Western Digital Elements 500GB USB2.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 79 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Western Digital Elements 500GB USB2.0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

jvoerman 13-10-2015

Hallo allemaal,
In 2009 ????, kocht ik een ext.harde schijf van 500G van het merk WD Digital Elements. Ik heb hem enkele keren gekoppeld aan mijn PC om mijn documenten op te slaan. Deze week kwam hij uit de kast om weer een groot aantal foto's op te slaan doch dit lukte niet. De voeding van 5 en 12V dc. werkte niet meer.Ik heb hem open gemaakt en geconstateerd dat er een condensator was overleden. via Google de site van WD opgezocht waar ik 78 reviews tegen kwam (Kies Keurig), met soortgelijke klachten over deze voeding.Inmiddels gebeld (00800 27549338) met WD over deze voeding. Een heel vriendelijk gesprek gehad met een mijnheer die er heel veel van af wist. Op korte termijn krijg ik gratis een nieuwe voeding toegestuurd. Geweldige service en een zeer vriendelijke contactpersoon. Binnenkort kan ik weer bij mijn "oude" foto's.

Natuurlijk beoordeel ik deze geweldige service met een 10.

Peter 15-06-2016

Beste jvoerman, het telefoonnummer heeft 13 cijfers. Kun je het door jou gebruikte nummer nog eens geven ?

henkvdbosch 13-08-2014

Ondanks het feit, dat mijn harde schijf (1TB) niet meer onder de garantie viel, toch maar gebeld naar de WDC support desk.
Even wachten, maar ik werd erg vriendelijk te woord gestaan en mij werd verteld, dat bij wijze van uitzondering een nieuwe adapter wordt toegestuurd binnen 5 tot 10 werkdagen.

Bop 29-10-2013

De voeding van deze HDD werkte niet meer. Ik heb een e-mail gestuurd naar de klantenservice, en kreeg binnen enkele dagen bericht terug. Hoewel de garantie ruim 2 jaar geleden al was verlopen, sturen ze me kosteloos een nieuwe voeding toe.
Ik ben erg tevreden over de HDD, maar zeker over de klantenservice!!

jBass 06-12-2013

Beste Bop, kun je mij het emailadres van de klantenservice geven? Alvast bedankt.

sandra_4 08-05-2013

Na 20 maanden (en slechts 10x gebruikt) is hij ermee op gehouden. Lampje brandt wel, maar de computer herkent 'm niet. Ik probeer het op de garantie te vehalen maar vrees dat mijn foto's kwijt zijn. Geen aanrader dus. Iemand een advies?

ANieuwen 13-05-2013

Beste Sandra, heb het zelfde probleem met een produkt van WD, dit al voor de 2e keer, binnen anderhalf jaar! Heb klantenservice gebeld via (00800- 27549338), hierna via de e-mail contact wdsupport@wdc.com, maar er wordt niet gereageerd.
Ik schaf in ieder geval nooit meer een produkt aan van Western Digital!
Misschien dat jij meer gelukt hebt!

Ante 02-08-2012

Zelfde issue als ik hier veel lees. Adapter lijkt stuk. Maar ondanks al 2 (!) jaar niet meer onder garantie, zonder mokken een nieuwe toegestuurd... Toppie!!

swabass 09-09-2012

SWA,
Heb hetzelfde probleem,ikheb reeds een mail gestuurd naar western digital maar heb na een week wachten nog steeds geen antwoord.
Waar kan ik deze adapter ergens aanschaffen

Bert Greve 18-12-2012

Beste Ante wat moet ik doen om met Western Digital Elements
in Contact te komen ik zit met het zelfde probleem mijn adapter geef geen stroom meer ?
Ik zie je reactie Groetjes Bert

Holland2012 01-08-2012

De voeding van mijn WD 500GB externe harde schijf was zoek geraakt. Ik wilde een nieuwe voeding bij WD.
Tot mijn verbazing werd mij door WD geheel gratis een nieuwe voeding aangeboden en dan ook nog buiten de garantie. Een betere service kunt u zich niet voorstellen. WD: Hartelijk dank

Bert Greve 17-12-2012

Mijn WD 500GB extern harde schijf is stuk
hoe kan ik aan een nieuwe komen hij is nog geen 2 jaar oud?
date code 0817 ID 740 G B081777259A
Ik hoor graag een reactie BVDank

janeman01 17-10-2012

Beste, ik heb hetzelfde met mijn harde schijf van WD, de voeding is stuk. Ik heb een mail verzonden naar de UK voor een 5 pin adapter en kreeg te horen dat die niet meer gemaakt worden, ik heb wel een andere adapter gekregen maar die past dus niet. Wil jij mij zeggen met wie of welke dienst jij contact hebt gehad.

fijn om te horen dat dit voor jou perfect heeft gewerkt.
Ja

Chantal123456 03-07-2012

Ik heb ook naar dat nummer gebeld. Garantie verliep in 2009 al maar toch is er een nieuwe kabel opgestuurd. Super toch!!

naamedb 22-06-2012

ook mijn adaptor kapot buiten de garantie.
super helpdesk vriendelijk enz.
krijg nu een nieuwe gratis

A. Ellens 11-06-2012

Hier is ook de voeding kapot gegaan, garantie was al in 2010 verlopen, maar ondanks dat word mij nu toch een nieuwe adapter opgestuurd!

Erg vriendelijk te woord gestaan, geweldige service!

Ben F 20-01-2012

Voeding stuk .Bellen met WD. en dacht je dat ik ook een goede service kreeg??? Gewldig, een vriendelijke man die mij te woord stond, nee zij hij U hoeft voor een nieuwe voeding NIET te betalen. Kijk dat is nu service en klanten binding. Mijn volgende hardeschijf,, ja een WD.

Peter B.53 07-03-2012

Dan is je voeding al heel snel stuk. Dit is schijnbaar de achillespees van wd !!!! Ja toch

Maar wat ik mis in alle reviews is: hoe goed is de harde schijf nu eigenlijk" ??????

Joke Blokland 31-01-2012

Hallo.....ik zou ook erg graag het nummer van de klantenservice willen hebben van je, mijn WD adapter doet het ook niet meer.
Heel graag, alvast hartstikke bedankt, Joke

Vicky1973 22-01-2012

Hoe kwam je aan het nummer van Wd mijn voeding doet het ook niet meer!
Groet Victoria

J.Bösel 20-12-2011

Deze schijf aangekocht nadat mijn lacie schijf het na nog geen jaar het begaf.
Deze schijf heeft geen adapter nodig, alleen een usb aansluiting.
Hij heeft ook geen rubberen randen het is een mooi en compact apparaatje.

Arno P 17-12-2011

Ook ik sluit me aan bij de positieve ervaringen. Ook mijn voeding defect. Ruim buiten de garantieperiode.
Een telefoontje naar het 020 nummer was voldoende om geheel gratis een nieuwe voeding thuisgestuurd te krijgen. Het was bij WD onbekend dat er zoveel goede reviews geplaatst waren op Kieskeurig.nl, dus ik heb de vrijheid genomen om de sympathieke medewerker van WD daar maar op te wijzen.
Alleen al vanwege de uitstekende service voor mij in de toekomst wederom een harde schijf van WD!

naam20111123 23-11-2011

Adapter van mijn externe HD defect. Gebeld met de helpdesk van Western Digital. Noodzakelijke gegevens verstrekt aan de helpdesk. De nieuwe adapter is mij kosteloos toegezonden. De service van Western Digital is uitstekend. Het enige smetje is de defecte adapter, vandaar geen 10.

E. den Bleker 24-08-2011

Via deze site kwam ik erachter dat er meer mensen met het probleem van een kapotte voeding zaten. Bij mij maakte ie even contact en daarna niet meer. Het 020 telefoonnummer heb ik daarna gebelde en kreeg snel iemand van WD aan de lijn.
Officieel had ik geen recht op een nieuwe voeding, de garantietermijn was ruimschoots overschreden, maar Western Digital besloot mij toch zonder kosten een nieuwe voeding op te sturen. Heel attent.

geejeekaa 17-11-2011

Ik heb nu hetzelfde probleem als E. den Bleker.
Voeding zonder koppeling aan Externe HD doet het gewoon, bij koppeling licht blauwe lampje van HD even op en gaat het groene lampje van de voeding uit.
Heb alleen het 020-nummer niet meer.
Wie kan mij aan dat nummer helpen

ADHDrenaline 15-08-2011

Tot nu toe een dikke 10. Net gebeld en ik krijg gewoon een gratis adapter opgestuurd vanuit Hongarije naar mijn huisje toe...en dat terwijl de garantie allang verlopen is, daar wordt niet eens over gesproken....nou beter kan ik het niet treffen maakte me namelijk al zorgen over de kosten, maja niets aan de hand dus over 4 a 10 werkdagen zie ik em tegemoet en kan ik weer lekker films kijken via mn harde schijf op mn xbox...ik kom er nog op terug als ik em heb

JaapJan Ritsema 12-07-2011

Nog meer positieve recalame n.a.v. telefonische afhandeling. Servicegericht en adequaat te woord gestaan. Bovenal ver buiten de garantie (april 2010) toch toegezegd binnen 5 werkdagen een nieuwe adapter toegestuurd te krijgen. Hulde!

xs28 11-07-2011

Ook mijn voeding deed niets meer. Na hier alle reviews gelezen te hebben ook gebeld met het 020 nummer. Hoewel het lang duurt voor je wordt geholpen (gesprek duurde in totaal 23 minuten)wordt inderdaad kosteloos een nieuwe voeding opgestuurd, terwijl de garantie een jaar geleden blijkt te zijn verlopen. Service!

jvoerman 13-10-2015

Hallo medegebruikers van de WD 500G
Ook ik ontdekte deze week dat mijn voeding het niet meer doet,
levert geen spanning meer. Ik lees dat er gebeld werd met een 020 nummer. Dit nummer kan ik nergens ontdekken, Wie kan me hier aan helpen????
B.v.b. dank

jomhod74 06-07-2011

Adapter deed niks meer Western Digital gebeld .Adapter wordt kosteloos vervangen ,echt top service .

giegvreter 27-06-2011

Ben geschrokken van de service...allemaal geen probleem! Even wat nummers en gegevens doorgegeven en de adapter gaat kosteloos mijn kant op komen!
Super, daar kunnen meer bedrijven het voorbeeld aan nemen.

Miekie2000 27-05-2011

Ook ik heb een probleem met deze adapter....las al deze reviews, dus bellen en ja hoor. Binnen 5 a 10 werkdagen krijg ik kosteloos een nieuwe adapter toegestuurd, geen enkel probleem! Wat een service!!

Synarine 24-05-2011

Mijn adapter had precies hetzelfde probleem. Ook mijn garantie was al verlopen. Dus hoopvol heb ik ook dit nummer gebeld. Binnen 5 minuten een techneut aan de lijn die mij bij wijze van 'hoge uitzondering' kosteloos een nieuwe adapter zal toesturen.
Prachtig toch?
Nu maar hopen dat ze uitzonderingen blijven maken ;-))

firehouse 05-04-2011

ook mijn adapter is kapot gegaan. WD gebeld, ook prima te woord gestaan. Ze gaan ondanks dat de garantie al voorbij is een nieuwe adapter sturen. Uitstekende service dus!!!

WRen 11-03-2011

Tijdje geleden gebeld met het 020 nummer, toen kreeg ik niemand aan de lijn alleen een antwoordapparaat. Nu nogmaals geprobeerd. Nu prima te woord gestaan en krijg kosteloos een nieuwe adapter thuisgestuurd ondanks dat mijn garantie al verlopen is in 2009!!!Top dus.

yves22 10-03-2011

Ik heb gebeld met dit telefoonnummer 020-4467600
Ook mijn garantie termijn was verstreken. Ik werd zéér vriendelijk behandeld en er werd de tijd genomen. Ook ik krijg kosteloos een nieuwe adapter.
Zo ga je met klanten om!

Lies79 09-02-2011

Ook ik had hetzelfde probleem. Wat een fantastische klantenservice. Ik ben nog nooit zo vriendelijk te woord gestaan. Binnen een paar dagen krijg ik kosteloos een nieuwe adapter toegestuurd. En dat terwijl mijn garantie al in 2009 was verlopen!