Princess 162367 - Reviews

gourmet, wok, crepes
2000 watt
Regelbare thermostaat

cvdkim 01-11-2015 Product paar weken in bezit

super fijne pan! Ideale pan om 1-pansgerechten in te bereiden.
Ook erg fijn om een maaltijd in warm te houden op tafel.
Ik ben erg tevreden!

A. Leijten 29-10-2015 Product maand in bezit

Fijne pan! Heel makkelijk in gebruik. Schoonmaken ging ook snel en makkelijk.
Hij is erg groot, maar dat is heel fijn voor eenpansgerechten. Ook soep is hierin prima te bereiden. En met de feestdagen die er weer aan komen, handig te gebruiken met een klein gezelschap.

juvo 29-10-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb de pan nu drie keer gebruikt en ik ben heel tevreden! Vooral de veelzijdigheid van de pan spreekt me aan. Ik heb er eten in warm gehouden tijdens een feestje. Daarnaast werkt hij prima als frituur. Vroeger deed ik dat op het vuur in de keuken (waardoor het hele huis stonk), nu lekker op het balkon. Bovendien kan je er prima gerechten in bereiden, bijvoorbeeld op de camping!

Het is niet makkelijk schoonmaken omdat het een groot ding is maar hij wordt wel erg snel schoon. Je hoeft niet te schrobben.

Snelj 19-10-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een super pan. Hij is handig te gebruiken en is fijn als je een grote hoeveelheid warm moet houden.
Maar ook als bakpan doet hij het prima!
Het vlees en groente blijven erg lekker.
Temperatuur is gemakkelijk in te stellen. Snoer had iets langer mogen zijn om het nog gemakkelijker te maken als je hem op tafel wil zetten.
Wij gaan er nog veel plezier van hebben!

Appke 08-10-2015 Product paar weken in bezit

Gezellig en makkelijk is de princess gourmet.een pans gerechten,eieren bakken ,vis pannetje en nog veel meer .
De temperatuur van de pan is goed te regelen.
De pan is makkelijk schoon te maken,wel jammer dat het onderstel niet los van de pan kan,dan was het schoonmaken nog handiger.
Ook is de pan ideaal om mee te nemen naar de camping.

laermans 04-12-2013 Product paar dagen in bezit

Zeer handige pan geschikt voor vele bereidingen. Ideaal voor het laten sudderen en bakken van vlees. Er gaan ongeveer 12 braadworsten in en met 2 kg stoofvlees is de bodem bedekt.
Dus zeer aan te bevelen voor een groot gezin.
Ik heb al allerlei gerechten klaargemaakt en alles was perfect.
Ik heb er 5 gekocht en aan ieder van mijn kinderen, voor hun Kerstmis, als geschenk gegeven.

laura84 20-04-2011 Product half jaar in bezit

Het nadeel is dat de wok niet zo snel op temperatuur is.. het vermogen had veel hoger moeten zijn!!Daarom kun je ook niet fijn wokken..
verder is deze wel fijn van formaat.

fontein12 08-12-2010 Product kwartaal in bezit

Omdat we tijdelijk onze keuken moeten missen door een verbouwing heb ik een soort module-keukentje gemaakt met 1 kookplaatje, de Princess-pan en een combi-oven.
De Princess-pan is erg makkelijk en multifunctioneel (feestdagen!) in gebruik, de bodem wordt dmv spiraal goed heet en ik bak er bijna dagelijks vlees in of wok groenten/aardappeltjes. Dit gaat prima.
De pan is erg groot van formaat. Heeft een grote glazen zware deksel met een veel te kleine knop bovenop. De handgrepen naast de pan voelden in begin goed en stevig aan. Momenteel zit er wat speling op de metalen handvatten, maar zitten niet los.
De pan is in de vaatwasser te zetten, maar moet goed drogen voor volgend gebruik, i.v.m. veiligheid. Vaatwasser zit ook snel vol, door het formaat, ca 36cm. Wij zijn met een dikke 7 tevreden met de keuze en de prijs.