Bosch Rotak 43

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Rotak 43 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

KW Jonker 02-07-2012
Geschreven voor: Bosch Rotak 43

Deze grasmaaimachine is elektrisch en alleen al daarom een verademing. Onze buren en de buren daarvan, etc., hebben een maaimachine met een benzinemotor. Horen en zien vergaat je.
Wij hebben deze machine al vijf jaar en hij doet het nog steeds goed.
Het maairesultaat is erg goed en hij maait met twee accu's bij ons een groot grasveld , ongeveer 300 m2. De accu's en de oplader doen het nog steeds goed uitstekend. De messen ook.
Het enige dat soms kapot gaat is een stukje plastic: dat breekt af. Via de site hebben we een nieuw onderdeel besteld (daarom duurzaamheid een 7).
Maaimachine in ieder geval beter dan een benzinemotor. Geen spijt!

handyman81 20-04-2010
Geschreven voor: Bosch Rotak 43

Ik plaats niet vaak een recensie. Maar na het zien van de recentie over de Rotak 43, (die ik al een jaar in bezit heb) vind ik dat deze machine beter verdient.

De grasmaaier bevalt mij heel goed. En omdat ik deze ook vaak uitleen aan de buren, kan ik zeggen dat deze zeer intensief gebruikt wordt.

De maaihoogte is goed in te stellen, en door de 43cm breedte hoef je ook niet zo veel baantjes te trekken.

Door de "graskammen" worden de randjes ook mooi meegenomen.

Over het geheel dus zeer tevreden met mijn Bosch grasmaaier.

esteban 20-07-2009
Geschreven voor: Bosch Rotak 43

De slechtste grasmaaier die men zich kan inbeelden. Op nauwelijks een jaar tijd diende de onze al 3 keer (!) hersteld te worden. De winkel waar we hem gekocht hebben klaagt constant over de toevloed van mensen die hun defecte Bosch machine opnieuw komen laten herstellen. Een slechtere grasmaaier bestaat nauwelijks, u weze bij deze gewaarschuwd!