Samsung Galaxy Note 4 32 GB / wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Note 4 32 GB / wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

The Lady Guinevere 11-05-2017

PC kapot ....ideaal Note 4 ...perfect....totdat... :-(

Jaren geleden een Note 2 aangeschaft die bevalt perfect. Totdat de telefoon van mijn man er mee ophoudt voor mij de kans om een note 4 aan te schaffen.
Ideaal voor van alles en nog wat zowel zakelijk als prive zeker een goede vervanger van mijn laptop/pc. Ik maak ook veel gebruik van de pen. He-le-maal blij met mijn nieuwe phablet
Nooit geen problemen met welke telefoon dan ook die ik in mijn bezit heb gehad. Opeens uit het niets loopt hij vast tot vervelends aan toe . Gaat uitzichzelf opnieuw opstarten, gaat uitzichzelf updaten, apps die opstarten zonder dat ik eraan zit, reboot etc.... loopt hierdoor ook weer vast ..batterij eruit en erin . fabrieks instellingen niets helpt. SD kaart zit er niet in dus daar ligt het niet aan. Een week later gaat t scherm op zwart ......telefoon overleden !
Garantie en service en (lange) levensduur dat zijn allemaal "enge" woorden hoor die willen ze niet kennen ...kastje muur verhaal.
na 2 jaar en 2 maand kan ik dus weer een nieuwe telefoon aanschaffen.....dure telefoon die note 4
Mijn oude note 2 doet het nog steeds zonder rare storingen na ruim 5 jaar nog steeds ! (je kunt m zelfs laten vallen )
Met de aanschaf van deze Samsung Note 4 in deze prijsklasse verwacht je dat je er in ieder geval 5 jaar mee vooruit kan. nee dus .
Heb je een note 4 zorg dat je m voor dat de garantie afloopt weg doet.
Misschien maar weer een note 2 aanschaffen :-)

Pluspunten

• camera
  • pen
  • een goede vervanger van mijn laptop
  • groot scherm

Minpunten

• levensdsuur
  • apps die je niet kan verwijdern

Suzan 28-09-2016

In één woord: supertelefoon

Ik was op zoek naar een veelzijdige telefoon. Ik wilde eigenlijk een Note 7, maar omdat deze in het nieuws kwamen door ontploffings gevaar toch maar gekozen voor de veilige variant. De note 5 viel af, omdat uit andere reviews bleek dat de 4 toch wel net zo goed en misschien wel iets beter was. Ik heb hem nu een maand en nog geen moment spijt van gehad. Je kunt er heel veel mee. Zelf helemaal je eigen indeling maken qua apps en widgets en voldoende ruimte om foto's en filmpjes op te slaan. Ik heb er wel een externe sd-kaart bij gekocht, dus nu al helemaal ruimte genoeg. Verder heb ik de app 'Schets' geïnstalleerd, waarmee je, in combinatie met de S pen, kunt tekenen en ontwerpen. Ook een lekker groot scherm, dus dat werkt ook prettig. Het is een smartphone om met twee handen vast te houden en geen telefoon voor in je broekzak. In één woord: supertelefoon.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Helemaal eigen te maken
  • S pen
  • Groot scherm
  • Externe sd-kaart

Minpunten

• Niet voor in de broekzak
  • Met twee handen vasthouden

Joëlle 15-03-2016

Het is gewoon een TE uitegreide telefoon.

Na nu ruim een jaar een Note 4 gebruikster te zijn kan ik inmiddels erg veel vertellen over de bouwkwaliteit, de snelheid, camera en de algemene mogelijkheden van het toestel. Als eerste wil ik de pluspunten bespreken.
- Het scherm is mooi groot en de kwaliteit is goed.
- De S-pen is in sommige dingen wel een uitkomst.
- Het toestel beschikt over een vingerafdrukscanner.
- Selfiecamera (3,7 megapixel)
- Maakt mooie foto’s met de 16 megapixel achtercamera.
- Het toestel beschikt over een snel-lader die het toestel in 30 minuten van 0% tot 50% vol kan laden.
- Grote batterij (3220 mAh)
Nu wil ik toch de minpunten opsommen die ik ervaren heb met de Note 4 toestellen die ik tot op heden gehad heb. In 1 jaar heb ik maar liefst 2 van deze toestellen mogen verslijten. Wat volgens mij niet het idee van Samsung kan zijn. Deze minpunten zijn tevens mijn ervaring met het toestel, dit hoeft niet bij elke Note 4 te zijn.
- Het toestel word erg heet, waardoor bellen gewoon niet zo fijn is.
- Hij loopt regelmatig vast, zonder dat er applicaties open staan.
- Hij start vaak zomaar op, wanneer je mailtjes aan het kijken bent of een andere app aan het gebruiken bent.
- Er zitten veel toeters en bellen op die je eigenlijk helemaal niet gebruikt bijvoorbeeld;
De hartslagsensor die veel samenwerkt met een applicatie die vaak voor de dag komt (S-health), maar ook de S-pen word na 2 weken niet meer uit het toestel gehaald.
- De service van Samsung is niet echt geweldig, zo word je met de bovenstaande serieuze klachten (heet worden van toestel, vastlopen, en het zomaar uit gaan en weer opstarten) niet echt serieus genomen.

Marco 24-04-2017

Raar, ik heb zelf ook nu twee en half jaar de Note 4 gehad maar het warm worden komt mij niet bekend voor. Wel het soms uitvallen, en dan met name als het percentage onder 25% komt. Opstarten is dan ook niet meer mogelijk voordat het toestel opnieuw wordt opgeladen. En mijn allereerste Note 4 die ik in 2014 nieuw kreeg is teruggegaan omdat een van de microfoons niet goed waren. Bij het bellen kon men mij niet verstaan. Daar houden de klachten ook echt wel op, ik heb er een erg fijn toestel aan gehad en heb nu sinds een paar dagen een S8 plus.

bakker1977 20-12-2014

Erg fijn toestel. Mooi, scherp beeld en zeer snel.
Wel moet ik zeggen dat het beeldscherm van mijn vorige telefoon, de Note 2, beter reageerde.
Op het scherm van de Note 4 vind ik dat er redelijk wat plekken zijn waar het scherm niet goed reageert en waar je dus wat beter moet drukken.
Verder erg tevreden.
Echt heel veel verschil met de vorige Note merk ik trouwens niet qua specificaties.

Sproet61 22-11-2014

Wat een plaatje van een toestel zeg!Ben het meest tevreden over de snelheid en mogelijkheden van de Note 4.Heb tegelijk een View Cover erbij aangeschaft plus een extra sd-kaartje.Speelfilm of YouTube filmpjes zijn haarscherp.Camera en geluidskwaliteit vind ik absoluut ruim voldoende.Styluspen is weer mooi verborgen onderin het toestel.Alle functies hiervan heb ik nog niet uitgeprobeerd maar in de praktijk zal niet iedereen de pen gebruiken,denk ik.Het is wel een toestel voor 2 handen!Deze Note 4 is momenteel echt Samsungs vlaggenschip!

Vickctor 31-10-2014

Natuurlijk nog niet zo lang in mijn bezit, maar ter vergelijking met mijn vorige Note is dit een prima toestel. Mooi helder scherm, zeer snel en een goede stevigheid. De geluidskwaliteit is goed, evenals de fotokwaliteit.
Een minpuntje vind ik de instelling van contacten. De volgorde van voornaam/achternaam/tweede naam staat niet altijd juist. Ik weet niet of dit met TouchWiz te maken heeft of met Android. De tweede keer invoeren staat het wel goed. Dus niet echt een onoverkomelijk probleem omdat je dit maar éénmaal doet. Toch hoort het niet. Vedre geen klachten of tegenvallers.
Als je een snel toestel wilt die mooie foto's maakt én een helder en groot scherm heeft is dit een goede keuze!

ekalle 29-10-2014

Te weinig telefoon voor teveel geld.

Positief:
- Gewicht valt me mee, grootte ook, is handelbaar.
- Lekker snel.
- Goede accu, lekker snel geladen.

Negatief:
- Scherm valt me tegen, kleuren zijn mooi, maar wit in niet wit, de hoge pixeldichtheid heb je niks aan, zie geen verschil met mijn iPhone 5S of Huawei P7. Het scherm van mijn Huawei is beter vind ik.
- Foto's overdag zijn prima, maar niet beter dan van mijn iPhone 5S, Bij minder licht zeer middelmatig.
- Ik kan maar niet wennen aan de Samsung laag over Android, HTC heeft dit toch echt beter voor elkaar.

Jammer, had er naar uitgekeken, maar valt tegen.
Zeker voor de prijs van 740 Euro.