LG GB102 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GB102 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

mevrouw simpel 27-08-2010
Geschreven voor: LG GB102 zwart

simpel en makkelijk, maar de geluidskwaliteit is slecht, vooral met andere mobiele telefoons, ik vond de stand by tijd erg kort, nog geen week en dan moet je hem al weer opladen en ik bel er niet heel veel mee!
Ik vind het niet echt aan te raden.

MegaMindy 03-06-2010
Geschreven voor: LG GB102 zwart

goedkoop & eenvoudig mobieltje. daar ging ik voor, maar 'goedkoop is duurkoop!'. Eenvoudig is het mobieltje inderdaad. Je kan niet veel meer dan bellen en sms'en. Maar ik vind de geluidskwaliteit rond uit slecht. Ik kan vaak niet verstaan wat iemand aan de andere kant vd lijn zegt. Erg metaalachtig geluid. Ook kan ik het geluid niet zachter/harder zetten als ik aan het bellen ben (althans ik heb het niet kunnen vinden). De speaker stand is ook slecht. Ik krijg commentaar dan men mij niet goed kan verstaat. Dit had ik niet met mijn vorige (Nokia) mobiel. Dus dit goekope mobieltje gaat binnenkort als speelgoed naar mijn kinderen en ik ga weer voor kwaliteit!

Pinnetje 28-04-2010
Geschreven voor: LG GB102 zwart

Eenvoudig in gebruik, erg goedkope simlockvrije telefoon (22 euro).

Hij kan niet veel meer dan bellen en smsen, maar voor de prijs mag je niet klagen. Wel beetje vreemd navigeren in het menu. Ik kon niet direct vinden hoe ik de beltoon en de toetstoon kon veranderen.

An50 21-01-2010
Geschreven voor: LG GB102 zwart

Mooi klein en goedkoop toestelletje als je niet veel meer nodig hebt dan bellen, sms-en en een wekker. Handig is het snelmenu waarbij je met een druk op de pijltoets naar contacten, berichten of geluid kunt gaan of de toetsen kunt vergrendelen. Helaas alleen maar keuze uit 3 (lelijke) achtergrondafbeeldingen in het scherm en geen effen afbeelding.
Prettig is dat je voor bellen, berichten en toetsen afzonderlijke geluiden en volumes kunt instellen

Mechelse herder 04-01-2010
Geschreven voor: LG GB102 zwart

Heerlijk basis-toestel met duidelijke bediening, zonder extra's: de toetsen werken met normale druk, het menu is eenvoudig en daardoor duidelijk. De cijfers op toetsenbord lichten blauw op als het toestel aan is. Heel prettig is dat het toestel na 10 seconden (instelbaar) niet gebruikt te zijn, direct de toetsen vergrendelt en in de standby-stand gaat. Een willekeurige toets aanraken is voldoende op de standby op te heffen, vervolgens nog wel de toetsenvergrendeling zelf opheffen. Het lcd-schermp is klein maar helder. Geen probleem: je hoeft er immers geen foto's of filmpjes mee te kijken. Opladen gaat snel. Beltijd maximaal 390 minuten, standby 400 minuten.