Braun MULTIQUICK 1050

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun MULTIQUICK 1050 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

JP_72 02-10-2013
Geschreven voor: Braun MULTIQUICK 1050

Na iets meer dan een jaar (gem. 1x per week gebruikt) kunnen we ons gaan oriënteren op een nieuwe mixer. Het dekseltje van de hakmolen bevat een tandwiel wat niet meer wenst mee te werken. Contact gehad met Braun klantenservice die voorstellen om het geheel op te sturen zodat deze in de 2 jaar garantietermijn onderzocht kan worden. Aangezien we de bon niet meer bij de hand hebben gaat dat in ons geval niet (dat is onze eigen schuld natuurlijk). Nog gevraagd of ik tegen betaling een vervangend dekseltje kan aanschaffen maar dat gaat rond de 30 euro kosten....geen optie dus aangezien dat bijna de helft van nieuwwaarde is.

Gezien onze ervaringen zou ik u dus dit apparaat niet aanraden. maar wie weet misschien is het een gevalletje pure pech...

engelloes 29-02-2012
Geschreven voor: Braun MULTIQUICK 1050

Het apparaat kende ik al maar het was aan vervanging toe na jarenlang intensief gebruik. Weer gekozen voor hetzelfde artikel waarvan het wattage van 300 naar 500 was gegaan. Goedkoop, degelijk en veelzijdig apparaat. Prima levering door Redcoon.

KRFR 24-01-2012
Geschreven voor: Braun MULTIQUICK 1050

Heb 2 toestellen van dit type gehad en beide na een paar dagen telkens moeten terug brengen naar de winkel omdat de kneedhaken en kloppers telkens uit het toestel vielen. Voor het overige goed toestel. Geld gelukkig terug gekregen en nu op zoek naar een ander toestel.

foexiegirl 01-08-2011
Geschreven voor: Braun MULTIQUICK 1050

van mijn vorige Braun handmixer was het snoer kapot. Na 'gedegen onderzoek' toch weer gekozen voor een Braun, dit keer de M1050. Hij is veel stiller dan mijn vorige mixer, heel handig vind ik de standaard en de hakmolen is groter.
Ik heb hem nog maar kort, dus kan nog niets zeggen over de degelijkheid.

Twiel 20-11-2010
Geschreven voor: Braun MULTIQUICK 1050

Ik vind het een superhandig apparaat! Je kunt er vanalles mee en het is heel praktisch in gebruik en makkelijk schoon te maken. Voor weinig geld heb je heel veel mogelijkheden. Ik gebruik hem heel veel.

Jet3 13-05-2009
Geschreven voor: Braun MULTIQUICK 1050

Degelijke mixer. De gardes en deeghaken zitten goed vast, de snelheid kan traploos verhoogd worden en het geluid valt mee. Tot zover prima.
Hij heeft echter één groot nadeel: Als ik er wafelbeslag mee maak, gaat het fout zodra ik als laatste bloem of zelfrijzend bakmeel toevoeg. Als het deeg dikker wordt gaat dit langs de deeghaken omhoog kruipen, tot aan de mixer zelf toe. Het is heel lastig om dit (taaie) deeg weer van de gardes te verwijderen en dit moet je dus tijdens het mixen tig keer doen, want er zit op een gegeven moment meer deeg aan de gardes dan in de kom. Kortom: een ergerlijke knoeiboel.
Het zou aan de samenstelling van het beslag kunnen liggen, want met cake- en pannenkoekenbeslag gebeurt dit niet. Toch moet ik ook wafelbeslag zonder problemen kunnen mixen; met mijn vorige Philips mixer was dit geen enkel probleem en toen gebruikte ik hetzelfde wafelrecept en dezelfde beslagkom van 5 liter.
Ik vermoed dat het iets te maken heeft met de vorm van van de gardesnaren; die zijn geheel anders dan bij mijn oude Philips.