Western Digital Elements USB (500GB) Reviews

Geen prijzen bekend

• Beoordeling
    8.4

Product een jaar of meer in bezit
Ondanks het feit, dat mijn harde schijf (1TB) niet meer onder de garantie viel, toch maar gebeld naar de WDC support desk.

Even wachten, maar ik werd erg vriendelijk te woord gestaan en mij werd verteld, dat bij wijze van uitzondering een nieuwe adapter wordt toegestuurd binnen 5 tot 10 werkdagen.
Product een jaar of meer in bezit
De voeding van deze HDD werkte niet meer. Ik heb een e-mail gestuurd naar de klantenservice, en kreeg binnen enkele dagen bericht terug. Hoewel de garantie ruim 2 jaar geleden al was verlopen, sturen ze me kosteloos een nieuwe voeding toe.

Ik ben erg tevreden over de HDD, maar zeker over de klantenservice!!
  • Beoordeling 3
Product een jaar of meer in bezit
Na 20 maanden (en slechts 10x gebruikt) is hij ermee op gehouden. Lampje brandt wel, maar de computer herkent 'm niet. Ik probeer het op de garantie te vehalen maar vrees dat mijn foto's kwijt zijn. Geen aanrader dus. Iemand een advies?
Product een jaar of meer in bezit
Zelfde issue als ik hier veel lees. Adapter lijkt stuk. Maar ondanks al 2 (!) jaar niet meer onder garantie, zonder mokken een nieuwe toegestuurd... Toppie!!
Product een jaar of meer in bezit
De voeding van mijn WD 500GB externe harde schijf was zoek geraakt. Ik wilde een nieuwe voeding bij WD.

Tot mijn verbazing werd mij door WD geheel gratis een nieuwe voeding aangeboden en dan ook nog buiten de garantie. Een betere service kunt u zich niet voorstellen. WD: Hartelijk dank
Product een jaar of meer in bezit
Ik heb ook naar dat nummer gebeld. Garantie verliep in 2009 al maar toch is er een nieuwe kabel opgestuurd. Super toch!!
  • Beoordeling 7
Product een jaar of meer in bezit
ook mijn adaptor kapot buiten de garantie.

super helpdesk vriendelijk enz.

krijg nu een nieuwe gratis
Product een jaar of meer in bezit
Hier is ook de voeding kapot gegaan, garantie was al in 2010 verlopen, maar ondanks dat word mij nu toch een nieuwe adapter opgestuurd!

Erg vriendelijk te woord gestaan, geweldige service!
Product een jaar of meer in bezit
Voeding stuk .Bellen met WD. en dacht je dat ik ook een goede service kreeg??? Gewldig, een vriendelijke man die mij te woord stond, nee zij hij U hoeft voor een nieuwe voeding NIET te betalen. Kijk dat is nu service en klanten binding. Mijn volgende hardeschijf,, ja een WD.
Product een jaar of meer in bezit
Deze schijf aangekocht nadat mijn lacie schijf het na nog geen jaar het begaf.

Deze schijf heeft geen adapter nodig, alleen een usb aansluiting.

Hij heeft ook geen rubberen randen het is een mooi en compact apparaatje.
Product een jaar of meer in bezit
Ook ik sluit me aan bij de positieve ervaringen. Ook mijn voeding defect. Ruim buiten de garantieperiode.

Een telefoontje naar het 020 nummer was voldoende om geheel gratis een nieuwe voeding thuisgestuurd te krijgen. Het was bij WD onbekend dat er zoveel goede reviews geplaatst waren op Kieskeurig.nl, dus ik heb de vrijheid genomen om de sympathieke medewerker van WD daar maar op te wijzen.

Alleen al vanwege de uitstekende service voor mij in de toekomst wederom een harde schijf van WD!
Product een jaar of meer in bezit
Adapter van mijn externe HD defect. Gebeld met de helpdesk van Western Digital. Noodzakelijke gegevens verstrekt aan de helpdesk. De nieuwe adapter is mij kosteloos toegezonden. De service van Western Digital is uitstekend. Het enige smetje is de defecte adapter, vandaar geen 10.
Product een jaar of meer in bezit
Via deze site kwam ik erachter dat er meer mensen met het probleem van een kapotte voeding zaten. Bij mij maakte ie even contact en daarna niet meer. Het 020 telefoonnummer heb ik daarna gebelde en kreeg snel iemand van WD aan de lijn.

Officieel had ik geen recht op een nieuwe voeding, de garantietermijn was ruimschoots overschreden, maar Western Digital besloot mij toch zonder kosten een nieuwe voeding op te sturen. Heel attent.
Product een jaar of meer in bezit
Tot nu toe een dikke 10. Net gebeld en ik krijg gewoon een gratis adapter opgestuurd vanuit Hongarije naar mijn huisje toe...en dat terwijl de garantie allang verlopen is, daar wordt niet eens over gesproken....nou beter kan ik het niet treffen maakte me namelijk al zorgen over de kosten, maja niets aan de hand dus over 4 a 10 werkdagen zie ik em tegemoet en kan ik weer lekker films kijken via mn harde schijf op mn xbox...ik kom er nog op terug als ik em heb
  • Beoordeling 9
Product een paar dagen in bezit
Nog meer positieve recalame n.a.v. telefonische afhandeling. Servicegericht en adequaat te woord gestaan. Bovenal ver buiten de garantie (april 2010) toch toegezegd binnen 5 werkdagen een nieuwe adapter toegestuurd te krijgen. Hulde!
Product een jaar of meer in bezit
Ook mijn voeding deed niets meer. Na hier alle reviews gelezen te hebben ook gebeld met het 020 nummer. Hoewel het lang duurt voor je wordt geholpen (gesprek duurde in totaal 23 minuten)wordt inderdaad kosteloos een nieuwe voeding opgestuurd, terwijl de garantie een jaar geleden blijkt te zijn verlopen. Service!
Product een jaar of meer in bezit
Adapter deed niks meer Western Digital gebeld .Adapter wordt kosteloos vervangen ,echt top service .
Product een jaar of meer in bezit
Ben geschrokken van de service...allemaal geen probleem! Even wat nummers en gegevens doorgegeven en de adapter gaat kosteloos mijn kant op komen!

Super, daar kunnen meer bedrijven het voorbeeld aan nemen.
Product een jaar of meer in bezit
Ook ik heb een probleem met deze adapter....las al deze reviews, dus bellen en ja hoor. Binnen 5 a 10 werkdagen krijg ik kosteloos een nieuwe adapter toegestuurd, geen enkel probleem! Wat een service!!
Product een jaar of meer in bezit
Mijn adapter had precies hetzelfde probleem. Ook mijn garantie was al verlopen. Dus hoopvol heb ik ook dit nummer gebeld. Binnen 5 minuten een techneut aan de lijn die mij bij wijze van 'hoge uitzondering' kosteloos een nieuwe adapter zal toesturen.

Prachtig toch?

Nu maar hopen dat ze uitzonderingen blijven maken ;-))