Nokia C2-01 zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nokia C2-01 zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

beusje-2 31-07-2015
Geschreven voor: Nokia C2-01 zilver

Bij Telecomweb een gereviseerde C2-01 gekocht. Mèt garantie.
Ik gebruik nl. geen internet e.d.
De C2-05 die ik hiervoor had, had regelmatig problemen met het doorgeven van geluid tijdens gesprekken, dat was vervelend.
De C2-01 doet het tot nu toe prima.
Mooi goudkleurig toestel. Alleen het invoeren van contactpersonen is wat lastig omdat het toetsenbord oplicht bij gebruik en de letters dat slecht zichtbaar zijn.
Verder is hij licht en duidelijk in gebruik.
Fijn dat de 'oude' toestellen nog te koop zijn.

beusje-2 04-08-2015

Nog een aanvulling op mijn review van een paar dagen terug.
Het gespreksvolume is te verhogen, en te verlagen uiteraard, naar behoefte. Dat is heel fijn in geval je wat slechter hoort of de verbinding wat slechter is. Top!

401 02-04-2012
Geschreven voor: Nokia C2-01 zwart, zilver

Ik vind deze Nokia hele maal niet fijn hij gaat automatisch op internet wat veel geld kost en het beeld scherm komen snel krassen op veder is het een goede telefoon waar hij ei gelij voor bedoeld is

Diversen 09-06-2012

Die telefoon van mij gaat niet zomaar het internet op.
Tip: Kijk eens verder naar de instellingen.

Ik vond meteen de GSM wat licht en glad aanvoelen. Om te voorkomen dat ie uit mijn borstzak zou vallen heb ik meteen een (voordelig) hoesje aangeschaft. Met krassen heb ik dus geen ervaring.

Van de andere kant: ik denk wel eens dat GSM's (ook veel duurdere) worden gemaakt om 1 jaar mee te gaan. Met Nokia ben ik iha het best tevreden.
Succes.

Diversen 20-02-2012
Geschreven voor: Nokia C2-01 zwart, zilver

Heb enige minder goede ervaringen met andere telefoons, ook smartphones. De beste ervaringen tot nu toe gehad met de Classic van Nokia. Ik wilde een goede no-nonse telefoon, die intuitief te bedienen is en een batterijlading die lang meegaat. Daarnaast moest die de calendar en contactpersonen kunnen synchromiseren met Outlook. Afgaande op de beoordelingen van Kieskeurig heb ik bij Bol.com de Nokia C2-01 besteld. 's Avonds besteld voor 22.30, de volgende middag in huis! Het toestel bevalt op alle fronten goed, jammer van de USB kabel die net weer een iets ander contactje heeft en niet wordt meegeleverd. Toeters en bellen interesseren me verder niet zo. Gewoon een prima toestel tot nu toe..

Diversen 09-06-2012

Heb het toestel nu 4 maanden in gebruik. Niks mis mee. Prima.
Heb ik het begin wel een hoesje gekocht, omdat het nogal licht was, en het mogelijk uit mijn borstzak kon vallen zonder dat ik dat merkte.....

Camille Schyns 13-06-2012

Vraag aan Diversen:

Ook ik heb een gsm uitsluitend nodig om mee te bellen en gebeld te kunnen worden, dus wat mij betreft géén camera, radio of internet. Ik bel niet zoveel.

Ik gebruik nu de 6021 ('07) weer waarvan de accu in de beginjaren het een dag of 9 uit wist te houden (nu nog 4-5 dagen).

Je schrijft dat de acculading lang meegaat. Wat Nokia opgeeft is mij bij die van mijn vrouw (een 2323)in de praktijk onbetrouwbaar. Omdat je schrijft dat een batterijlading van C2-01 lang meegaat, vernam ik graag van je hoe lang dat in de praktijk doorgaans is.

willem 2012 31-12-2011
Geschreven voor: Nokia C2-01 zilver

Nokia C2-01 is een goed toestel als je niet al te veel eisende bent geen internet of dergelijks
voor de rest een prima toestel
prima foto toestel

nadeel is dat je geheugen van telefoon kaart niet gelezen word je moet wel de namen en nummers op nieuw in voeren

Junius 11-02-2012

via de website van Nokia is dit heel simpel op te lossen. Junius

mjelle88 21-05-2011
Geschreven voor: Nokia C2-01 zwart, zilver

Hiervoor ben ik in het bezit geweest van de nokia 6300, deze beviel altijd heel goed maar het werd tijd voor wat nieuws ivm dat de batterij niet meer zo lang mee ging na 3 jaar.
Nu sinds enkele dagen de nokia C2 01 in bezit, voelt super licht aan, wel iets dikker als de nokia 6300.
Heel makkelijk menu, wat ook zelf in te stellen is qua volgorde.
Heel blij met deze aanschaf, en dat voor deze prijs...
Heb hem in het warm zilver gekocht via belsimpel.nl kleur is in het echt mooier als op de foto's.

TonSungei-Gerong 01-05-2012

Hallo, ik ben nog steeds in het bezit van een 6300. Hierover ben ik heel erg tevreden. Ik heb deze telefoon reeds 3 jaar in mijn bezit en de accu werkt nog steeds goed. Maar dat blijft natuurlijk niet zo. Enfin, ik ben al aan het rondkijken naar een ander toestel. Ik ben erg gecharmeerd van de C2-01 warm silver. Ik ben in 3 winkels geweest, waarbij op de verpakking de juiste warme kleur staat, maar in de door de zilverkleur.(helaas) Jij hebt de warm silver besteld, maar heb je dan ook de juiste kleur ontvangen? Volgens mij moet de kleur champagnekleur zijn, een beetje naar het brons toe. Heb jij hem in die kleur? Dit vind ik wel belangrijk.
Hopende van je te horen.
Gr.Ton.

Dinkys 08-04-2011
Geschreven voor: Nokia C2-01 zwart, zilver

Zeer mooie telefoon. Helaas heb ik de telefoon weg moeten doen, omdat ik wifi erg miste.

Aanrader?

- Mensen die de telefoon gebruiken waarvoor hij bedoeld is zou ik de Nokia C1-01 aanraden.
- Mensen die ook een aardige camera in de telefoon willen zou ik deze Nokia C2-01 zeker aanraden.
Let op! DE Nokia C2-01 heeft geen flits. Zoekt u een telefoon waar wel een flits op zit dan kan ik de Nokia 6303i Classic aanraden.

De Nokia C2-01 beschikt net als de Nokia 6303i Classic over een navigatie kaarten. Echter is er geen gps ontvanger aanwezig. Wel is het mogelijk een route te plannen en de kaart te bekijken.

Cijfers:

- Beeldscherm: 8, in zonlicht schijnt het scherm een
beetje wazig op.
- Camera: 8, camera maakt duidelijke foto`s
- Radio: 8, de meeste zenders zijn duidelijk

De Nokia C2-01 had ik besteld bij Bol.com. De telefoon heb ik op 05 april retour gestuurd en een Nokia C3 besteld. Op 08 april was mijn C2-01 nog steeds niet binnen bij Bol. De TNT zegt dat ze niet kunnen zien waar mijn pakketje is omdat Bol een antwoord nummer heeft. Volgens Bol kan het maximaal 10 werkdagen duren voordat ik een ontvangst bevestiging krijg. Afwachten dus. De Nokia C3 had ik keurig de volgende dag binnen.