Tefal Contact grill - OptiGrill+ XL GC722D - Reviews

• Best Reviewed 3 keer feb 2024

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 46 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Contact grill - OptiGrill+ XL GC722D op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ed 05-03-2024

Ultieme grill ervaring | zoek niet verder!

Optigrill + XL van Tefal - De Ultieme Grillervaring

Als fervent liefhebber van gegrild voedsel was ik op zoek naar een grill die niet alleen indrukwekkende resultaten oplevert, maar ook gemak en veelzijdigheid biedt. Mijn zoektocht leidde me naar de Tefal Optigrill + XL, en ik moet zeggen dat ik niet teleurgesteld ben. Deze grill heeft mijn verwachtingen overtroffen op verschillende niveaus.

Het eerste wat opvalt aan de Optigrill + XL is het indrukwekkende formaat. Met ruimte voor meerdere porties tegelijkertijd is deze grill perfect voor gezinsmaaltijden of bijeenkomsten met vrienden. Het extra grote grilloppervlak zorgt ervoor dat je verschillende soorten voedsel tegelijkertijd kunt bereiden, zonder concessies te doen aan de kwaliteit of de consistentie van de resultaten.

Een van de meest opvallende kenmerken van de Optigrill + XL is de automatische grilltechnologie. Dankzij slimme sensoren past de grill automatisch de temperatuur en de grilltijd aan op basis van de dikte van het voedsel en je persoonlijke voorkeuren. Dit betekent dat je altijd perfect gegrild voedsel krijgt, of je nu een sappige biefstuk, knapperige groenten of smakelijke vis bereidt.

Wat ik ook waardeer aan de Optigrill + XL is het gebruiksgemak. Met voorgeprogrammeerde instellingen voor verschillende soorten voedsel is het heel eenvoudig om de perfecte grillresultaten te bereiken, zelfs als je geen ervaren kok bent. Bovendien is de grillplaat voorzien van een anti-aanbaklaag, wat het schoonmaken een fluitje van een cent maakt.

Wat betreft de bouwkwaliteit en duurzaamheid, voldoet de Optigrill + XL zeker aan de verwachtingen. De stevige constructie en hoogwaardige materialen geven vertrouwen in de betrouwbaarheid en levensduur van dit product.

Kortom, de Tefal Optigrill + XL is een uitstekende keuze voor iedereen die op zoek is naar een hoogwaardige grillervaring. Met zijn indrukwekkende prestaties, veelzijdigheid en gebruiksgemak heeft deze grill een vaste plek veroverd in mijn keuken en heeft hij mijn culinaire avonturen naar nieuwe hoogten gebracht.

Pluspunten

• formaat
  • automatische grill technologie
  • gebruiksgemak
  • voorgeprogrammeerde instellingen
  • Veelzijdigheid

m*************@g******** 05-03-2024

Mick 22-02-2024

Tefal Grill, altijd makkelijk en gezond

Wederom bewust een Tefal Contact Grill gekocht, vorige was echt oud, heeft het dan ook lang gedaan en is dus betrouwbaar, nu gekozen voor de XL, kan meteen alles erop met drie tieners. Maakt alles snel klaar en is goed te reinigen na gebruik. Gezonder eten, koop een Tefal Grill

Pluspunten

• XL, groot om alles meteen klaar te make
  • Prijs kwaliteit
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• effe een uitgave

JW van der Plas 14-02-2024

Simpel & lekker grillen

Fijne grill! Had em op werk, nu thuis ook. Tip: reinigen met melaminespons.

Pluspunten

• Uitgebreid snel-keuze-menu
  • Duidelijke handleiding
  • Na het grillen kun je lekker smullen

Minpunten

• Hij neemt best wat ruimte in beslag met z’n omvang
  • Schoonmaken is best wel een klusje

Minke 13-02-2024

Monsterachtige grill

Monsterachtig fantastisch apparaat, biefstuk, kip of vis wordt, zonder vet toe te voegen, in korte tijd gaar en zonder aanbranden en het is botermals, wat mij in de pan vaak niet lukte. En eenvoudige tosti is heerlijk, het brood luchtig, en de kaas perfect gesmolten. Een sensor geeft aan als het klaar is. De platen zijn er prettig en makkelijk uit te halen, even met de hand of in de vaatwasser kan beide. De display wijst zich vanzelf. Ik ben er heel blij mee, dikke aanrader.

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen
  • Heerlijk en gezond grillen
  • Lekker tosti's
  • Zeer eenvoudig schoon te maken

Minpunten

• Misschien voor sommigen de afmeting

E.D. 12-02-2024

Optigrill XL

Wij hebben sinds kort de optigrill XL
Wat een fijn en gemakkelijk apparaat
Je kunt er van alles mee en er zit zelfs een boekje bij voor heerlijke gerechten.
Wij hebben hem al uitgeprobeerd met brood 1 woord super!
Zeer tevreden over deze aankoop

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Voor vele gerechten
  • Makkelijk schoon te maken
  • Kunt er van alles bij kopen

h************@h********** 25-01-2024

Tefal XL grill

Super fijne tafel grill je biefstuk en ander vlees maak je met een draai met de knop eenvoudig naar wens!

a************@g******** 24-01-2024

Nederland

Super handig apparaat, zeer makkelijk in gebruik, en het vlees wordt precies zoals het hoort te zijn. Zowel de kleur als de smaak. Ook heel fijn om groente, aardappelen enz. mee klaar te maken, of heerlijke sandwiches.

Cris van Kempen 09-01-2024

Heel fijne grill, werkt perfect.

h*************@h********** 07-01-2024

Na een andere merk tosti apparaat gebruikt te hebben, zijn wij toch overgestapt naar het merk Tefal. Toch meer vertrouwen qua kwaliteit en garantie. Wij hebben de OptiGrill+XL GC722D besteld!
Wat een geweldig apparaat. Hele duidelijke instructies bijgeleverd in heel veel talen. Wij zijn vooral blij dat het apparaat zich uischakeld als er geen programma keuze is bevestigd!

Ik heb tot nu toe geen min punten! Geweldig ding!

Bedankt Tefal!

M********@g******** 31-12-2023
  • Product gekregen

Ben er super blij mee nog nooit zon goed gebakken tosti op en het vlees blijft ook super mals
Dit is zekker en aan rader

d******@l****** 30-12-2023

Tefal Contact grill een echte aanrader.

Wat een grill zeg, echt een aanrader, wist niet dat er van zulke grillen bestonden. Je zet hem aan en je zegt wat je wilt grillen, vlees, vis of gewoon een tosti en de grill regelt zelf de temperatuur. jeetje ik heb de XL gekocht, kan nu 3 tosti's tegelijk maken. Ik heb het product voor een super prijs gekocht en het mooiste je krijgt ook nog cashback terug. Eindconclusie een echte aanrader.

Pluspunten

• De Breedte van de bakplaat
  • Keuze wat je wilt grillen
  • Extra grote lekbak
  • De Breedte van de bakplaat
  • Keuze wat je wilt grillen
  • Extra grote lekbak
  • Bakplaten kunnen losgehaald worden

j**************@g******** 29-12-2023

Geweldig apparaat. Tijdje getwijfeld om aan te schaffen vanwege de best hoge prijs. Maar na aankoop is de prijs het zeker wel waard.
Even wachten tot het apparaat op temperatuur is en dan je product bereiden, dit gaat door de keuzes super handig, vleaa kont er sappig en gaar uit.

Super ding!

e***********@g******** 26-12-2023

Ideaal de optigrill om 3 tosti's in 1 keer te maken.
Smaken heerlijk
Ook super om vlees in te maken. Na het grillen heel makkelijk schoon te maken met een sopje of vochtig doekje. Echt een aanrader om te kopen.

Joey 24-12-2023

Geweldige optigrill

Wat een geweldig product zo blij mee alles kunnen we nu proberen heerlijk gezond eten vooral met kinderen ideaal om dit mee te kunnen geven

Wij zijn blij met de Tefal optigrill+ XL

Pluspunten

• Mooi groot
  • Goede beschrijving

Nigar 23-12-2023

Top product!

Dit is inmiddels mijn derde tefal grill. Bewust gekozen voor een xl versie omdat je dan meerdere dingen tegelijk kan grillen. Opties zijn simpel en het wordt snel warm. Oftewel een top product ondanks zijn robuuste uitstraling.

Pluspunten

• Snel opwarmen
  • Simpele bediening

Minpunten

• Los vet bakje wat wel snel wasbaar is.

Kim 06-12-2023

Super grill!

Super grill, net in gebruik en om het uit te testen hebben wij broodjes hamburger gemaakt. Dit was de eerste keer dat mijn burgers zo perfect gebakken waren. Super product!

Ook ander vlees, aardappels en tosties gemaakt. Allemaal perfect gelukt. Met de indicator zie je precies hoe iets gebakken is. Ideaal!

Pluspunten

• Perfect gebakken vlees
  • Kan veel tegelijk op
  • Platen kunnen in vaatwasser
  • Vet opvangbak

Minpunten

• Groot (maar dat zegt "xl" al)
  • Moet even wachten voor er een 2e lading op kan
  • Kan niet open geklapt worden als tafelgrill
  • Kan niet "zweven" boven product

h***************@g******** 01-12-2023

Tefal optigrill

Zeer veel waar voor je geld, meerdere functies. Ideaal dat de platen verwijderbaar zijn om ze schoon te maken!
We hebben deze nog niet zo lang, maar weet nu al dat deze veel gebruikt gaat worden.
Hopelijk is de levensduur ook volgens verwachting.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Uitneembare platen

Minpunten

• Hij is wat groot

JJ 27-11-2023

Tefal OptiGrill goede keus

Fantastisch apparaat, gekocht vanwegen de vele bereidings opties vlees, vis en tosti's. Onze vorige grill was te klein om voor 5 personen tegelijk het eten te bereiden, nu is er voldoende ruimte voor 5 stukken vlees of vis.
Door de automatische programma's worden de div. soorten eenvoudig bereid. In het begin heeft het wat tijd gekost om de programma's door te krijgen.
Conclusie: Perfecte Grill die zijn geld dubbel en dwars waard is.

Pluspunten

• Voldoende ruimte
  • Makelijk schoon te maken
  • Automatische programma's

Minpunten

• Het duurt even voor je de bediening door hebt

r********@g******** 27-11-2023

Een Culinaire Openbaring in Onze Keuken

Als fervente kookliefhebbers binnen onze familie hebben we onlangs de Tefal Contact Grill OptiGrill+ XL GC722D aan onze keuken toegevoegd, en ik kan zonder enige aarzeling zeggen dat het een absolute gamechanger is. Deze grill heeft niet alleen onze culinaire ervaring verrijkt, maar heeft ook een geheel nieuwe dimensie van genot, gemak, gezelligheid en veelzijdigheid toegevoegd aan onze maaltijden.

Het grootste pluspunt van de OptiGrill+ XL is de veelzijdigheid die het biedt. Of het nu gaat om het grillen van sappige steaks voor een zondagsdiner met de familie, het roosteren van groenten voor een gezonde maaltijd, of het bereiden van perfect knapperige tosti's voor een informele lunch - deze grill kan het allemaal. Het is als een culinaire alleskunner die de deuren opent naar eindeloze mogelijkheden in onze keuken.

Wat deze grill echt onderscheidt, is het gebruiksgemak. Het innovatieve automatische kooksysteem past de temperatuur en grilltijd aan op basis van de dikte van het voedsel. Dit betekent dat zelfs de meest onervaren chef-kok in onze familie moeiteloos perfect gegrilde maaltijden kan bereiden. Het is bijna alsof we een eigen grillmeester in huis hebben!

De OptiGrill+ XL heeft een prominente rol gespeeld bij het creëren van onvergetelijke familiemomenten rond de eettafel. De geur van sissend vlees en gegrilde groenten heeft een onmiskenbaar gezellige sfeer gecreëerd, waardoor onze maaltijden niet alleen een feest voor de smaakpapillen zijn, maar ook voor de zintuigen. Het is een waar genot om te zien hoe onze familieleden zich verzamelen en genieten van de heerlijke resultaten die deze grill produceert.

Het grillen van brood op de OptiGrill+ XL is een ervaring op zich. De perfecte goudbruine kleur en de knapperige textuur van het brood maken elke boterham tot een traktatie. Of het nu gaat om een eenvoudige toast voor het ontbijt of een verfijnde panini voor de lunch, de OptiGrill+ XL levert consequent perfecte resultaten. Het lijkt wel alsof het apparaat de kunst van het brood grillen tot in de puntjes beheerst.

Wat betreft het grillen van vlees, bereikt de OptiGrill+ XL een ongeëvenaarde perfectie. De grillplaten zorgen voor die karakteristieke grillstrepen en de geavanceerde technologie zorgt ervoor dat het vlees precies naar wens wordt gegaard. Sappigheid en smaak komen optimaal tot hun recht, wat elke maaltijd tot een gastronomisch hoogstandje maakt.

Kortom, de Tefal Contact Grill OptiGrill+ XL GC722D heeft zich bewezen als de ultieme metgezel in onze keuken. Het heeft niet alleen de manier waarop we koken veranderd, maar ook de manier waarop we samen genieten van maaltijden als familie. Het is niet zomaar een keukenapparaat; het is een bron van eindeloos culinair plezier en familieherinneringen. Voor iedereen die houdt van lekker eten en quality time met dierbaren, is de OptiGrill+ XL een absolute must-have

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • makkelijk schoon te maken
  • doet wat het moet doen
  • gezelligheids

y*********@h********** 22-11-2023

It is a great product. Does what it claims almost brilliantly. Takes some time to make a steak but the result and the easiness are worthy.

Gesponsord 08-05-2023

Gesponsord

Ik heb dit product gebruikt bij een tante en heb het meteen voor mij zelf gekocht. Super handig in gebruik, makkelijk schoon te maken en duidelijke functies. Meer kan je niet wensen. En owja nog een leuk geluid erbij als je eten klaar is. Super product ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Super handig in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken
  • Vele opties

b***********@k********* 17-10-2021

Topgrill van Tefal

Een bijzonder goede grill met een perfect resultaat. Ik heb deze grill gekozen vanwege de grote maat. Een maal bekend met het apparaat is er heel goed mee te werken. De bediening was in de beginperiode wat lastig. Enige nadeel: de warmte is regelbaar, maar niet vast te zetten, dus helaas moet het iedere keer weer opnieuw ingesteld worden. Ik dacht namelijk dat de M-knop van memory was, helaas, het was de M-knop van manueel. Verder een topapparaat.

Pluspunten

• Grote maat grillplaten
  • wamteregelaar en gaarmeter
  • Makkelijk schoon te maken vetopvangbak
  • Automatische grillprogramma's
  • Uiterlijk

Minpunten

• Themperatuur is niet vast in te stellen
  • kort snoer, net als alle apparaten tegenwoordig
  • Gebruiksaanwijzing enige tijd binnen bereik houden

Inge 25-09-2019

Mooi degelijk apparaat

Enorm fijne, grill .niet vee!l olie meer nodig voor ons vlees en groentes.
We kunnen meerdere tosti's tegelijk bakken ,erg fijn in groot gezin.
Het enige minpuntje is dat het snoer vrij kort is.

hb 28-07-2019

Mag het iets meer zijn?

Wat een heerlijk apparaat. 9 programma's automatisch. Waarom nog gaan koken/braden en dan koud vlees en vet ? Nu gezond en snel klaar......... Prachtig apparaat.

Pluspunten

• gemakkelijk en degelijk
  • zo schoon
  • alles snel klaar
  • groot oppervlak
  • aanwinst

Minpunten

• geen