Bosch Mixer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Mixer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

noontje 27-02-2013
Geschreven voor: Bosch Mixer

Mixer is makkelijk op de standaard te bevestigen en ook te verwijderen. Draaikom mechanisme zit aan de buitenkant van de kom wat er voor zorgt dat er geen deeg tussen komt (was bij mijn vorige mixer van Philips altijd een lastig schoon te maken probleem). Qua geluid valt hij reuze mee, is redelijk rustig. Staat stabiel zijn werk te doen. Mixt goed tot op de bodem, aan de zijkanten blijft soms wel wat zitten maar dat is niet bijzonder. Alle onderdelen passen met gemak in kastje of in doos. Gebruiksaanwijzing is duidelijk. Kortom een prima keuze voor een hele mooie prijs.

riebroek 12-08-2011
Geschreven voor: Bosch Mixer

Na lange tijd begaf onze Moulinex handmixer het. Al snel deze gevonden en besteld via Redcoon waar we al goede ervaringen mee hebben.
Geweldig apparaat, je zet de mixer op de kom en hij mixt vanzelf! De kom daait vanzelf en de gardes komen goed bij alles. Er blijft wat bovenaan de kom over maar dat kun je dan makkelijk nog even namixen met de hand als je de mixer uit de standaard haalt.
Dat de kom te klein is vind ik totale onzin, voor 1 cake of 1 normale taart is hij ruimschoots groot genoeg. Buiten dat, je mixt een 2e kom terwijl je met het beslag bezig bent voor je eerste cake!
Degelijkheid kan ik nog niet helemaal bepalen met zo'n korte tijd in gebruik maar alles voelt stevig aan en Bosch is over het algemeen geen rotspul. Bovendien is de prijs gewoon erg goed voor wat je krijgt, hij voelt een stuk steviger aan dan onze oude mixer in elk geval.
Aanrader!

riebroek 21-12-2014

Het is eind 2014 en de mixer doet het nog perfect!
Pas nog even alle spleten uitgezogen want hij zuigt vrij veel meel en zo aan bij het mixen.
Wordt vrij intensief gebruik dus de degelijkheid is tot nu toe goed in orde.

ernie63 04-07-2011
Geschreven voor: Bosch Mixer

Na de positieve reviews, heb ik deze ook besteld.
Geheel ziet er netjes en degelijk uit, alleen.....
Wat is die mengkom klein zeg, mijn oude is een stuk groter.
Volgens mij kun je niet gelijk twee cakes maken.
Mijne gaat retour en koop alleen de losse mixer en houd mijn eigen kom.
Jammer, ik vond het een mooie set.

saartje60 31-03-2011
Geschreven voor: Bosch Mixer

Deze handmixer geruime tijd in mijn bezit en hij doet echt alles goed, behalve bij cake, het deeg draait dan helemaal om de gardes heen naar boven en dat maakt 't mixen er niet plezieriger op, 't geeft 'n hoop soesa om 't deeg er weer af te krijgen.
Jammer want verder is 't 'n prima mixer, lekker rustig en ligt goed in de hand!!

mixfan 24-03-2011
Geschreven voor: Bosch Mixer

Deze mixer heb ik net twee weken, dus kan ik de duurzaamheid niet beoordelen. Ik heb wel al diverse ingrediënten gemixt en ik vind het een goede krachtige mixer. Mixt in no time slagroom stijf, zonder al te veel lawaai en als je de kom gebruikt spat het niet. Echt een aanrader.

ceciel rouweler 08-09-2010
Geschreven voor: Bosch Mixer

Prima mixer en lekker stil!
Gardes komen overal door draaiende kom.
Echt een aanrader.

eddumweer 24-01-2010
Geschreven voor: Bosch Mixer

Na de teleurstelling met de Philips HR1565 geen spijt van de omwisseling door de leverancier. Kom draait degelijk in de voet, geen geknars. Rechtse garde heeft lichte onbalans, maar het werkt goed.