Western Digital Elements Desktop

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Western Digital Elements Desktop op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

jackdevries 17-01-2014

Nu totaal 5 TB op mijn bureau. Had al een 2 TB. Lekker veel ruimte. Ongecompliceerd werken en opslaan. In combinatie met iMac 20 inch uit 2008.

kretje85 20-05-2014

Ik heb deze schijf afgelopen zondag gekocht bij de mediamarkt voor €100,- maar let op. De firmware van deze schijf is niet compatible met OS Mavericks. Mocht je besluiten om een update te doen naar dit besturingssysteem download dan eerst de nieuwste firmware drivers. Voor meer info zie: http://www.wdc.com/wdproducts/wdsmartwareupdate/Step1.asp?id=wdfMB30_Essential&os=MAC

henkvm 28-10-2013

Ik heb er drie gekocht en alledrie geen enkel probleem. een voor de harddisc recorder van de Tv en twee voor mijn computer. Ze zijn muissstil en met drie Terabyte hvb je ruimte zat. Wel raar dat je ze niet uit kunt zetten. Als hij niet wordt gebruikt komt ie in een standby modus, maar toch.
Hou er rekening mee dat de schijf vanwege de grootte van 3Tb alleen werkt op modernere 64bits systemen.

Jingle 29-10-2013

Klikaanklikuit helpt.... :)

drhenribud 11-02-2014

Ik ben even benieuwd wat je precies bedoeld met 'een voor de harddisc recorder van de TV'

henkvm 12-02-2014

Ik heb de harddisk gekoppeld aan de USB uitgang van mijn Humax HD recorder. Deze heeft geen eigen harde schijf maar via de USB uitgang kun je dus toch time shift bekijken en opnames maken.

Jan 1958 22-01-2012

De WD 3TB USB2.0 gekocht.
Aanvangkelijk geen problemen, echter, nadat er een paar keren gekopieerd was naar deze externe harde schijf, stopte de herkenning van mijn desktop en media player.
Aangesloten op een laptop helaas,.... ook geen herkenning van dit product.
Alle bestanden dus niet meer benaderbaar!
Morgen maar terug naar de winkel, in de hoop dat er een nieuwe WD komt

Janosh 28-04-2012

En. hoe is het afgelopen??

Jingle 29-09-2012

Wellicht is de schijf aangesloten op een PC met een 32bits besturingssysteem welke normaliter alleen schijven herkennen tot 2TB. Soms wil een 32bits syteem zo'n schijf nog wel eens zien maar geeft al snel problemen zoals hier omschreven.

Ik heb hier deze schijven al geruime tijd in gebruik op 64bits machines zonder enig probleem.

Aad Verboon 05-05-2014

Ik heb de WD 1TB USB 3.0 een tijdje geleden aangeschaft en deze vertoont nu ineens dezelfde mankementen als boven beschreven; er zou nog ruimte voor 170 GB op moeten zitten, maar als ik fotobestanden erop wil zetten , krijg ik de melding dat mijn laptop (Asus) hem niet meer herkent. Om dat de garantie termijn verlopen is, ga ik maar een nieuwe aanschaffen. Wel jammer, want hij functioneerde altijd prima.

Roel25 11-06-2012

Ik heb dezelfde harde schijf en ook hetzelfde probleem!