LG Optimus L3 II 4 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG Optimus L3 II 4 GB / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

BartDoets 07-11-2013

Je ziet het steeds vaker: iemand gaat zitten, maar haalt eerst zijn telefoon uit zijn zak en legt die op tafel. Ik wilde een Android waarmee ik ook gewoon kan zitten als-ie in mijn zak zit. Deze LG is een slagje kleiner dan de "grote" smartphones en je kan dus gemakkelijk vergeten dat hij in je zak zit. Fijn ding, jammer dat ik in de eerste week al een krasje in het glas opliep maar dat is zijn schuld niet.

hwvk54 18-07-2013

Mogelijkheden:
Sinds 4 dagen in mijn bezit. Helaas ga ik deze omruilen voor een Samsung. De mobiel (en waarschijnlijk alle LG mobiele telefoons) werkt niet met de door LG geleverde LG PC Suite software. Volgens LG ligt het aan de telefoon maar de PhoneHouse heeft 2 LG3 en één LG5 geprobeerd te koppelen aan de software, dit lukt niet!! Helaas.......LG gaat hier verder niet op in, ik moet het toestel maar opsturen voor reparatie...belachelijk!!! De phoneHouse ruilt deze om voor een Samsung. Ik heb overigens begrepen dat mobieltjes niet vaak aan PC's worden gekoppeld. De software echter moet kunnen werken anders moet LG deze niet aanbieden.
Gebruikersgemak:
Te kleine toetsen voor cijfers en letters + soms vaak drukken.
Over de PhoneHouse, niets dan lof!

BartDoets 26-11-2013

Ik gebruik de software niet, maar schuif de micro SD kaart in mijn computer.
Als je de toetsjes te klein vindt, draai het toestel een kwartslag (horizontaal); de toetsen zijn dan iets groter. Scheelt een stuk. Tja, een kleine telefoon kan nooit even grote toetsen hebben als een grote...

Henk361 30-06-2013

Voor het hardlopen wou mijn moeder een smartphone om bij te houden hoe hard en hoe snel ze had gelopen. Bij de mediamarkt in Hengelo hebben we er een paar vergeleken en zijn we bij deze lg l3 || uitgekomen, Omdat dit een compact toestel is en voor +- 100 euro een goede prijs kwaliteits verhouding had. De batterij gaat bijzonder lang mee voor een smartphone, Na 1 dag veel gebruiken nog voor 81% vol!!! En na het hardlopen is hij nog voor 97% vol! Android werkt super is snel en je kan erg veel naar je eigen smaak instellen bij deze lg nog meer dan bij mijn Sony en Samsung. De geluids kwaliteit is redelijk maar hier word niet veel naar geluisterd. Het scherm is helder en heeft mooie kleuren maar is eigenlijk te klein om op te internetten eventjes nu.nl. Te Bekijken want dat word al heel snel inzoomen, Maar dit weet je van tevoren. De camera kan redelijke foto's maken maar meer is het ook niet. Het geheugen is ook dik voor mekaar niet na een paar app's al vol. Verder is het een degelijk toestel. Maar naar mijn idee wat aan de dikke kant. Na een paar weekjes hem te hebben gebruikt omdat mijn sony opgestuurt is vanwege een kapote microfoon kom ik tot de conclusie dat dit een prima toestel is voor zijn prijs. En ik zal hem zeker aan raden.

Plus:
Compact
De batterij
Intern geheugen
Veel naar je eigen smaak instellen
Scherm
Kosten

Min
Geen internet smartphone
Aardig dik

marjolein0101 18-06-2013

klein, compact, batterij gaat lang mee. lekker licht en plat.
minpuntje: toetsen reageren soms niet onmiddellijk.

TPHNL155 06-06-2013

Ik ben naar The Phone House geweest voor een nieuwe telefoon die niet meer dan 125 euro mocht kosten. De adviseur adviseerde mij de LG L3 II . Ik heb gevraagd waarom. De adviseur zij dat dit nieuwe toestellen waren en dat voor onder de 125 euro dit de beste koop was.
Na het toestel enige tijd te hebben gebruikt ben ik het met de adviseur eens dat dit een hele goeie telefoon is voor het geld wat ik er voor betaald heb. De batterij gaat lekker lang mee en ook de snelheid van het toestel is redelijk snel ten op zichte van het vorige model die ik ook heb gehad. Ook is er veel meer ruimte voor de apps en zit het intern geheugen niet na 4 apps al vol zoals bij de normale LG L3. Eindoordeel : Een perfecte telefoon voor weinig geld zeker een aanrader.
Hieruit blijkt dan wel dat de adviseur van The Phone House erg veel verstand had van zaken en de service was perfect. Ze hebben zelfs mijn telefoon opnieuw ingesteld en nummers overgezet.

Nate111 27-09-2013

Hoeveel systeemgeheugen heb je dan nu (tov 157MB bij de LG L3 I) ?
Ben namelijk zeer content van mijn LG L3 I, enkel het probleem dat hij rap vol is na installeren van een paar apps vind ik bijzonder jammer.

Caswout 06-06-2013

Dit toestel is werkelijkwaar een van de beste telefoons die je kan krijgen in de prijsrange van +/- 100. Ik heb hem zelf bij the Phonehouse in Vlaardingen gekocht voor 119 euro, echt een topservice in die zaak.

IPS paneel, snelle processor en nog eens 4GB aan geheugen zodat je nooit meer een melding zult krijgen dat je geheugen vol zit.

Dit is waar LG in uitblinkt, kwaliteit voor weinig geld.

Mijn volgende toestel zal zeker weer een LG worden, dit is gewoon top!

thynette 28-12-2013

Hoi,

ik heb deze vandaag gekocht, fijn telefoontje. Alleen heb ik er de ballen verstand van... Ik wil graag whatsappen, maar hoe krijg ik dat op de telefoon?? (een beetje dom misschien, maar ik had hiervoor een Nokia, formaat koelkast ;-) )

Groet,
Tinus