Bosch Rotak 34

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Rotak 34 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Dittmar 18-06-2014
Geschreven voor: Bosch Rotak 34

2 jaar en 2 maanden en toen het lager eruit. Geen garantie meer. Echt nooit meer een Bosch. Vorige een Flymo en daar 9 jaar mee kunnen maaien..

engbertha 23-08-2013
Geschreven voor: Bosch Rotak 34

7 jaar lang intensief mee gemaaid en geen kosten mee gehad. Nu zei hij: k Ben het zat! ! bedankt hoor trouwe machine! We bestellen je opvolger. we hadden het goed samen.

Louis Cypher 15-08-2012
Geschreven voor: Bosch Rotak 34

Door het ontbreken van kabouters die het voor me doen en het slechte resultaat van mijn vorige maaier was ik genoodzaakt om een nieuwe te kopen.

De keuze voor de Bosch is een goede geweest, in een aantal winkels eens gekeken en het ontwerp en gemak viel me van de meeste tegen. Ik verwacht geen grote innovatie binnen grasmaaiers maar het gebruiksgemak verbeteren moet toch wel makkelijker zijn.
Veel merken zijn slechte kopieën van elkaar.

De Bosch voldoet hieraan het meest, in ergonomie mbv de inschakel knoppen (4 posities) de manier hoe de duwbeugels kan worden ingeklapt, de eenvoud van de hoogte verstelling en grote wielen aardoor het maaien gemakkelijk is.

Het maaien langs de kanten gaat prima, beter dan de vorige hoe dat is tov andere maaiers geen idee.
Geluid is acceptabel en het gewicht is Prima, niet te licht en niet te zwaar.

Het materiaal en ontwerp voelt Duits aan, leve de deutsche gründlichkeit.

Let Op veel winkels verkopen het OUDE model, die was er al 10 jaar en zijn daardoor veel goedkoper bv met een kantenmaaier er als cadeau bij.
Dit is het 2012 model !

Ik heb hem nu tweemaal gebruikt

Tuinplezier 25-04-2009

Prima maaier
Inderdaad is de beugel welke bedoeld is om de machiene draaiende te houden te dun , na lang maaien begint deze te knellen, dit is op te lossen door deze beugel te tapen zodat deze wat dikker wordt.

ECHT waardeloos is de opvangbak, er zitten teveel hoekjes in de bak waardoor je de opvangbak niet goed kunt legen, je moet met je vingers erbij om dit gras weg te peuteren.

Dit was bij mijn vorige machiene een Black en dekker notabene beter.

Van Bosch had ik meer verwacht

TL 08-05-2008
Geschreven voor: Bosch Rotak 34

Op zich een prima maaier, maar heeft helaas geen veiligheid indien de maaier vast komt te zitten.
Door een flinke hoeveelheid mos kwam de maaier vast te zitten. De maaier bromde en gaf binnen 10 tellen een pluimpje rook en dat betekende het einde van de maaier.

jeroen r 01-04-2008
Geschreven voor: Bosch Rotak 34

De maaier is nu 7 jaar 1x gerepareerd,(nieuwe motor) en is nu overleden.

Jan64 22-08-2007
Geschreven voor: Bosch Rotak 34

Prima grasmaaier. Maait mooi, wendbaar, rijdt genakkelijk en is niet zwaar. Heeft bovendien op de maaier een extra handvat wat het tillen makkelijk maakt.
Enige kritiekpuntje is dat de plastic hendel voor het aan/uitzetten wat klein en slap is. Het was handig geweest als die hendel over de hele breedte van handvat zat en aan twee zijden vast zat.

Zeurdeur 07-03-2007
Geschreven voor: Bosch Rotak 34

Ik ben heel erg tevreden over deze grasmaaier. Door zijn krachtige motor kan hij moeiteloos LANG/NAT GRAS maaien. Makkelijk wendbaar. Klein minpuntje dat het mes niet van roestvrij staal is, maar schoonmaken en invetten helpt. Maar daar is dan alles mee gezegd.