Garmin 010-00863-36 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Garmin 010-00863-36 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

PteV 06-02-2015
Geschreven voor: Garmin 010-00863-36 zwart

Teleurstellend horloge. Accu snel leeg, duurt erg lang voordat satellieten gevonden worden,zomer bij warm weer veel condens zodat je het display niet meer ziet. Volgens Garmin is een beetje condens normaal, ondanks de waterdichtheid. Verhouding prijs en kwaliteit is slecht.

PBEE 13-11-2013
Geschreven voor: Garmin 010-00863-36 zwart

Gebruik het horloge nu een paar maanden, in eerste instantie als voorbereiding voor marathon voor meten afstand, hartslag, looptempo e.d. Horloge valt tegen. Batterij gaat redelijk snel leeg en registratiefunctie start pas nadat horloge satteliet heeft proberen te vinden (wat veel tijd kost). Op marathon liet het horloge het afweten en kon geen satteliet vinden. Verder erg onhandig systeem voor opladen en downloaden gegevens. Door aparte pinnetjes met een klemmetje moet dit gebeuren. Systeem doet het vaker niet dan wel.Levert veel irritatie op

Omega1 01-06-2013
Geschreven voor: Garmin 010-00863-36 zwart

Ik heb dit GPS horloge nu een jaar in bezig en ben er erg tevreden over. Ik gebruik em metname tijdens hardlopen. Na elke km geeft het horloge een piepje en toont dan enkele seconden de tijdsduur over afgelopen periode. Het hoofdscherm toont overzichtelijk de verstreken tijd sinds de start, de afgelegde afstand en actuele tempo. Met een druk op de knop switch je naar actuele hartslag of tijd (horloge).

De bijgeleverde hartslagband is een leuke toevoeging, maar die gebruik ik slechts af en toe om te kijken naar de progressie over langere periode.

Via de website van Garmin connect is het zeer eenvoudig om de data van het horloge te uploaden en direct allerlei fraaie statistieken te zien (route op google maps, overzicht tussentijden. Grafieken snelheid, hoogteverschil en hartslag).

Er zitten enkele andere mogelijkheden op die ik niet (vaak) gebruik;
-Stappensteller voor rennen op loopband (chip nodig, geen ervaring mee)
-Achtergrondverlichting
-Hartslagalarmen (voor degene die op hartslag loopt)
-Instelbare intervallen (tijd of afstand)

De batterij houdt het (nu, na een jaar) volledig geladen ongeveer 5 a 6 uur uit (schatting). Bij regelmatig gebruik en uploaden van data via computer is het gebruik van bijgeleverde USB kabel afdoende (via lichtnet ook mogelijk).

Kortom, een horloge met niet teveel en niet te weinig functies en een gebruiksvriendelijke bediening. Bovendien heeft mijn exemplaar me nog nooit in de steek gelaten het afgelopen jaar.