Philips Viva Collection HD9230/20 - Reviews

S Dolmans 28-06-2016 Product paar dagen in bezit

Superfryer

Heel tevreden met aankoop van airfryer, zeer degelijk product en makkelijk in gebruik! Top voor frietjes maar ook voor groente, vis en andere lekkere zaken.

Darcel 28-06-2016 Product maand in bezit

Airfryer voor meer dan alleen frituren

Wij gebruiken de airfryer niet alleen voor het bakken van patatjes en snacks, maar ook voor het bakken van aardappels, vlees en gebak. De airfryer neemt niet meer ruimte in dan een frituurpan en kan veel meer dan de frituurpan. Daarnaast ook geen vieze geurtjes meer in huis. Helemaal top!

Daisy 28-05-2016 Product paar dagen in bezit

Super blij met dit top apparaat

Helemaal blij met dit super apparaat waar heel veel mogelijkheden in ziten met alle uitbreidingen en het heerlijke eten wat je er in kan maken echt een aanrader voor mensen die niet meer die vies frituurpan wil met vet

Am 25-05-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijk en handig!

Een heel fijn apparaat in de omgang, vooral de digitale display is echt een handige tool. Zeker een toegevoegde waarde.
Het is een erg veelzijdig apparaat, en het werkt super! Frietjes worden knapperig en ook snacks zijn niet te onderscheiden van de "ouderwetse" frituur pan. Maar toch een stukkie gezonder dan het dopen in vet!
Ik heb mij erg verbaasd over de grillfunctie, ik wist niet eens dat die erop zat! Maar ook die werkt prima!

Aerts 15-05-2016 Product paar dagen in bezit

Nog niet veel gebruikt maar super blij mee.

Hele mooie vorm, makkelijk te verplaatsen en op te ruimen. Genoeg bereidingsruimte en een handig rekje voor vlees etc.
Ook het digitale scherm aan de buitenzijde is heel handig.

Arie 30-04-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastisch werken met de airfryer

Nog slechts een paar dagen in huis .al 2 keer gebruikt .heerlijk te werken zonder die nare fritesdampen ,en het resultaat smaakt fantastisch

Kympie 24-04-2016 Product paar dagen in bezit

Airfryer gemak en tijdswinst

Eindelijk voor een beetje friet niet meer de frituurpan of de oven gebruiken. Door het voorverwarmen kost het heel veel energie. Tevens ideaal om even een vacuüm voorverpakt broodje er in af te bakken. Super voor erbij

P Bogers 23-04-2016 Product paar dagen in bezit

Goed, handig

enkele malen gebruikt voor friet en kroketten, zelfs samen tegelijk knapperig en lekker warm. wel wennen in het begin maar geen last meer van de vette hap op mijn maag :)

Ria 22-04-2016 Product paar dagen in bezit

top Air fryer

mooi apparaat ,handig in gebruik en makkelijk schoonmaken.
Het is mijn 2e air fryer ,nu met grill plaat gekocht.

smaus 13-03-2016 Product paar dagen in bezit

rooster roest

Jammer dat het rooster op de uiteinde roest

Weet iemand ook hoe je de timer reset

De airfryer bevalt mij tot nu toe prima

Sonja 07-03-2016 Product paar dagen in bezit

Mooier en makkelijker dan een standaard frietpan. Hapjes en friet minder vet. Het draadrooster is moeilijk schoon te houden. Verder super apparaat!!!

CenC 14-02-2016 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat, wat log maar toch mooi vormgegeven. Moet nog even kijken welke patat er het lekkerst uit komt.

EJM 23-01-2016 Product maand in bezit

Heb nog niet alle mogelijkheden uitgeprobeerd, maar de kroketten en frieten vind ik heerlijk smaken. Lekker krokant.l

Ingrid 22-01-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat, een aanbeveling! Verkort de kooktijd, volledig vet vrij. Geen geur en reuk. Makkelijk schoon te maken. Veel recepten voorradig op internet. Makkelijk op te bergen.

Vincent Verschuren 11-01-2016 Product paar weken in bezit

De airfryer is sneller op temperatuur dan een oven, dus dat is al een voordeel. Verder is het niet nodig om zoiets als een hamburger of snitzel om te draaien.
Wat ik verder geprobeerd heb zijn dunne en dikkere frieten, waarbij de dunnere wel duidelijk krokanter waren, de zogenaamde krulfriet/twister fries, slavinken, krieltjes. En hij bleek ook zeer geschikt voor het opwarmen van oliebollen, ook die werden weer lekker krokant in enkele minuten.

Vandaag heb ik de Airfryer Android app geinstalleerd en naar de recepten gekeken. Nog geen geprobeerd maar er zitten mooie dingen tussen.

Verhoeven 07-01-2016 Product paar dagen in bezit

Tot op heden is het gene wat wij er mee hebben gedaan.
Fantastisch!
Gemakkelijk weg te zetten en schoon te maken!
Geen vieze luchtjes.
Gewoon goed!

Marijn 06-01-2016 Product paar weken in bezit

Ik vind de Airfryer een toevoeging in de keuken. Omdat maaltijden met groot gebruiksgemak te bereiden zijn, frietjes uit het vet zijn lekker maar niet heel gezond, met de Airfryer zijn ze minstens zo lekker en veel gezonder.
Het apparaat laat zich eenvoudig bedienen en reinigen. Je hoort het apparaat werken doordat er een ventilator in zit. Maar meer dat kan ik niets negatiefs over het apparaat zeggen.

Nu ik hem heb en er al een aantal maal lekker frietjes en andere gerechten in gemaakt hebt, vraag ik mij af waarom ik zo lang gewacht heb om hem aan te schaffen. Waarschijnlijk omdat ik omdat ik mij op internet door negatieve recensies heb laten beïnvloeden. (zoals: de baktijden kloppen niet in het boekje, je hoort de ventilator, het mantje is lastig schoon te maken enz) Nou mensen, hier mijn mening, ben je niet tevreden ga dan niet liggen zeuren op internet en zet dan snel je traditionele frietpan op het aanrecht. En zeur dan niet weer over vetspetters in de keuken en bakstank in je hele huis, en neem er een uurtje of wat tijd voor om hem eens de zoveel weken te schoon te maken.

Ik zal dit apparaat regelmatig gebruiken en ben aangenaam verrast door deze ontwikkeling op het gebied van keukenmachines.

BK 05-01-2016 Product paar dagen in bezit

Nog maar 1 maal gebruikt en het was prima. De digitale bediening is zeer goed en makkelijk te bedienen en het resultaat mag er zijn. Ook het schoonmaken is eenvoudig [dank de vaatwasser]Ik ben benieuwd met het volgende gebruik

Cees v E 04-01-2016 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat, eenvoudige bediening, eerste resultaten zijn goed. Nu nog verschillende andere soorten uitproberen zoals afbakbroodjes en bitterballen.

Zoutje 04-01-2016 Product paar weken in bezit

Geweldig apparaat. Snel opgewarmd en goed resultaat.
Pistoletjes worden lekker knapperig in plaats van keihard, zoals uit onze gewone oven. Oliebollen lekker snel in opgewarmd met oud en nieuw. Zelfs goedkope bitterballen, bestemd voor de frituur, werden, hoewel wat bleek, heerlijk knapperig. Kippenvleugeltjes lekker sappig van binnen en knapperig van buiten.