Fritel Turbo SF 4571 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fritel Turbo SF 4571 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

annemarie roelinga 21-03-2020

Goede pan maar onderkant niet goed afgewerkt

Geschreven voor: Fritel Turbo SF 4571

De pan is prima. Echter bij het schoonmaken van de buitenpan, wat ik altijd handmatig doe, heb ik mij behoorlijk verwond. De onderste rand is aan de binnenkant niet met rubber strip afgewerkt. Toen ik de pan vastpakte sneed de rand mij in de vinger. De randen zijn superscherp en het zou dan ook een goede zaak zijn dat de fabrikant hier iets aan deed.

Pluspunten

• pan is goed, doet wat hij moet doen.

Minpunten

• binnenste rand buitenpan is gevaarlijk scherp.

M.v.d. Voort 17-08-2018

Nog steeds tevreden met de Fritel Turbo.

Geschreven voor: Fritel Turbo SF 4571

N.a. dat de familie friet gebakken in olie niet lekker vinden , daarom dit product special gekozen voor het frituren in frietvet. Zeker fijn is de hoeveelheid friet enz. dat in 1 keer gebakken kan worden. Heb hem al enkele maanden, maar gebruik de fritel turbo nog steeds met grote tevredenheid.

Pluspunten

• gebruik van gewoon frietvet.
  • grote inhoud

Fam v.d. Voort 29-04-2018

Super friteuse

Geschreven voor: Fritel Turbo SF 4571

Op de eerste plaats gekozen voor deze friteuse om het inhoudsvermogen.
Het is een super fijne friteuse. Zijn met 5 personen , en met de inhoud van 5 liter, gaat het bakken vlugger. Grote pan, ruikt niet veel. Frietvet blijft lang mooi, dus ook de frietjes.
Blijf elke keer weer zeggen, ,,wat ben ik blij met deze aankoop". Voor mij geen anderen meer.

Pluspunten

• grote inhoud
  • bijna reukloos
  • fijn in gebruik

essietje 18-06-2013
Geschreven voor: Fritel Turbo SF 4571

Vrijdag besteld bij internetshop.Zaterdag binnengekregen.Zondag heerlijk gebakken.Fijne grote pan.Wat bij het andere review staat klopt allemaal.Je ruikt niks door het huis heen.En fijn dat alles in de vaatwasmachine kan.Kortom voor dit geld een heerlijke pan en lekker groot.Wij zijn er blij mee.

bloeloe 12-02-2013
Geschreven voor: Fritel Turbo SF 4571

Na het lezen van alle recencies en mijn Tefal friteuse aan z'n einde was, voor deze fritel gekozen.

Mijn Tefal friteuse was top en heeft erg z'n best gedaan, maar was wat aan de kleine kant, en werd erg snel vies, met alle geurtjes en schoonmaakperikelen van dien.

Als ik alle vehalen mag geloven blijft deze Fritel lang mooi schoon, zonder nare geurtjes.
Verder is deze pan lekker groot (hebben wij thuis ook nodig met 3 kinderen), in vergelijking met andere.

De SF 4371 scoort al giga hoog, maar deze is nog een liter-tje groter, nog beter!

Het enig nadeel-tje vind ik dat de deksel er los bij zit, dit was/is bij Tefal weer beter geregeld met het liftsysteem.

De eerste frituurronde's zijn voorbij, en we benne allemaal blij, hij kan zelfs gewoon binnen onder de afzuigkap zonder dat het hele huis er naar stinkt..

Aanradertje dus ;o)