LG G2 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 275 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG G2 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

foksuk70 10-05-2015

Na Lolipop update.

heb deze telefoon nu ruim 1,5 jaar. Na een jaar steeds vaker problemen (heet, batterij snel leeg etc). en daardoor een G3 aangeschaft. Opgestuurd naar Lg en alle problemen zijn sindsdien verholpen.

Daarna toch vooral G3 gebruikt, waarover ik zeer tevreden ben. Nu de G2 ook lollipop heeft valt mij op hoed goed die telefoon nog steeds is. De G2 is vrijwel in alles sneller dan de G3. De batterij gaat langer mee. Heeft een heel prettig en fel scherm.

De G3 is mooier, maar als je net als ik, een hoesje om jouw telefoon draagt dan merk je dat niet. Het grotere scherm zal ik wel missen. Ik blijf dus maar de G3 gebruiken.

Als je op dit moment (mei 2015) 260 euro aan een telefoon wilt uitgeven dan zul je moeite hebben om een betere te vinden, tenzij je meer geheugen nodig hebt...

jwvdt 11-03-2015
Geschreven voor: LG G2 zwart

Mooi strak toestel beter dan een htc one x mijn vorige toestel die het na anderhalf jaar het opgaf,makkelijker in gebruik, software iets minder maar niet storend,camera is gewoon goed wel de juiste instelling gebruiken

Anoniem 22-02-2015
Geschreven voor: LG G2 zwart

Geweldige telefoon. Nu 1 maand in mijn bezig.
Mijn bevindingen:
+ Werkelijk alles is naar wens in te stellen.
+ sterke accu
+ mooi en stevig design
+ strak scherm, goede graphics
+ lekker snel
- lijkt wel of de accu na een maand al iets in sterkte afneemt.

Een dikke aanrader dit toestel!

M St 14-09-2014
Geschreven voor: LG G2 wit

Nu ongeveer een maand in bezit.
Getwijfeld tussen Xperia Z en LG G2. Uiteindelijk voor G2 gegaan wegens veel klachten over Z (scherm spontaan breken, USB aansluiting snel kapot). Belangrijk voor mij was de camera. Deze is nu bij de LG G2 niet heel veel (wel wat) beter dan mijn oude Sony Xperia P camera, voor mijn gevoel. Met name bewegende beelden trekt deze camera slecht. Verder maakt hij wel prima foto's. Toestel is supersnel dat is heerlijk! Knopje op achterzijde geen probleem. Scherm heerlijk groot.
Enige twijfel gehad bij G2 omdat ik mijn oude toestel nogal vaak liet vallen, ben nogal onhandig als het om vasthouden van mijn telefoon gaat. Mijn Sony Xperia P zitten behoorlijk wat deuken in maar hij werkt nog altijd prima en het scherm is nog keurig, ondanks de meest gruwelijke vallen. Afijn, toch de gok genomen, superzuinig met de G2 gedaan. Maar helaas, vandaag toch uit zak gevallen, plat op het scherm. In 100 barstjes, en scherm werkt niet meer. Omdat je alleen maar met ontgrendeld scherm je bestanden zoals fotos van de telefoon kan halen, kan ik hier niet bij tenzij ik een nieuw scherm laat plaatsen a 190 euro :(. Huawei verkoopt prima toestellen voor die prijs, die net iets onder het segment van de G2 zitten (3G bijvoorbeeld).
N.a.v. andere berichten op internet lijkt me de G2 een telefoon die vrij kwetsbaar is t.a.v. breken van het scherm. Misschien mag je er vanuit gaan dat je een telefoon niet hoort te laten vallen, maar het is een apparaat wat dagelijks veelvuldig gebruikt wordt en de kans dat de telefoon EEN keer valt is erg groot lijkt me. Zou wel fijn zijn wanneer hij wat beter tegen een stootje kon.

tjee 22-08-2014
Geschreven voor: LG G2 zwart

Kan werkelijk niets negatiefs vinden aan deze telefoon. Eruit springen de volgende zaken:
-Prima scherm
-Snel
-Double tap functie voor in en uit standby
-Geen gekke dingen (vastlopen ....)
-Zeer krachtige accu (3 dagen bij gemiddeld gebruik)

Cici97 04-07-2014
Geschreven voor: LG G2 wit

Ik heb erg lang gezocht naar een mobiel en de LG G2 vond ik echt de mooiste telefoon, daarbij is de prijs betaalbaar. Zelf ik heb ik de LG gekocht bij topprice24. De telfoon ben is echt geweldig, super mooi beeld kwaliteit. Ik ben erg tevreden met de LG G2.

DhrR 25-04-2014
Geschreven voor: LG G2 zwart

Veel mooie opties. Zeer goede specificaties voor een zeer lage prijs in de High End categorie. Alleen jammer dat het het geen Micro SD heeft. Misschien even wennen aan de knoppen op de achterkant maar hier wen je snel aan en vind het zelf wel makkelijk in gebruik. Dit ligt er gewoon aan hoe snel je er aan weet.

Zico14 06-04-2014
Geschreven voor: LG G2 wit

Het is niet de bedoeling dat ik een technisch review schrijf maar gewoon uit het oog van een gebruiker die gek is van gadgets.

Ik mocht half januari 2014 mijn abonnement verlengen en dus een nieuw toestel uitzoeken. Nadat ik al veel had gelezen over de verschillende toppers in smartphone-land, wist ik het zeker. De LG G2 zou het worden.

Design
Fraai design en net even iets anders als de meeste andere smartphones. De voorkant ziet er vrij standaard uit. Maar zodra je hem aanzet.. wauw! Het glas dat je bij elk toestel ziet heeft minimale randjes zwart aan de buitenzijden. Zo niet de LG G2 Innovatief van hoog niveau. Zodoende heb je tegenover een 4.7" een halve inch = 1,5 cm(!) diagonaal groter scherm en de afmetingen van de telefoon zijn hetzelfde gebleven. Geweldig toch. De power- en volumebutton(s) zitten op de achterzijde. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelfs een vooruitgang vind. Met name de volumebutton die meestal een de zijkant zit zijn zo dun en smal en soms lastig handelbaar. Niet bij de LG G2. Lekker aan de achterzijde en de gewenning is vrijwel nihil. Echt een vooruitgang! Een ook nog eens mooi om te zien.

WERKING
Inmiddels draait mijn LG G2 op Android 4.4.2 na de laatste update. Eerlijk gezegd ben ik nog niks tegengekomen bij de werking van het toestel waarbij ik mijn twijfels heb. Nog niet eerder heb ik een toestel gehad (en ik heb er al veel gehad) die merkbaar sneller is dan ik gewend was. De Antutu Benchmark app bevestigde mijn gevoel. Een score van ruim 30.000! En dat terwijl ik de test deed nadat ik de telefoon al had gepersonaliseerd.
Met de smartcover van LG zelf erbij is de werking nog optimaler. Aan de voorzijde is een venster aanwezig. Twee x tikken en je bent gelijk bij met de Tijd, Muziekspeler of Weerwidget. Het openen of sluiten van de smartcover betekent gelijk resp. aan- en uitgaaan van de LG G2.
Persoonlijk vind ik dat in ieder geval bij deze LG G2 de toeters en bellen die ik al heb kunnen ontdekken, nuttig zijn. Ik ken andere merken en toestellen met heel wat meer "extra'tjes" misschien maar ik zou ze niet gebruiken in ieder geval.
Samengevat vind ik de LG G2 een geweldig apparaat qua design en werking zeker icm de smartcover erbij.

BATTERIJ
Nog niet eerder heb ik een smartphone gehad die zo lang doet met zijn batterij. Overdag op kantoor staat de FM-radio (ja ook die heeft de LG G2 in tegenstelling tot andere merken...) aan en check ik geregeld e-mail, etc. en in de vrije uurtjes doe ik er ook veel mee. Surfen, FB, spelletjes spelen. Het verbaasde mij... twee dagen en nog wat. Top dus.

STABILITEIT
Ik heb de telefoon nu bijna een week maar heb nog geen enkele vastloper gehad en ook geen traagheid kunnen constateren, op geen enkel vlak.

Kortom ik ben meer dan tevreden met de telefoon, een echte aanrader als je eens wat groters wilt en toch nog steeds handelbaar is, inclusief het vervoeren van je telefoon in je broekzak.

erik vl 11-03-2014

Een super smartphone!
1- loopt nooit vast!
2- mooi groot scherm en helder ook al staat de zon er fel op!
3- snelle processor!
4- de behuizing vind ik zelf beter dan van de samsung smartphones! is wel van plastic maar voelt degelijker aan dan de galaxy s4!
5- de accu gaat super lang mee zo'n 2 dagen, is uitzonderlijk voor een smartphone!
6- de geluids kwaliteit is vind ik zelf beter dan bij andere merken!
( men die de LG G2 als slechte en niet degelijke smartphone beoordelen. hebben zelf niet het toestel! )
voor mij is dit het beste high end toestel tot nu toe! Zelfs beter dan de Galaxy S5

douscha 14-02-2014
Geschreven voor: LG G2 zwart

Ik heb de G2 nu een paar weken in mijn bezit en sta nog iedere keer versteld van de snelheid, mogelijkheden en gemak.
Ik heb zitten twijfelen tussen een Xperia Z, een S4, een HTC one en de Optimus G.
Over de Xperia las ik veel problemen over de usb aansluiting en de HTC over de Beats by Dre speakers (wel heel mooi geluid overigens)en wat tegenvallende kwaliteit van de foto's. De twijfel bleef dus tussen de S4 en de Optimus G. In de winkel werden we (mijn vrouw is ook aan een nieuwe toe) vriendelijk geholpen en er op gewezen dat ze ook de G2 hadden en dat dat de keuze waarschijnlijk wel makkelijker zou maken.
En idd, het verschil tussen de S4 en de G2 maakte de keuze makkelijk, groter scherm, helderder, snellere processor en zwaardere batterij.
Ik heb er nu aardig mee kunnen spelen en de batterij gaat idd behoorlijk lang mee in vergelijking met mijn vorige Sony Experia Arc S.
De foto's zijn super helder en het geluid is gewoon goed.
Het aanzetten door 2x te tikken is best handig en de knoppen aan de achterzijde zijn achteraf gezien best handig (alleen een screenshot maken is een ramp).
In combinatie met een smartcover is het echt een leuke praktische en zeer goed toestel.
Nog 1 week en dan mag mijn vrouw ook een nieuw toestel aanschaffen en ook dat word een G2 met smartcover.
Erg blij verrast door mijn eerste LG product

Thaliet 12-02-2014
Geschreven voor: LG G2 wit

Ik heb de G2 nu 3 maanden en ik ben er echt super tevreden over! Het toestel werkt soepel en de toetsen op de achterzijde ipv aan de zijkanten vind ik ideaal. Ik vind de kwaliteit van het beeld, geluid en camera zeer goed!
Heb nog geen enkele app gevonden die niet functioneert op dit toestel en ook met de batterij ben ik erg blij. Ik gebruik mijn G2 zeer intensief en voor alles en dan nog doe ik gemiddeld 1,5 dagen met 1 maal opladen (wel het internet uit 's nachts)

Ik vind het een zeer mooi ontwikkelde telefoon van LG en ben zeer blij met mijn keuze.

martijn75 01-02-2014
Geschreven voor: LG G2 zwart

Twijfelde tussen de Nexus 5 en deze LG G2. Beide zeer interessant geprijsd tijdens de "btw actie van MM, jan-14). Nexus was 330,- euro, de LG G2 388,- euro. Ik had eerst de Nexus5 online besteld en ontvangen, Prachtig toestel hoor, maar ik miste het "Wauw" gevoel bij de Nexus 5. Ja het Full HD scherm is best mooi, maar iets te licht (washed out). Ja de Snapdragon 800 is snel, maar ik miste de ultieme snelheidsbeleving, ook Chrome hapert soms op de Nexus 5. De camera is verbeterd met 4.4.2, maar kan zich niet meten met andere high-end telefoons zoals de LG G2 en de accu is toch net even te zwak. Als laatste zag ik een klein beetje backlight bloeden op de Nexus 5. Met zijn stock Android had ik een perfect functionerende supersnelle smartphone willen zien, dat was de Nexus niet in alle opzichten.

Dus hop in de auto naar Mediamark, gelukkig kon ik hem nog omruilen voor de LG G2, 60 euro bijbetalen was voor mij de moeite waard. Ze deden niet moeilijk gelukkig.

De LG G2 heeft een meer premium uitstraling vind ik, ligt lekker in de hand en heeft een prachtig scherm met juiste kleuren. Amoled is vaak wat overdreven en de Nexus een beetje "washed out", deze LG G2 precies goed. De LG G2 is snel, zeer snel! Gek genoeg nog sneller dan de Nexus 5, dat zie je niet alleen terug in de benchmark tests, maar ook in de praktijk. De camera behoort tot één van de beste smartphone camera's van dit moment, echt fantastisch, ook bij weinig licht. En tot 60 fps video's maken met OIS is gewoon super.

En wat een mogelijkheden zitten er op het toestel, stiekem toch wel leuk om lekker al die functies te ontdekken en gelukkig vertraagd het de LG G2 niet teveel. Sterker nog, hij behoort tot de snelste toestellen van dit moment! Last but not least, de 3000 mAh accu houdt het mooi lang vol.

De LG G2 is een echte aanrader en biedt wat ik zocht in een high-end smartphone voor (momenteel) een mid-range prijsje!

martijn75 06-02-2014

één dingetje: Ik heb de LG G2 op geen foutje kunnen ontdekken, echt een super toestel. Alleen heel soms heeft het toestel wat moeite met de automatische helderheid, lijkt soms even te twijfelen. Ik heb dit opgelost door de helderheid gewoon op 38% te zetten en "auto" uit te zetten. 38% helderheid is voldoende om zowel binnen als buiten alles meer dan prima te kunnen zien. Verder het beste toestel dat ik tot nu toe heb gehad en geloof me, dat zijn er nogal wat. Hobby ;-)

rs21080 30-12-2013
Geschreven voor: LG G2 zwart

Na veel wikken en wegen heb ik de LG G2 gekozen boven de Samsung S4 en de Sony Experia. Ik heb expliciet niet gekozen voor de iphone; de LG vervangt de iphone 4s.
Wat ik zeer goed vind is het scherm, zeer mooi, helder, groot en scherp. Het bedieningsgemak vind ik beter dan een iphone en alles is mogelijk met deze telefoon. Doorslag gevend waren echter de berichten dat q1 2014 de upgrade naar android kit kat beschikbaar zal komen. Verder gebruik ik de telefoon echt voor alles dankzij het scherm, ik heb mijn tablet niet meer gebruikt en dat vind ik echt een plus. De grootte van het toestel stoort mij niet en in landscape is typen ook nog snel en de voice functie werkt behoorlijk.
Er zijn ook minder goede elementen en dat zijn het geheugen, 16gb is niet slecht maar ook niet om naar huis te schrijven en aangezien er geen uitbreiding mogelijk is heeft LG de optie om dropbox cloud services te gebruiken, deze is behoorlijk geintegreerd maar het is wel vreemd dat andere cloud drives niet opgenomen kunnen worden terwijl bijna alles om google draait en LG 50GB online storage levert via box.net cloud services. Ergens zit er iets scheef.
De telefoon is minder robust dan een iphone maar zeer vergelijkbaar tov de overige smartphones dus geen klagen. Het tikken op het scherm werkt niet altijd direct maar is niet storend en de toetsen op de achterkant heb je niet nodig, dus ook geen probleem maar ook niet intuitief om te gebruiken. Als laatste vind ik het scherm niet heel goed reageren tijdens het typen.
De batterij zou een groot voordeel zijn maar ik heb deze ook gewoon in 1 dag leeg. Is m.i. dus niet beter.
Een persoonlijk item vind ik de google services, het is allemaal uit te zetten maar standaard staat alles aan dus gmail, gdrive, google+, etc. Ik gebruik dit allemaal niet en google+ en gmail heb ik mij weer van af moeten melden.
Ik vind het echt een betere telefoon tov de iphone en vind iig dat ik de juiste keuze heb gemaakt.

rs21080 04-01-2014

Ik moet iets recht zetten, de batterij gaat langer mee. Ik laad mijn telefoon gewoon elke nacht maar mijn iphone was dan volledig leeg en de lg g2 zit dan nog op ca 60% en ik gebruik deze echt veel!

Nickcurre 17-12-2013
Geschreven voor: LG G2 zwart

Voor het kieskeurig.nl testpanel heb ik gedurende 3 weken de LG G2 mogen testen. Het is een groot toestel met een geweldig mooi scherm. Felle kleuren en details komen goed naar voren vanwege het kwalitatief goede scherm.

Daarnaast draait het toestel op Android, waardoor hij helemaal ingesteld kan worden naar de wensen van de gebruiker.

De camera is van hoge kwaliteit, alleen het scherp stellen duurt erg lang. Als je hier geen waarde aan hecht is de camera uitstekend.

Het grootste minpunt van dit toestel is dat er geen fysieke lock en unlock knop op zit. Als je het toestel wil unlocken dien je 2x op het scherm te tikken. Dit werkt alleen niet altijd even goed, waardoor hij niet unlockt en dat frustraties met zich meebrengt. Ook het locken als je het scherm open hebt staan is hierdoor vervelend. Dit kan namelijk alleen als je in de statusbalk (bovenin het scherm) 2x tikt of als je op het homescherm bent.

Over het algemeen is het een prima toestel, alleen ergerde ik mij toch wel aan het feit dat er geen fysieke aan en uitknop op zit (althans op de zijkant) en dat de knoppen op de achterzijde op een onlogische plek zitten waardoor deze niet tot weinig gebruikt worden.

wrnt 23-12-2013

Volgens mij heb je wel degelijk een lock/unlock knop op de achterzijde van het toestel (tussen volume up/volume down). Daarmee kan je perfect de telefoon aan- en afzetten. De knock-on functie is eerder een gadget dat nog niet volledig op punt staat, maar wel veel potentieel biedt eenmaal het beter zou kunnen werken.

TimBijker 16-12-2013
Geschreven voor: LG G2 zwart

Ook ik mocht deze LG G2 voor 3 weken testen en deze is dan ook mee geweest met mijn reis naar Tokio.

Geluidskwaliteit: Dit blijft altijd moeilijk bij een telefoon. Gezien deze zo klein mogelijk moet zijn zal de geluidsbeleving dan ook nooit geweldig worden. Lage tonen hebben nu eenmaal volume nodig. Maar vergeleken met andere toestellen doet hij het zeker niet minder. Tijdens het bellen had ik nog wel een beetje meer volume willen hebben maar dit is bij veel concurrenten ook het probleem. Bellen wordt naar mijn idee steeds meer prioriteit 2. Met de oordopje komt het toestel dan ook gelijk veel beter tot zn recht. Goede comfortabele dopjes zitten erbij en deze heb ik dan ook veel gebruikt.

Mogelijkheden: Uiteraard zitten hier de standaard nieuwe snufjes op zoals een betere camera en een beter scherm. Het scherm is erg fijn om naar te kijken. In het vliegtuig heb ik deze dan ook gebruikt om een film te kijken. Je vergeet al snel dat je naar een telefoon kijkt. De toetsen achterop in plaats van de zijkant vind ik geweldig. Ik denk dat iedereen de ergenis wel kent dat als je een ander iets laat zien en dus het toestel even weg geeft zit iedereen gelijk aan de toetsen blokkering of de volume te klooien. De toetsen achterop hebben dit gelijk opgelost. De IR afstandsbediening is ook een leuke toevoeging. zowel in het standbyscherm, het pull-down menu en als volledig scherm app is deze erg snel en makkelijk te gebruiken. Je kunt tussen verschillende aparaten schakelen en zelfs meerdere ruimtes instellen. Als je afstandbediening er niet bij staat kun je er ook zelf een maken en volledig inleren. Hier heb je wel het origineel voor nodig. De knock-on is een leuk bedachte functie echter werkt deze niet altijd. gelukkig zit er ook nog gewoon een toets op.

Gebruiksgemak: Voor iemand die al eens eerder een touchscreen heeft gebruikt is er geen handleiding nodig. Er wordt bij het voor het eerst inschakelen al genoeg uitgelegd en eigenlijk zijn de overige functies erg voor de hand liggend. Het pull-down menu is rijkelijk gevuld met de meest gebruikte functies en eventueel op je eigen smaak in te stellen door functies hieruit te halen. Ook zaken als volume van apps, beltoon en notificaties zijn erg makkelijk hier in te stellen.

Vormgeving: Gezien het grootste deel gevuld wordt met het scherm valt hier weinig meer aan te veranderen. Nette lijnen en vormen maar niet iets bijzonders. Gewoon netjes.

Degelijkheid: Het is een serieus toestel welke goed aan voelt. Door de extra grote accu zit er ook iets meer gewicht in maar persoonlijk vind ik het wel fijn om in ieder geval "iets" in handen te hebben. De sticker met het IMEI nummer is wel kwetsbaar. Deze was na 3 weken broekzak al bijna niet meer te lezen. Hier moeten ze wat beters voor verzinnen. Dus koop je hem, wel even alles noteren. In het begin was het oortje iets scherp maar blijkbaar was dat een glas braampje en al snel weggesleten.

Conclusie: Ondanks dat ik een HTC man ben moet ik toegeven dat dit best een goed toestel is. Ik vond het jammer dat deze al weer terug moest. Het is een net toestel met alle nieuwe snufjes aan boord en zelfs wat unieke nieuwe functies. Hij werkt erg snel, geeft perfect video weer, kan je tv en andere IR devices bedienen, kan erg makkelijk per netwerk benaderd worden als opslag en hij kan zelfs bellen. Zoals de meeste telefoons kan het geluid beter maar de werking van de rest doet je dit snel vergeten. Als HTC voor de zomer niet met iets gelijks of beters komt moet ik toegeven dat ik verkocht ben.

Raymon1985 16-12-2013
Geschreven voor: LG G2 zwart

Als uitverkorene mocht ik de LG G2 3 weken lang testen. Dit heb ik dan ook uitvoerig gedaan.

Geluidskwaliteit: De kwaliteit van het geluid van de LG G2 is in vergelijking met vorige modellen niet of weinig veranderd, en omdat deze telefoon toch weer van een nieuwe 'generatie' is, bevordert dit niet de beoordeling ervan. Zonder oordopjes is het geluid namelijk schel en af en toe zelf een beetje blikkerig, wanneer je bijvoorbeeld muziek hard zet. Daarbij zijn telefoongesprekken soms van erg laag volume, ook al zet je het volume op zijn hoogst. Met oordopjes daarentegen verandert de gehele kwaliteit in zeer degelijk, veelal omdat de bas dan aanwezig is en het geluid veel beter geprojecteerd wordt.

Mogelijkheden: De LG G2 komt met een scala aan mogelijkheden. Het behoudt vanzelfsprekend de mogelijkheden die andere versies ook hebben maar komt met nog een aantal nieuwe ideeën. Ten eerste is daar de verplaatsing van de gebruiksknoppen naar de achterkant. Een leuk idee. Deze worden bij gebruiksgemak verder onderzocht. Dan is daar 'knock-on'. Je kan je telefoonscherm nu aan en uitzetten door simpelweg twee korte tikjes te geven op het scherm. Het ziet er leuk uit maar helaas werkt deze mogelijkheid niet altijd naar behoren. Als je inmiddels dertien keer twee korte tikjes hebt gegeven om het scherm aan te zetten, verlang je toch weer naar de ouderwetse telefoonknop (die gelukkig gewoon aanwezig is). Verder heb je 'guest-mode' waarbij je je telefoon kan laten zien of laten gebruiken aan een ander zonder dat jouw gegevens daarbij gezien kunnen worden. Persoonlijke informatie en settings zitten als het ware letterlijk achter slot en grendel. Dan kun je nog je telefoon gebruiken als universele afstandsbediening en heb je de NFC mogelijkheid (bluetooth).

Gebruiksgemak: Ben je gewend aan een touchscreen dan zal deze telefoon je heerlijk bevallen. Door middel van een erg uitgebreide tutorial kun je alles leren wat er met de telefoon te doen valt (wanneer je dit wilt). De telefoon ligt heerlijk in de hand en het feit dat de knoppen zich nu op achterkant van het apparaat bevinden is weliswaar niet heel speciaal, maar wel erg leuk. Het nadeel hiervan is wel dat je altijd even met je wijsvinger moet zoeken omdat er 3 knopjes zitten. Na enige gewenning is dit zo onder de knie. Ik miste de knopjes aan de zijkant zeer zeker niet. Het scherm reageert ontzettend snel op acties en ik heb geen enkele 'slow-down' meegemaakt terwijl ik tussen een stuk of 6 apps zat te switchen. De 2,26 ghz processor zorgt dus heel netjes voor een snelle verwerking van allerlei handelingen. Apps openen, schermen wisselen, internetten en filmpjes kijken; het werkt allemaal heerlijk snel en vooral ook goed. Tabbladen wisselen en internet pagina's bekijken op een telefoon is nog nooit zo fijn geweest en de 4G valt zeer zeker te merken. Wanneer ik niet op mijn WIFI zat en 4G gebruikte genoot ik van de snelheden tijdens het internetten. Als je gewend bent aan android, spreekt het gebruik van de verschillende programma's en apps voor zich.

Vormgeving: Hier zal ik kort over zijn aangezien vormgeving subjectief is en zodoende een kwestie van smaak. Ik vond de vormgeving prima en had hierover niets te klagen, alleen dat de telefoon redelijk groot is en niet in alle broekzakken past. Maar als je een prachtig groot scherm wil moet je concessies maken. De ronde hoeken zijn mooi afgewerkt en het IPS scherm laat de mooiste kleuren en contrasten zien. IPS zorgt er simpelweg voor dat kleuren en contrasten beter en dieper naar voren komen en zorgt daarnaast ook voor een grotere kijkhoek. Oftewel: Je kan vanuit meerdere hoeken en afstanden zeer goed zien wat er zich op het scherm afspeelt, zonder dat er rare reflecties en dergelijke voorkomen. Nadelen?: Speakeropeningen aan de onderkant van de telefoon.

Degelijkheid: Als laatste de degelijkheid. De telefoon voelt robuust aan maar toch hangt er altijd het gevoel dat je ondanks zijn robuuste uitstraling en grootte moet oppassen dat je de telefoon niet laat vallen. Natuurlijk geldt dit voor alle telefoons maar omdat het scherm zo groot is, is deze ook zeer fragiel. Bij mij is de telefoon letterlijk twee keer uit mijn handen gegleden omdat deze zo dun en glad is. Daar komt bij dat de achterkant van de telefoon van plastic is en zodoende niet heel stevig aanvoelt. Ik vraag me echt af wanneer LG hier eens iets aan doet. Wees ook voorzichtig met het openen van het SIM-laatje aan de zijkant. Zonder bijgevoegd pinnetje levert dit gepriegel op.
Klachten daargelaten voelt de telefoon aan als ieder andere LG telefoon, namelijk van zeer goede en sterke kwaliteit.

Conclusie: LG bewijst weer eens dat de technologie en ideeën die daarbij horen ongehinderd doorgaan en laat zien dat zij toch wel één van de koplopers zijn op gebied van telefonie. De LG G2 is een prachtig stukje technologie met een scherm waar je u tegen zegt, een ongekend aantal mogelijkheden, goed uitgewerkte nieuwe ideeën, heerlijk gebruiksgemak dat zelfs de grootste leek snel onder de knie zal hebben door middel van een goede handleiding en een mooie vormgeving met bijhorende goede LG degelijkheid. Alleen het geluid laat nog te wensen over, dus zorg voor goede oordopjes.

Telefoonfreaks en mensen die graag het nieuwste van het nieuwste willen hebben hoeven geen moment te twijfelen. Haal deze telefoon in huis en geniet van de nieuwe stap in LG touchscreens.

Review door Raymon Meijer

limited edition 12-12-2013
Geschreven voor: LG G2 zwart

Als tester van kieskeurig mocht ik dit toestel een maand uitproberen. Wat me gelijk opviel was het mooie scherm. De kleine randen en het formaat is perfect. Ook de camera neemt, bij het juiste licht, super mooie foto's. Bij minder licht schiet hij toch wat te kort.

De back button is nieuw en wennen. Als je kleine handen hebt zit hij net te ver weg. Kan is aanwezig dat je niet kunt wennen en dat je je er aan gaat ergeren. Aan de andere kant kan hij goed in je hand passen en ben je er super blij mee.

De telefoon werkt intinuïtief en heeft leuke extra's zoals infrarood. Met de tv afstandsbediening App kan je alle apperaten bedienen.

De degelijkheid schiet helaas tekort. Er zit ruimte op de behuizing en dat zou niet mogen bij een high end toestel. Ook het geluid is slecht. De oordopjes hebben echt geen bas. De muziek komt niet tot leven.

roelzuid 12-12-2013

Super vette Phone,

Alleen al het scherm is echt groot en super scherp.
Processor echt niet normaal snel. Geen vertraging of haperingen meer.
Stereo speakers kunnen hard zonder kwaliteits- verlies.
Zeker een aanrader.

Kimz 12-12-2013
Geschreven voor: LG G2 zwart

De afgelopen 3 weken heb ik dit toestel mogen testen.
Wat een mooi, fijn en leuk toestel.
In het begin was het even zoeken... Waar zijn alle toetsen aan de zijkanten gebleven??? Waar moet het kaartje in??? waarom gaat het scherm niet aan???
Na even zoeken en goed kijken alles gevonden. Veel is te bedienen met de knopjes op de achterkant. Ook de dubbeltik om het scherm te activeren is erg handig...
Ook het glijden door het menu heen verloopt erg soepel... Het is bij mij niet 1x blijven hangen.
De foto's (ongeacht de achtergrond licht / donker) kwamen bij mij altijd goed tot hun recht...

Al met al heb ik eigenlijk niets te klagen...
Ok de batterij is niet vervangbaar en het geheugen uitbreiden ook niet, maar daar valt mee te leven.
Helaas heb ik niet de financiële middelen om dit toestel te kopen en baal ik er een beetje van dat hij weer wordt opgehaald... Maar het is een mooi iets om naar uit te kijken als mijn abbo weer verlengd mag worden!!!

michelle_angel 11-12-2013
Geschreven voor: LG G2 zwart

Ik heb de LG G2 getest voor het Kieskeurig.nl Testpanel, het is een mooie telefoon en gemakkelijk in gebruik. Wel vind ik de telefoon erg groot.

De camera maakt scherpe foto's en het geluid is helder.
Daarnaast verschijnen er korte handleidingen in het scherm als je een functie voor het eerst gebruikt. Dit is er handig voor optimaal gebruik van deze smartphone.

robschuurs 11-12-2013
Geschreven voor: LG G2 zwart

Het is een leuk mobieltje als je hem door hebt.
Nadeel is het knopje achter en je moet zoeken naar waar je het simkaartje in moet doen.

Verder is het moebieltje helder loop lekker soepel ook als je geheugen vol zit loop hij nog soepel.

Sjoerd Beukers 11-12-2013
Geschreven voor: LG G2 zwart

De LG G2 telefoon is een van de snelste van dit moment. Maar zeker niet een van de duurste.
De behuizing is van plastic en voelt een beetje goedkoop.
Het toestel heeft helemaal geen knoppen aan de zijkant wat heel handig is voor als je een carkit of houder gebruikt. Het toestel heeft enkel knoppen aan de achterkant die je om de haverklap per ongeluk indrukt. Omdat de knop aan de achterkant iets uitsteekt kan het toestel ook niet plat op tafel liggen
Het geluid is niet zo goed. Dit merk je vooral als je bijv. een film kijkt.
Het scherm is echt heel mooi, de kleuren en de helderheid zijn goed. Omdat het scherm Full-HD is kan je de afzonderlijke pixels niet onderscheiden. Het scherm steekt iets boven het toestel uit waardoor het snel beschadigd.
De camera is echt verbluffend voor een telefoon. zelfs in donkere situaties maakt de telefoon nog best acceptabele foto's.
De telefoon gaat van de blokkering af door te 'dubbeltappen' op het scherm. dit gebeurde bij mij vaak ook in mijn broekzak.
Alles bij elkaar een goed toestel. zeker voor z'n prijs.

Xaobotnik_ 11-12-2013
Geschreven voor: LG G2 zwart

Als onderdeel van het Kieskeurig Testpanel kreeg ik de mogelijkheid om de LG G2 te testen. Fijn om juist voor dit toestel gekozen te worden, aangezien het naar mijn mening een interessant toestel is met interessante opties.
Mijn bevindingen zijn als volgt.
In het kort de positieve en negatieve eigenschappen van het toestel:
Positief:
- SoC bestaande uit de Qualcomm MSM8974 Snapdragon 800 met Adreno 330
- Prachtig scherm met goede kleuren, hoge helderheid, RGB-indeling en dunne bezels
- Ondanks het grote scherm zijn de afmetingen relatief beperkt gebleven
- Softwarematige toevoegingen aan Android die een meerwaarde vormen
- Plaatsing volume- en standbyknoppen aan de achterkant werkt goed
- Meegeleverde LG Quad Beat-oortjes zijn meer dan degelijk
- Audio kwaliteit over de koptelefoonuitgang zeer constant

Negatief:
- Plastic afwerking komt minder chique over en voelt glad aan
- Plaatsing speaker minder ideaal
- Toch veel toevoegingen die niets toevoegen en niet op een juiste manier aan te passen zijn
- Opslaggeheugen niet uitbreidbaar
- Batterij niet vervangbaar

Bouw en design
De LG G2 is vervaardigd uit plastic aan de achterkant, terwijl de gehele voorzijde, zoals bij de meeste full touch screen toestellen het geval is, uit glas bestaat. Het glas is de derde iteratie van het bekende Gorilla Glass van Corning. De plastic achterkant is helaas niet makkelijk te verwijderen. Een kras zit de gebruiker dus aan vast, tenzij deze bereid is de nodige gespecialiseerde handelingen uit te voeren die waarschijnlijk ook ten koste gaan van de garantie, of in ieder geval een deel van de inhoud van de eigen portemonnee. De plastic backcover voelt op zich prima aan; het is niet van dat hele goedkope plastic. Echter zijn er plastic oplossingen die meer klasse uitstralen. De textuur aan de achterkant doet erg denken aan waar Samsung voor koos voor de Galaxy S4 toestellen, kleine puntjes die in streeppatroon zijn aangebracht. Dit draagt wel bij aan de uitstraling en de feel van het toestel. Het blijft echter erg glad. Voor iemand die het toestel minder goed vast heeft door bijvoorbeeld te kleine handen of simpelweg een slechte grip, bestaat een flinke kans dat de G2 uit de handen glijdt. Verder is de backcover ook een absolute vingerafdruk-magneet, maar tenzij je het toestel spiegelt in het ligt, merk je dat niet.

De backcover sluit netjes aan aan derest van het toestel. Nergens steken bepaalde delen meer uit dan elders en nergens zijn rare groeven te ontdekken. Met een kritisch oog zou het enige kritiekpuntje de manier waarop de SIM-slot is uitgevoerd genoemd kunnen worden. Het lijkt dat na verloop van tijd hier enige stofophoping kan plaatsvinden. Tevens is met de vinger een imperfecte aansluiting te voelen.

De voor- en achterkant zijn aan elkaar geplaatst middels een chroomkleurige dunne strip die me pas na een aantal dagen opviel.
De voorkant is zoals gezegd geheel opgetrokken uit het glas. Er is gekozen voor een sober uiterlijk zonder allerlei design technische ideeën. Het enige designpuntje dat is toegepast, is een extra chroomkleurige strip in de speaker boven het speakerrooster wat het zwarte wat breekt. Komt naar mijn mening goed over. De front-facing camera zit aan de voorkant in de linker bovenhoek, maar valt zoals bij de meeste toestellen niet erg op.

Het geheel wordt afgemaakt door het LG logo onder het scherm. Dit toestel is het toestel met het grootste percentage aan scherm-oppervlak ten opzichte van het gehele oppervlak dat ik gezien heb, dus veel ruimte voor ideeën was er sowieso niet. De randen aan de zijkant van het scherm zijn lekker dun wat het toestel een actueler uiterlijk geeft en waardoor het toestel ondanks het grote scherm, in formaat toch relatief beperkt is gehouden.

De toetsen bestaan uit een standby-toets en twee volume knoppen en zitten beiden aan de achterkant. Naar mijn ervaring werkt dit prettig. Tijdens het bellen het de toetsen makkelijk te vinden, en wanneer je het toestel gewoon in je handen hebt eveneens, al kan ik me voorstellen dat het voor sommige mensen even zoeken is. Anders dan in bepaalde reviews staat te lezen, heb ik persoonlijk geen situaties meegemaakt waarin ik mijn vingers op een vreemde manier moest maneuvreren om bij de toetsen te komen. Eigenlijk is het tegendeel waar. Ik vind de plaatsing aan de achterkant een erg prettige oplossing. Ook met het oog op de grip die je als gebruiker op het toestel hebt. Bij andere toestellen moet je altijd even je vingers verplaatsen om bij de volumeknoppen of de standby knop te komen. Dit betekent wanneer je met één hand werkt dat je grip per definitie minder wordt en dus ook de kans dat je je toestel laat vallen. Dit probleem heb je met de oplossing op de LG G2 niet.

De standby-knop zit in het midden van de twee volumetoetsen en aan de zijkant zit een opstaande rand die ervoor zorgt dat met het neerleggen van het toestel, of wanneer het toestel in een broekzak zit, de knoppen niet zomaar per ongeluk ingeduwd kunnen worden.
De SIM-tray zit aan de linkerkant van het toestel, aan de rechterkant zit helemaal niets. Aan de bovenkant vinden we de secundaire microfoon en de infrarood-transmitter. Aan de onderkant zijn de speaker, microfoon, de 3,5 mini-cinch jack (koptelefoon-aansluiting) en de micro-USB-aansluiting geplaatst. De microfoon lijkt op het eerste gezicht een tweede speaker, maar dat is helaas niet het geval. De plaatsing van de speaker en microfoon ben ik niet helemaal tevreden over. Als een rechtshandig iemand met niet al te grote handen, vind ik het prettig om een groter toestel op mijn pink te laten rusten, zodat ik niet hoeft te knijpen om een toestel niet uit mijn handen te laten glippen. Mijn pink zit precies op de plek van de microfoon, waardoor deze afgedekt wordt. Dit bemoeilijkt het voeren van handsfree-gesprekken. Een klein probleem, aangezien het niet logisch is om handsfree te gaan bellen wanneer je een toestel in je handen hebt (al zijn er situaties te bedenken waarin dat wel nodig kan zijn).
Wanneer ik het toestel horizontaal houd, voor bijv. het spelen van een game of het kijken van een video, zitten mijn beiden handen aan de zijkant van het toestel, en wordt de speaker dus ook gedempt. Niet ideaal dus, hoewel het ook geen groot issue genoemd kan worden is het wel iets dat eigen is aan gebruik dat niet erg specifiek is en meerdere mensen zullen er dus tegenaan lopen.

De bouwkwaliteit van het toestel als geheel is redelijk. Het blijft een plastic toestel, dus wanneer je een beetje forceert, hoor je wel wat kraakjes. Het toestel toont echter geen noemenswaardige flex bij het indrukken. Ook aan de plastic achterkant niet.

Scherm

Het scherm van de G2 is waarschijnlijk een van de voornaamste voordelen van dit toestel. Het is het beste scherm dat ik ooit op een toestel heb gezien. LG claimt dat het een 100% accuraat scherm is. Nu is dat natuurlijk onzin, aangezien je voor prestaties die in de buurt van de 100% komen erg veel betaalt op computermonitoren, maar het is in ieder geval duidelijk dat er moeite achter gezet is, en dat zie je ook terug wanneer je het scherm bekijkt. Nu komt hier wel een persoonlijke voorkeur om de hoek kijken. Er zijn mensen die de erg felle kleurweergave die bijv. door AMOLED-schermen afgegeven wordt, erg mooi vinden. Dat ga je op dit toestel niet vinden. Op de G2 zien kleuren er dus in de ogen van die mensen er wat ‘grauwer’ uit, minder levendig en het contrast is ook duidelijk minder. Maar dit is dus wel een weergave van kleuren die dichter in de buurt komt van hoe kleuren er in werkelijkheid uit zien.

Wanneer je het toestel buiten gebruikt wordt, blijft het scherm prima afleesbaar. De anti-reflectieve maatregelen die LG toegepast heeft werken prima. De inkijkhoeken zijn eveneens erg goed. Meer dan een klein verlies in contrast zal je als gebruiker niet merken en de afleesbaarheid wordt niets minder.
De G2 is op twee manieren te unlocken. De eerste manier is middels de knop aan de achterkant. De tweede manier is middels de zgn. ‘double-tap’ functie. Dit betekent dat de gebruiker gewoon twee keer op het scherm kan tikken om hem aan te zetten. Werkt best goed, en naar mijn mening is het beter dan het zoeken naar een knop aan de zijkant. Ook het uitzetten van het scherm kan op deze manier. De double-tap-functie lijkt geen noemenswaardige invloed te hebben op de batterijduur.

Software

De LG G2 is een Android-toestel en vanzelfsprekend heeft LG wat toevoegingen ingebouwd om het toestel zich te laten onderscheiden van toestellen van andere merken. Persoonlijk ben ik redelijk te spreken over de toevoegingen. De meest in het oog springende optie is de mediaspeler die LG al enkele jaren meelevert met haar toestellen. Het is een simpele rechttoe- rechtaan mediaspeler die werkelijk alle bestanden moeiteloos afspeelt; van .mkv bestanden van hoge bitrate tot aan .FLAC bestanden.
Ook heeft LG leentjebuur gespeeld bij Samsung door de mogelijkheid om bepaalde apps te verkleinen en toch in beeld te houden, een beetje zoals dat in Windows het geval is, waar je bijv. een video open hebt en ondertussen even aan het surfen bent op het web, of een documentje typt. Een handige optie waar ik toch wel gebruik van maakte. Een andere interessante mogelijkheid is het naar de achtergrond plaatsen van applicaties middels de three-finger-slide. Hiermee kun je drie applicaties naar de achtergrond plaatsen en deze altijd terughalen. Dit werkt onafhankelijk van de normale taakmanager. Persoonlijk heb ik er geen nuttige taak voor gevonden, daar ik altijd gewoon de taakmanager gebruik. Maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die altijd bepaalde applicaties klaar willen hebben staan, werkend en al.

Een optie die wat teleurstellend was, was de universele afstandsbediening. Je kan de meeste apparaten wel aan het werk krijgen, maar het werkt volgens losse apparaten op zich. Je moet dus steeds apart een apparaat aangeven om te besturen. Er is geen mogelijkheid om bijv. een activiteit in te stellen en dat de volume bediening op je versterker gebeurt, het switchen van kanalen op je decoder en het veranderen van beeldinvoer op je tv. Je zult dan steeds per apparaat een switch moeten maken in de app. Feitelijk net zo vermoeiend als het pakken van een andere afstandsbediening. Vooruit, je hebt het allemaal op één apparaat, maar daar staat de toegang tot meer geavanceerde functionaliteit op de afstandsbediening zelf, tegenover.

Het toestel biedt ook aan om de LG Suite te installeren wanneer je deze voor het eerst aan je PC koppelt. Het is feitelijk een programma die de mogelijkheid biedt om je contact en calender-informatie bij te werken. Op zich best handig omdat gewoon op je computer te doen, aangezien dat niet even fijn werkt op je telefoon, zeker niet wanneer je er meerderen moet doen. Ook biedt de Suite de mogelijkheid om applicaties te siteloaden (applicaties die je op je computer hebt staan te installeren op je telefoon) en documenten te synchroniseren.

Batterij

Toen ik vooraf hoorde dat de G2 een 3000 mAh-batterij zou hebben, werd ik erg enthousiast. Helaas blijkt de G2 niet echt de norm te ontstijgen, en moet je als gebruiker gewoon iedere dag je toestel opladen. Anderhalve dag (32 uur) haal je gewoon niet met normaal gebruik (wat internetten, af en toe een spelletje, een telefoongesprek, en verder alle sync-opties aan). Kortom, het zijn de prestaties van een typische smartphone van de laatste jaren; naar redelijkheid heeft het toestel een werktijd van een dag.

Quad Beat 2 headset

LG levert met de G2 de zgn. Quad Beat 2 headset mee. Het is een in-ear headset met een chromen afwerking. De geluidskwaliteit uit het oortje is boven verwachting goed. Het geluid klinkt vol; de treble komt glad (bij gebrek aan een beter woord) over, het middenhoog klink natuurlijk en de basweergave is degelijk, met redelijke nuance. Dit waar veel koptelefoons willen bewijzen dat ze een goede bas hebben en vervolgens het overdrijven waardoor het gewoon irritant gedreun wordt. De Quad Beat 2 doe het zeker niet perfect, maar goed, we hebben het over een meegeleverd setje.

Los heb ik het setje met enige moeite kunnen vinden voor 30 dollar. Dat is een zeer goede prijs voor de prestaties die dit headsetje neerzet. Kennelijk werken er wel degelijk mensen die weten wat ze doen op de audio-afdeling bij LG en gaan ze dus verder dan alleen die Beats by Dr. Dré rommel. Of het was een lucky shot, kan natuurlijk ook.

Prijs
Op het moment van schrijven heeft er net een prijsverlaging plaatsgevonden voor de LG G2. Het is een van de snelste toestellen van het moment, en kost slechts 400 Euro. Dit is een ontzettend goede prijs.

Nexus 5 vs G2

LG brengt ook de Nexus 5 uit, wat ‘vanilla’ Android draait. Een erg populair toestel, met dezelfde lage prijs als die de G2 inmiddels heeft gekregen. De Nexus 5 is vooral populair vanwege dat idee dat het Android is zoals het werkelijk is bedoeld en dat dat toestel gedurende een bepaalde tijd altijd als een van de eerste toestellen de nieuwste updates krijgt.

Vanilla Android betekent echter ook dat het bepaalde onvolkomenheden heeft. Zaken die ter verbetering van Android aangebracht kunnen worden zijn er niet. Dit is uiteraard op te lossen middels applicaties van 3e partijen, maar toch mist het toestel dan een eigen gezicht. Daarnaast zijn extra applicaties altijd minder ideaal dan iets dat gewoon in de software verwerkt zit qua geheugengebruik. Hoe dan ook, komt het allemaal neer op een persoonlijke voorkeur wat de software betreft. Persoonlijk denk ik dat mensen voor wie het eigenlijk niet uitmaakt dat ze de nieuwe Android-versie hebben, dan ze beter af zijn met de G2 wegens verschillende opties die de gebruiksvriendelijkheid vergroten. Verder heb je met de Nexus 5 geen leuke eigenzinnigheden als de double tap-unlock functie, en de knoppen aan de achterkant. En de Quad Beat 2-headset krijg je ook niet bij de Nexus 5.

Wat concretere voordelen van de G2 ten opzichte van de Nexus 5 die niet op te lossen zijn met extra applicaties zijn het grotere scherm, de beter presterende camera en de grotere batterij. Ook voor mensen die wat kritischer zijn op hun toestel kan de G2 dus een optie zijn, waarbij ze de software evt. kunnen vervangen door een custom ROM.

Conclusie

De indruk die ik van de LG G2 heb, is positief. Het toestel ziet er goed uit, is erg snel, voelt prima aan, heeft een goed presterende camera en een prachtig scherm. De knoppen aan de achterkant geven het toestel in gebruik een eigen feel en voor de mensen die erop letten ook een eigen uiterlijk. Ze vormen daarnaast naar mijn mening ook een meerwaarde. De meegeleverde headset is een extra voordeel.

Het enige dat ik jammer vind is dat er niet wat extra werktijd uit de accu geperst kon worden. Bij het gebruiken van het toestel heb ik geen last gehad van problemen die alle functionaliteit die ik uitgeprobeerd heb belemmerde. Alles wat je verwacht van een toptoestel werd aan voldaan.

eelco010 11-12-2013
Geschreven voor: LG G2 zwart

Ik heb dit toestel enkele weken mogen proberen, en ben er zeer over te spreken. De geluidskwaliteit was prima, alleen moet er niet van verwacht worden dat er subliem geluid in zit, want de ruimte hiervoor is gewoon gezegd te klein. De mogelijkheden daarentegen zijn vergaand, alle apps die ik op mijn iPhone 5 heb, zijn er ook voor Android. Het grote 5,2" Full HD scherm helpt daar ook aan mee, want alles is prima zichtbaar, en zijn de knoppen vervangen door knoppen on-screen wat het gebruiksgemak tot een hoog vaandel brengt. De snelheid is ook te bizar voor worden, en laat vele telefoons zweten. Want de 2,26GHz processor, met een wat kalere versie Android, is echt te snel voor woorden. De camera vond ik alleen wat minder, de scherpte van video's en foto's waren prima, maar er zat vertraging/lag in het beeld als je ergens op moest focussen. De batterij ging ook een hele dag mee, van 's ochtends vroeg tot 's avond laat, en dan was die nog niet leeg (20/30%), terwijl er genoeg geïnternet is, en spelletjes zijn gespeeld en dergelijke. Het enige puntje kritiek was de back-button, deze vond ik in het begin totaal niet fijn, maar na een aantal dagen wen je hier aan, en is het de normaalste zaak, maar hier hadden ze aan gedacht bij LG: 2x tippen op het scherm was aan en uit.

Suuz84 11-12-2013
Geschreven voor: LG G2 zwart

Super mooi toestel met veel mogelijkheden.... De achterknop went snel en is makkelijk te bedienen.
De opslag mag wat hoger komen te liggen maar dat in tegen is de batterij echt super... Gaat rustig twee dagen mee ookal speel je veel spelletjes.
Ik zeg het is een hele mooie come back van lg.