BlackBerry 8520 Curve wit - reviews

Gebruiksgemak
Vormgeving
Degelijkheid
Score:

Ik vind dit zelf een VERSCHRIKKELIJKE telefoon!
in het begin werkte hij echt heel erg goed maar hoe langer ik hem gebruikte hoe slechter hij het begon te doen, ik heb hem nog geen jaar en ik heb de telefoon 4 keer moeten resetten
hij hang altijd vast en valt soms gewoon uit zichzelf uit.
Ten slotte verwijdert de telefoon zelf berichten uit mijn Whatsapp chats waardoor ik nog maar halve gesprekken over heb. Ik raad deze telefoon af !

Score:

Slechtste telefoon ooit gemaakt!! Niet nemen!! In het begin lojkt het echt een leuke telefoon, maar al snel kom je er achter dat:
- hij suoer snel vast loopt
- er zijn haast geen leuke apps die worden ondersteund door blackberry
- hij ontrgrendelt zichzelf spontaan!!
- geluid en camera kwaliteit is bager
- chrackpad bladdert af
- accu is super snel leeg
- wifi is slecht bluetooth ook
- surfen oo het internet is bijna onmogelijk
- ik krijg meldingen die ik nergens terug kan vinden
- ping werkt ook niet goed
- hij schakeld zichzelf heel vaak ui!!
- soms opis het onmogelijk om iemand te bellen ( dat doet ie dan gewoon niet)

En er zijn nog genoeg andere problemen!!

Ik moet wel eerlijk zijn en toegeven dat het toetsenbord wel super fijn is!!

2,4

koop deze blackberry niet! dat zal de slechtste investering zijn die je ooit hebt gedaan geloof me maar ik heb deze een jaartje gehad en het is de allerslechtste ervaring ooit wifi werkt niet hoe het moet trilt soms zonder enige reden trackpad blijft vaak hangen de gsm zelf ook er is eigenlijk niks goeds aan behalve dan het toetsenbord dat zal het beste toetsenbord zijn wat je ooit hebt gehad als je deze gsm zal kopen maar doe het a.u.b. NIET!!!

4,6

ik heb deze blackberry nu al 1 jaar, en ik heb ze weet ik hoe veel keer moeten resetten!
ik vind persoonlijk het de moeite niet waard om dit te kopen!
ik zou zeggen beter iets duurders kopen dan dit goedkoop ding waar je na een week niks meer aan hebt!
bespaar je geld op iets mooiers en beters!

Score:

Ik twijfelde tussen een Blackberry of een samsung chat 335. Ik heb uiteindelijk voor de BB gekozen maar ik heb er spijt van. Hier mijn + & - punten:

+ punten:
- Veel mogelijkheden door de appworld.
- Wifi werkt makkelijk en redelijk snel.
- punten:
- Ik zou na een jaar nog niet weten hoe ik de mail moet instellen.
- Knoppen gaan snel stuk ( zoals de muziek harder of zachter zetten knop en de ontgrendel knop ) waardoor je ze moeilijker kan indrukken.
- Loopt vaak vast waardoor je hem opnieuw moet opstarten.
- Dat opstarten duurt erg lang.
- Geen radio.

Ik zou dus toch voor een samsung chat 335 gegaan zijn als ik wist dat de Blackberry me niet zo goed beviel. ( de samsung kan je het best bestellen bij HI.nl daar kost hij maar 60,- )

5,6

Ik heb nu iets meer dan een jaar mijn blackbery curve 8520, het is niet bepaald de ideale telefoon. aan het begin is het een leuke telefoon waar je een aantal apps op kunt zetten zoals blackbery mesenger, windows live mesenger en whats'app mesenger maar hier houd het ook eigenlijk mee op. Aplicaties worden over het algemeen gemaakt voor Iphone of Android en dus niet voor Blackbery's zo kun je bijvoorbeeld geen wordfeud of draw something doen op een blackbery.
verder is het gebruiksgemak prima en de vormgeving ook.
de degelijkheid is weer een onvoldoende, de telefoon loopt vaak vast waarna je hem volledig opnieuw moet opstarten wat ongeveer 10 minuten duurt.

Deze telefoon is voor mij geen aanrader, ik zou de volgende keer eerder een goedkope versie van de samsung galaxy serie nemen.

6,4

Eigenlijk al voorbij dit tijdperk, maar voor wie alleen WiFi genoeg vindt en van Blackberry houdt kan soms voor onder de honderd euro dit toestel aanschaffen. Wat betreft mijn 5 voor degelijkheid: na 1,5 jaar deed de letter e op het toetsenbord niets meer, maakt je toestel in 1 klap waardeloos. Echter: werd door de winkel waar het gekocht werd (MM) opgestuurd en binnen 2 weken werd een (refurbished) nieuwe geleverd! Goede service dus van Blackberry

7,6

ik ben heel blij met mijn bb 8520.Hij is gemakkelijk in gebruik.het geluid is goed.de toetsen zijn makkelijk.Het enige nadeel is dat je een blackberry abonnement moet hebben om de apss te kunnen downloaden en je email in te kunnen stellen.Jammer genoeg loopt mijn abonnement bij kpn nog 1 jaar.kan hem wel omzetten maar je betaald dan 30 voor een abonnnemnet en ik kreeg niet de korting die ik nu heb mee.Slordig maar dan maar zo.perfecte bb dus.

ik heb een bb curve
ik probeer te pingen
ik voeg iemand toe en dan staat er (wacht op auteriesatie)
maar het er heel lang
is er een probleem'
ik hoor het graag van julie

6,4

Shit Telefoon.
Heb deze Blackberry nu 1,5 en echt al heel veel kuren gehad.
-eest is mijn software gecrasht, hierna was ik alles kwijt.
-daarna ging mijn toetsenbord het steeds minder doen.
-en nu sinds vandaag na 1,5 doet mijn telefooon helemaal niks meer.Ik kan geen eens mijn pincode meer intype...??!!

dus koop Curve niet..!!

Score:

Ik heb deze telefoon nu bijna een jaar. Op het begin vond ik hem heel erg fijn maar dat werd steeds minder. Mijn blackberry loopt vaak vast terwijl ik er niet veel op heb staan, ook niet veel spellen, foto's of zulke dingen. De camera vind ik persoonlijk heel slecht. Ook vind ik de apps die op de blackberry te downloaden zijn veel minder dan de apps die op een android telefoon of iphone zijn te downloaden. Verder heb ik vaak problemen met het installeren van bijvoorbeeld een draadloos netwerk. Die pakt hij vaker niet. Ik heb dan ook al heel vaak internet moeten raadplegen omdat er problemen waren met mijn blackberry bijvoorbeeld dat blackberry app world ineens van mijn telefoon af was. Ook vind ik de blackberry voor het bezoeken van internetpagina's niet echt handig. Verder vind ik het menu wel heel handig in gebruik. Ook is het scherm helder. Kortom als ik nu zou twijfelen tussen een blackberry en een andere smartphone, zou ik zeker een andere kiezen. Het is geen vervelende telefoon maar met andere telefoons kun je nu eenmaal meer.

6,2

Mijn dochter heeft dit toestel op 3-7-2011 gekocht,en op 19-8-2011 terug naar de winkel omdat de cover langs het scherm helemaal los kwam.Vervolgens op 3-9-2011 weer opgehaald na reparatie.Nu op 14-9-2011 maakt hij een heel raar geluid,als we de batterij verwijderen is het over.Doen we de batterij er weer in,dan krijgen we weer dat geluid.Dit is dus 12 dagen nadat we hem terug gehaalt van de reparatie.Ook krijgen we hem sinds vandaag bijna niet meer ontgrendeld,en werkt de trackpad ook niet meer.Met als gevolg dat me dochter er dus weer niks mee kan doen.Morgenochtend weer terug naar de winkel,en ik ga daar niet weg voor ik een nieuw toestel heb.Dus dat gaat nog lachen worden.

Score:

Hij is snel en makkelijk in gebruik. De bijgeleverde software is wat klungelig om te installeren (moest installatie 1xtje opnieuw opstarten), maar werkt prima en zonder problemen. Camera is goed, geluid is prima vergeleken met andere toestellen. Pingen etc zit er natuurlijk wel bij. Wel handig om te zeggen; zonder mobiel internet vallen 15% van de functies weg, dus probeer ook een mobiel internet abonnement bij te nemen, bijvoorbeeld simpel.nl en hi bieden goedkope mobiel internet abonnementen, handig in gebruik. Heb je geen mobiel internet, kun je hem altijd nog op je wifi netwerk aansluiten. overall rating, 7+.

3,2

Je kunt er mee bellen en gebeld worden.
Verdere functies zoals adresboeken kopieren en syncroniseren met PC werken niet.
Na 1 dag getob in de prullenbak gegooid omdat ze hem bij T shop Dordrecht niet terug willen nemen

9,4

Ik heb sinds twee dagen de blackberry curve 8520 in bezit. De telefoon bevalt erg goed: de bediening met het trackpad werkt super goed en ook het smsen met het qwerty toetsenbord is heel fijn. Ik kan thuis (of ergens anders) gewoon wifi gebruiken en heb er al veel apps op gedownload (twitter voor blackberry, facebook, whatsapp) en het werkt allemaal echt super! De foto's zijn ook wel scherp (2MP) en ook als mp3speler is het erg handig. Ik heb nog geen nadeel ontdekt! Ik kan deze telefoon zeker aanraden.

Score:

Ik bezit deze blackberry curve al een tijdje ( een goede 8 maand ) Ik vind het op zich een toffe gsm , mooi , licht , handig ,.. maar ik had hem ook nodig om mijn e-mails te checken en vlot op het internet te kunnen surfen , de blackberry instant-messenger werkt enkel bij een enterprise service daar hadden ze mij helemaal niks over vermeldt in de winkel . Voor e-mail en andere kantoorzaken heb je ook de enterprise service nodig , dit stelt me enorm teleur .

9,6

heey allemaal,,

zelf ben ik reeks een maandje in bezit van de blackberry curve 8520 maar ik ben zeer tevreden over het toestel,internetten is wat langzaam maar hij gebruikt voor elke pagina ook maar behoorlijk weinig kbs,
ook ben ik enorm tevreden over de style en degelijkheid van het toestel,bellen heeft de mijne goed geluit gewoon scherp,ook werkt het menu lekker makkelijk en degelelijk,wat ik jammer vind is dat hij geen 3G ondersteunt echt sonde,en zoals ik met sony-ericcs,, had en met nokia`s die werden op een gegeven moment zo traag dat is me nog niet gebeurt met de BB,ook geweldig is de BBM en MSN whatsapp,
mijn complimenten aan blackberry! het toestel is niet onwijs duur vald ook weer mee,

kortom blijft blackberry zulke toestellen maken en ook voor wat mij betreft deze prijs dan blijf ik BB klant

Score:

De blackberry curve is een schitterend model, alleen er zitten wel een paar minpuntjes aan. Het internet is niet zo heel snel, behalve met wi-fi is het heel snel. De geluidskwaliteit is niet zo heel goed. Overigens is de trackpad wel heel handig, maar ik heb wel al bij een heleboel mensen gehoord dat die kapot gaat. Als de trackpad kapot is, kan je er niets meer mee. Dat is zonde als je net een 2-jarig abonnement hebt afgesloten.

Score:

Ik heb deze telefoon ongeveer 2 maanden ik ben er erg ontervreden over , inter is heel langzaam , geluid kraakt , trackpad slecht enz
Als ik dit had geweten had ik deze telefoon nooit gekocht. Zelf zou ik heel graag de bold 9780 willen mooier en steviger

Score:

ik vindt het een goed toetsel ik ga wat goeie punten zeggen en wat slechte punten

goed punt vormgeving handige menu"s WIFI email bekijken en apps downloaden en een mooie querty toetsenbord
mooi scrollen met trackball of msnen en pingen echt geweldig .

Slechte punt het gaat steeds als mijn mobiel in mijn broek zit en ergens tegen aankomt dan direct van toestenblokkering afgaat dat is vreselijk irritant
of soms gaat hij vastlopen in een menu.

+ Toon meer reviews
Prijzen

Er zijn geen prijzen beschikbaar voor dit product. Zie hieronder de alternatieven of klik hier voor een volledige lijst.

Alternatieven voor de BlackBerry 8520 Curve wit