De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 56 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MFQ4080 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Chris 28-01-2023

De zwakste schakel

Geschreven voor: Bosch MFQ4080

Mixer 2 jaar en 4 maanden gebruikt…toen het lipje afscheurde waarmee je het schuifje opent om de hulpstukken aan te sluiten. Einde verhaal hakmolen en staafmixer.
Contact gehad met Bosch: helaas.
Jammer dat een op zich prima apparaat het laat afweten door zo’n plastic lipje.
De hakmolen heb ik trouwens ook al eens vervangen.

Sander 08-10-2016

Onpraktisch apparaat

Geschreven voor: Bosch MFQ4080

Heb dit apparaat 2 jaar in bezit. Pluspunt is dat hij het nog steeds doet. Maar wat erger ik me vaak aan de onpraktische dingen waar gewoon niet goed over is nagedacht. Hoewel de mixer zelf op 5 standen kan, kan de staafmixer maar op 1 stand en dat is: supersnel. Een tomatensoep pureren leidt dan al snel tot een bloedbad buiten de pan, en uren schoonmaakwerk om alles weer op te ruimen.
Bij de hakker denk je eerst: god wat hakt hij fijn. Maar als je dan goed naar de kap gaat kijken dan staat daar op dat je hem niet in de vaatwasmachine of onder de kraan mag schoonmaken. Dus je mag hem alleen schoon "wrijven".

Als je dat dan een keer vergeet, en hem per ongeluk in de vaatwasser doet, dan kan je hem weggooien. In de kap hoopt zich dan water op, dat gaat roesten, bacterieen veroorzaken, en van dat bruine prutwater druppelt tot overmaat van ramp ook elke keer iets in je milshake.

Eerste apparaat waarvan ik wenstte dat hij snel kapot ging.....

Pluspunten

• duurzaam

Minpunten

• onpraktisch
  • staafmixer onbruikbaar
  • hakselmolen kan niet worden schoongemaakt

Maryancka 17-06-2016

Bosch handmixer met staafmixer en hakmolen

Geschreven voor: Bosch MFQ4080

Een zeer degelijk gebruiksvriendelijke keukenhulp welke zo een grote omslachtig ruimtevretend apparaat als een completen keuken maxhine gewoon overbodig maakt
Deze mixer heeft alles wat je nodig hebt en is ook nog een prettig schoon te houden

Leonie 16-06-2016

Prima mixer

Geschreven voor: Bosch MFQ4080

Zeer tevreden over de mixer op zich. Dit is de tweede keer dat ik dezelfde koop. Vermogen goed, niet te veel lawaai. Gebruik wel veel de hakmolen en die was best snel stuk.

Bosch Handmixer Set MFQ4080 15-06-2016
Geschreven voor: Bosch MFQ4080

In een woord, een "geweldig" handmixer.
Hij zit lekker in de hand en doet wat het moet doen.
Ik gebruik hem voornamelijk wekelijks om beslag te mixen voor heerlijke cakes.
Ook de service van fonq.nl is geweldig, in had hem net voor 12 uur 's nachts besteld en de volgende dag, op een zaterdag had ik hem al in huis.

Visser 13-05-2016

Bosch MFQ4080

Geschreven voor: Bosch MFQ4080

Zojuist onze eerste cake gebakken met deze MFQ4080. Het is een heel degelijk apparaat die ook zeer stil is vergeleken met ons oude apparaat.

EMS 25-04-2016

Een robuuste stille keukenhulp

Geschreven voor: Bosch MFQ4080

De mixer ziet er degelijk uit, is stil in gebruik, heeft aardig wat gebruiksmogelijkheden en is gemakkelijk te reinigen. Wanneer deze het ook zo lang volhoudt als mijn Braun met dito mogelijkheden, dan ben ik een tevreden mens.

Robert Vos 25-04-2016

Super mixer!

Geschreven voor: Bosch MFQ4080

Robuuste, handzame en sterke mixer. Fijn apparaat in gebruik, heeft een sterke motor, en ligt goed in je hand, hoe je hem ook vasthoud. Ook fijn als staafmixer. Ik ben er blij mee!

Marcel 15-01-2016
Geschreven voor: Bosch MFQ4080

Erg stil, doet zijn werk goed.
Ik kan hem aan iedereen aanbevelen. Stevige constructie
Deksel voor de hulpstukken zijn meegeleverd.
Snoer lang genoeg. Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen omdat ik hem pas een paar gebruikt heb.

Giny 02-01-2016

Ligt goed in de hand.
Handige hulpstukken
Zeer aantrekkelijke prijs.
Goede ervaring met andere producten van Bosch,dus ik verwacht hier ook lange tijd mee te doen.

tikus belanda 29-12-2015
Geschreven voor: Bosch MFQ4080

Superstil en ligt lekker in de hand.Zoals altijd met Bosch ga ik ervan uit dat de kwaliteit ook super is

LV 29-12-2015
Geschreven voor: Bosch MFQ4080

Stil en sterk is deze machine. Een goede vervanging van de oude en de combinatie van meerdere keuken tools, maakt het praktisch!

peter 22-12-2015
Geschreven voor: Bosch MFQ4080

prima en gebruiksvriendelijk apparaat, daar gaan we veel plezier mee hebben. De mixer is degelijk en met degelijke accessoires.

HvG 22-12-2015
Geschreven voor: Bosch MFQ4080

Top mixer. Alleskunner. staafmixer veel vermogen. scherpe messen in hakmolen. ook volle kommen met deeghaken gaat goed.

BJ 06-12-2015
Geschreven voor: Bosch MFQ4080

De meeste apparatuur die wij aanschaffen is van A kwaliteit zo ook bij keukenmachines. Vandaar dat ruim 2 jaar gelden onze keuze is gevallen op de handmixer van Bosch MFQ4080 een 7 voor degelijkheid omdat (de motor) stuk ging en wij dus een nieuwe moesten aanschaffen.
Toch weer een Bosch

Bosch MFQ 4080 handmixer 06-12-2015
Geschreven voor: Bosch MFQ4080

Prima apparaat met voldoende mogelijkheden.
Enige minpunt is dat de staafmixer / hakmolen niet op een keuzesnelheid ingesteld kan worden net als de gewone mixer.

Bosch MFQ4080 mixer set 05-12-2015
Geschreven voor: Bosch MFQ4080

Super blij met mijn alles-in-1 mixer van Bosch!
Doet precies wat ie belooft! Hiermee kan ik alles maken.

Sinterklaas 03-12-2015
Geschreven voor: Bosch MFQ4080

Loopt soepel en krachtig. Ligt lekker in de hand. Veel onderdelen, praktische in één pakket. Sterke motor. Degelijke onderdelen. Scherp roestvrijstalen staafmixer en hakmessen. Maakt weinig geluid tijdens het gebruik.

Maria 20-11-2015
Geschreven voor: Bosch MFQ4080

Zeer compleet, ligt prima in de hand en is degelijk en stil! Heel verschil met de oude mixer...
Bijzonder zijn de "puntjes" aan de kloppers die eea wat luchtiger zou kloppen?

DvB81 19-06-2015

Ziet er strak uit.
Werkt makkelijk, de mixer is compact,stil en eenvoudig te reinigen.
De blender en staafmixer zijn ook erg fijn.

Ik ben er blij mee :)

bahar1993 17-05-2015
Geschreven voor: Bosch MFQ4080

Een groot verschil met mijn oude apparaat. Ik ben verliefd geworden op mijn nieuwe handmixer. Hij is vrij stil, heeft alles wat je nodig hebt in een. Al met al een super aankoop.

Sheila49 11-01-2015
Geschreven voor: Bosch MFQ4080

Heel fijn, handzaam apparaat. Zeer gebruiksvriendelijk en degelijk.
Licht in gewicht en lekker veel functies in 1 apparaat: zowel mixen, kneden, hakken als een staafmixer.

Ini456 31-12-2014
Geschreven voor: Bosch MFQ4080

Eerder hetzelfde apparaat gehad, helaas door jarenlang gebruik nu toch toe aan vervanging. Maar wel gekozen voor hetzelfde :-) Helemaal happy!
Super in gebruik.

Essy1975 30-12-2014
Geschreven voor: Bosch MFQ4080

Had hiervoor een vergelijkbaar apparaat, maar van een ander merk. De hakmolen van deze is groter en hij is stil in het gbruik. Heb er al van alles mee gedaan en ben zeer tevreden.

Aneco Chan 29-12-2014
Geschreven voor: Bosch MFQ4080

Dit apparaat voelt stevig en light in hand. Het is een krachtig apparaat met 5 standen. Het ziet ook heel moderne uit. Top apparaat! Zeker aanraden voor mensen die ook een mixer willen aanschaffen of vervangen.