17-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 5.700

De Kärcher K!5.700 bevalt mij uitermate! Voorheen bij diverse vrienden en kennissen een Kärcher hogedruk reiniger geleend en altijd in gedachte zo'n apparaat zelf aan te schaffen, wat ik nu ook heb gedaan. Ben er erg trots en blij mee en hoop nog lang van het apparaat te kunnen genieten.

De hogedruk reiniger gebruik ik voornamelijk voor mijn terrassen en de buitenmuren van mijn woning. Vandaar dat ik ook voor een wat hogere druk heb gekozen en wel 140 Bar.

Erden Y. 17-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 5.700

Krachtige hogedrukreiniger met relatief beperkt geluid.
Vele accessoire mogelijk, ook van andere merken mits Kärcher adapter.
Het is aangenaam en ergonomisch werken met de extra lange HD-slang en haspel. Ook de lanshouder is handig, al had die wel de lans iets steviger mogen houden. Kortom werken met deze Kärcher K5.700 gaat snel en met het verwacht tevreden resultaat.
De wielen van plastic mochten ook wat duurzamer gebouwd zijn met kogellager en rubber op de wielen.
Prijs/kwaliteitverhouding zeker een aanrader. Zou hem aanraden aan vrienden en familie.

rroffel 17-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 5.700

Zeer makelijk in gebruik geluids arm gewoon een top ding niet twijfelen meer koop dit ding het is is de moeite waard 1 klein minpuntje hij kan wel wat goedkoper

krijnnie 16-04-2014
Geschreven voor: Kärcher K 5.700

merk karcher net zo waardeloos als de service. 5 x gebruikt en 2 x de water stuurkop stuk. voor mij geen karcher meer

moni670 12-03-2014
Geschreven voor: Kärcher K 5.700

Dit is super hogedrukreiniger.
Vele andere ervoor gehad.
Veel meer kan ik er niet meer over vertellen.