De'Longhi EXTRA FH1363

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi EXTRA FH1363 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

freek 04-07-2020

mengarm raakt los

Geschreven voor: De'Longhi EXTRA FH1363

Werkt prima. Door de mengarm die langzaam ronddraait wordt alle gelijkmatig verhit. Echter schiet de mengarm nog wel eens los als er kleine voedseldeeltjes onder komen. Ons apparaat is hiervoor 2 keer voor reparatie opgestuurd maar het euvel is niet verholpen. We gaan op zoek naar een andere fryer.

Lucifer 04-06-2017

LEKKER en GEZOND

Geschreven voor: De'Longhi EXTRA FH1363

na ruim 40 jaar traditioneel gekookt te hebben nu een half jaar koken met deze super Multifyer. we hebben nog nooit zo lekker en gezond gegeten. koken is weer LEUK. door weinig vet en weinig water te gebruiken blijven veel goede ingredienten bewaard. ook gebakken witlof en andere gebakken groenten hebben meer smaak. de aardappelfrietjes (2 grote aardappels voor 2 personen), de slavinken, spareribs, noem maar op. SUPER. appeltaart ook een aanrader, pizza helemaal lekker, lasagna, röstirondjes, gehaktballen. maar ook karbonade (zonder mengarm) heeeeerlijk.

Pluspunten

• gezonder: weinig vet, weinig water
  • hetelucht met ondergrill: heerlijk krokant
  • de mengarm zorgt dat alles goed "gebakken" wordt.
  • makkelijk schoon te maken
  • goed naar binnen te kijken

Elsje 06-01-2017

de breed genoeg om appeltaart te bakken

appeltaart bakken zonder mengarm
spareribs bakken met mengarm
kippevleugeltjes met mengarm
geen extra ruimte: past in de (kapotte) oven van het fornuis.

Pluspunten

• appeltaart bakken
  • geen sta in de weg.
  • lekker breed

lenze 05-01-2017

goede delonghi

Geschreven voor: De'Longhi EXTRA FH1363

prachtig apparaat, makkelijk in gebruik, heb hem gekocht bij real in papenburg, duitsland: 139 euro, wel de moeite waard om icm mijn boodschappen deze ook mee te nemen

J.J. de Kok 13-12-2016

De Longhi Multifry

Geschreven voor: De'Longhi EXTRA FH1363

Het apparaat ziet er goed uit. het werkt zoals het moet en het heeft een behoorlijke inhoud. Bovendien is het bereiden van het eten door de benodigde geringe hoeveelheid olie ook nog eens gezond.

Pluspunten

• grote inhoud
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• gebruitk nogal wat stroom

D.verkaik 26-11-2016

multyfry

Geschreven voor: De'Longhi EXTRA FH1363

vind het een mooi en leuke machiene.
heb het gekocht om op de eerste plaats friet en snaks in klaar te maken
om minder vet naar binnen te krijgen

Pluspunten

• makkelijk om mee te werken

Minpunten

• weet ik nog niet heb hem net twee dagen

Knaki 24-11-2016

Actifry

Geschreven voor: De'Longhi EXTRA FH1363

Snel in gebruik en makkelijk schoon te maken.
Gebruiksaanwijzing is makkelijk te lezen
Tegen een aantrekkelijke prijs

Marit 22-09-2016

Heerlijk veel smaak

Geschreven voor: De'Longhi EXTRA FH1363

Blij verrast! Niet alleen een gezond alternatief voor de friteuse maar ook een alternatief met veel meer smaak! Heerlijke bereiding en duidelijke gebruiksaanwijzing.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Veel smaak

Minpunten

• staat niet stevig

MrBewust 12-05-2016

Een aarader

Geschreven voor: De'Longhi EXTRA FH1363

Top machine! De beste tot nu toe, Zeker aan te bevelen. De frietjes zijn perfect. Je kan alles erin bakken. De prijs is wel aan de hoge kant, maar ivt de mogelijkheden is dit wel acceptabel.

Kensi M 08-02-2015
Geschreven voor: De'Longhi EXTRA FH1363

Ik zag nergens een review voor de Delonghi Multifry 1363 Extra, vandaar mijn misschien nogal uitgebreide reactie.
Ik heb dit multi functionele apparaat nu ca. 4 weken en dit is mijn ervaring tot nu toe:
Het is echt een mini-oven, een braadpan en friteuse ineen. De bovenwarmte heeft 4 standen en bij deze uitvoering kan ook onderwarmte aangezet worden.
De bediening is simpel en de pan gaat er makkelijk uit om af te wassen. Het roerarm is iets lastiger te verwijderen doordat deze met een klemsysteem in de pan vast gezet wordt.
Het doorzichtige deksel vind ik ideaal om te kunnen zien wat er gebeurd tijdens het bakproces, zeker omdat ik de bereidingstijden nog aan het uitproberen ben.
Klein minpuntje vind ik dat de bijgeleverde timer alleen maar als kookwekker gebruikt kan worden, het apparaat schakelt dus niet vanzelf uit.

Dit heb ik inmiddels gebrobeerd:
Gebakken aardappeltjes, wel iets voorgegaard. Deze zijn echt lekker en knapperig, vetarm (scheutje olijfolie), en naar mijn idee heb je zelfs minder (geen) zout nodig.
Stukjes kipfilet braden, dit gaat prima met iets olie, het vlees wordt echt bruin, maar blijft lekker mals. Stukjes paprika, ui en courgette erbij, de groentes blijven veel smakelijker dan in een pan of wok.
Gemarineerde varkensfiletlapjes egemarineerd speklappen, beiden zonder olie, beiden ging ook weer prima en smaakte heerlijk
Maar ook bijv. Mora snacks, kleine cupcakes, afbakbroodjes, opwarmen saucijzenbroodjes, gaan allemaal prima.
Een kroket allen bedoeld voor de friteuse ging niet zo goed, de smaak was wel prima, maar de kroket knapte open.
Groot voordeel vind ik dat alles er direct in kan, voorverwarmen mag niet eens, scheelt weer tijd.
Ook mijn moeder heeft hem een paar dagen geprobeerd, en ze is super enthousiast, vooral vanwege de vetarme bereiding.
De dduurzaamheid kan ik nog niet beoordelen, maar hij doet heel degelijk aan.
Al met al dus een geweldig apparaat, een echte aanrader.