Tefal Heteluchtfriteuse ActiFry Snacking inhoud 1 kg FZ7070

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 310 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Heteluchtfriteuse ActiFry Snacking inhoud 1 kg FZ7070 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Wil Claessens 04-02-2019

Eenvoudige air fryer

Wij vinden dit product door de eenvoud van bedienen en toch de vele kook en bak mogelijkheden een plezier om mee te mogen werken en genieten van datgene dat er uiteindelijk uitkomt.
We hebben nou reeds de tweede en we blijven bij deze keuze.

Alles fraaier met een Actifryer 04-01-2019

De ideale vet verarmer.

Product gekocht op aanraden van andere gebruikers.......frituren zonder vet .....in voorgebakken frites zit al een paar procent vet......ideaal voor krieltjes, lekker knapperig korstje.......ook voorgekookte aardappelen gaat perfect......aardappelkroketten in het mandje werkt uitstekend.........alles te bereiden in 20 á 23 minuten........
Gekocht in 2008 , dus ruim 10 jaar in gebruik......wordt minimaal 2 á 3 maal per week gebruikt, dus ongeveer bijna 1000 maal per jaar.........werkt nog steeds perfect.......
Ben dus zeer tevreden met dit product........alleen maar lof.

Pluspunten

• Gezonder door minder vetgebruik
  • Minder rompslomp
  • Handig in het gebruik
  • Snel gereinigd door uitneembare onderdelen
  • Geen overkook-problemen

Minpunten

• Misschien te groot voor 1 persoon

PMJE57 10-01-2017

binnen een half jaar waren 2 onderdeeltjes afgebroken, waardoor de pan eigenlijk niet meer te gebruiken is. b.v. de klep kan niet meer dicht omdat deze uit 2 elementen bestaat en de verbinding daartussen is afgebroken.

Minpunten

• kwaliteit van het materiaal

Adriana 27-11-2016

Gaat niet lang genoeg mee

De pan was handig in gebruik. Behalve op een gezonde manier patat maken, kan er heel veel ander voedsel in worden bereid. Was zeer tevreden over het produkt, maar bij gemiddeld 1 x per week normaal gebruik,  is deze na 2 jaar en net uit de garantie dus stuk. Is veel te snel voor een pan die toen 170 euro was.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Gezond

Minpunten

• Lawaaierig
  • Gaat niet lang mee

resel 11-08-2016

zeer slechte construktie

Ik heb nu 4! actifry's gehad en kan het iedereen afraden als je er een tijdje mee wilt doen. De pan werkt prima en aan de service van Tefal ligt het ook niet maar na een jaar (wekelijks gebruik) gaat hij gegarandeerd kapot. De eerste is zelfs in brand gevlogen en het is dat ik in de buurt was anders had de afloop een stuk minder kunnen zijn. Dus bezitters: laat m nooit alleen! Tefal heeft excuses en een nieuwe pan geleverd en dat heeft zich drie maal herhaald. Ik heb de pan nooit overladen en altijd op een stabiele plek gebruikt. Ik ben er van overtuigd dat het in de aandrijving mis gaat omdat geratel vooraf gaat aan het defect. De rubber ring goed aandrukken en de "schoep"goed aanklikken; het heeft allemaal niet geholpen. Wat er uit komt is allemaal prima maar de constructie van de pan is echt onder de maat. Doe ermee wat je wilt maar ik ga een ander merk kopen en waarschuw hierbij alle bezitters; Tefal servicedienst is prima maar de pan KAN gevaarlijk zijn .

Minpunten

• constructie!!!

resel 29-11-2016

Tefal maakt nu ook airfryers zonder draaiende delen. Zouden ze daar last mee hebben dan?

lent73 03-05-2016

geen snackmandje bij media markt

bij de media markt word geen snackmandje erbij geleverd.die moet je nog apart kopen volgens een medewerker. snacking heet zo omdat er een mandje bij hoort te zitten. verder een prima apparaat.

Th.M 04-05-2016

Dat is wel heel gek, die van mij komt ook van de mediamarkt, een jaar geleden al en daar zat het mandje standaard bij?

R. 29-04-2016

met de moderne mogelijkheden van computerbesturing, is nauwelijks iets te merken, timer uit de jaren 80.
Geen isolatie toegepast. Kortom apparaat uit de tijd

Juul 29-04-2016

Ik vind dat er te weinig met de pan gedaan kan worden. Als je hem alleen voor frites en snacks gebruikt, is het een prima apparaat. Had er meer van verwacht

fbeuzel 29-04-2016

Alleen al voor de kippenpootjes zou je hem aanschaffen. Heerlijk krokant gebakken zonder dat je er bij hoeft te blijven.
Wel jammer dat het apparaat niet uitgaat als de timer afgelopen is.

kitty 29-04-2016

tefal kun je niet missen!!!

Ik had al jaren een tefal actifry maar deze ging
stuk.
Ik kon het apparaat echt niet meer missen dus heb ik direct een nieuwe besteld.
Je bereidt er producten in die veel minder vet zijn
dus veel gezonder en dat is voor mij de hoofdzaak.

Tineke 29-04-2016

zo'n fijne pan! Waarom stopt die er ineens mee!

Vandaag heb ik mijn pan bij de Marskramer in Heeswijk-Dinther ingeleverd omdat die er plotseling mee stopte! Ik had met sinterklaas alle 3 onze kinderen er ieder 1 gegeven omdat ik laaiend enthousiast over de ActiFry was! En nu dit.
De pan ziet er nog HEEL NETJES uit en zou het jammer vinden als die zo weggegooid zou worden ivm milieu vervuiling!

GGready28 29-04-2016

Tevreden maar had iets meer verwacht !

Goed apparaat had alleen gehoopt dat ie wat meer power zou hebben want 10 min nodig hebben voor patat bakken is 2x zo lang als een frituurpan !

Marlies 29-04-2016

Heb de Tefal Actifry nu 4 maanden. Ben zeer tevreden. Hij is makkelijk in gebruik en ook om schoon te maken. Heb er zelfgemaakte frite in gemaakt en de verse frite die in de supermarkt zijn te krijgen. Smaken heel goed en zien er prima uit. En kroketten, bitterballen, frikandellen wel alles wat ook geschikt is voor de oven lukte ook prima en ook lekker.En kipfilet in blokjes gesneden met shoarmakruiden. Ook heel goed gelukt en lekker. Ik zou de actifry beslist aanbevelen.

Sylvesterrr 23-04-2016

De oude Inventum friteuse deed niets meer, dus op kieskeurig.nl gekeken voor een nieuwe. Vervolgens het bestaan van de heteluchtfriteuse ontdekt en na het een en ander te hebben gelezen besloten deze Tefal te bestellen. Vandaag ontvangen en meteen frietjes, garnalenkroketten en frikandellen gebakken. Wat valt tegen? De bereidingstijd. Pakweg een half uur voor twee porties diepvriesfriet is natuurlijk heel wat anders dan de 2x4 minuten in de olie. Maar de frietjes zijn uiteindelijk heerlijk! Lekker krokant en van binnen ook wat beter gebakken dan in de olie. De garnalenkroketten waren volgens de eter in kwestie ook lekker, maar ik vond de frikandellen niet best. Die smaakten hetzelfde als in de heteluchtoven (uiteraard) en dat heb ik in het verleden al eens afgekeurd.
Verder valt me op dat het apparaat weinig geluid produceert en nauwelijks bakluchtjes verspreidt. Bediening is supersimpel en ik vind het ook een aardig vormgegeven ding. Vanavond gaan we verse frietjes maken en nog wat andere gerechten proberen. Misschien toch nog een kleine oliefriteuse kopen voor de frikandellen.

snacken 19-04-2016

dit is alweer de 2e pan die we hebben gekocht. het is een geweldige pan en de aardappels die we erin bakken zijn altijd precies goed gaar en mooi goudbruin. en ...het belangrijkste: niet gefrituurd! nu kunnen we de gebakken aardappels in de ene pan maken en in de andere het vlees of bitterbal of zoiets. ben er heel erg blij mee! zeker aan te raden! en heel handig: je hoeft niet steeds de aardappels in de gaten te houden en omdraaien zoals bij bakken in een koekepan

simoneveenstra 12-04-2016

Deze Tefal Actifry werkt super, maar vooral smaakt super! Je kunt er van alles in "bakken" en dat maakt deze actifry ontzettend handig. Het is wel eventjes wachten voordat je eten klaar is, maar dan heb je ook wat. Het voordeel van de Actufry is dat het eten totaal niet vet wordt, en dus vele malen gezonder dan gewoon frituren. En dat willen we toch allemaal? Verantwoord frituren! Wat een uitkomst! Deze Tefal Actifry is aan iedereen aan te raden die vooral lekker wil eten.

A 24-03-2016

Gauw op marktplaats zetten

Wat een teleurstelling. Duurt bijna 35 a 40 min voordat de patat klaar is. Tweede portie, nee laat maar.O, en dan de snacks ook nog apart. Draaimechanisme draait niet meer bij 500gr patat, patat gaat allemaal stuk. Hoop gruis op jebord en patat is niet echt lekker. Groot gezin of visite Ben je 1 1/2 uur verder. App maakt veel lawaai. Groente wordt bruin en absoluut niet gaar. Wat een miskoop....

Th.M 25-03-2016

Waarom neem je geen aviko, dat doen wij ook, we nemen vaak aviko Franse frietjes die zijn in een kwartiertje klaar en lekker, ook hoef je hier geen o.ie bij te doen

jakob Bos 22-11-2015
Maar buiten deze gebruiksvriendelijkheid geen commentaar. Media markt reclameerd 20 euro korting Tefal site geeft geen krimp. Loempia geprobeerd het flesje aan de buitenkant knapperig binnen in taai/ kroket knapperig niet bruin droge harde korst. 15:00 gekocht 17:00 terug gebracht. Reden; waardeloos luidruchtig doet 20 minuten meer stroom verbruiken als een friteuse. Geen meer waarde eigenlijk nutteloos. Nog geen één dag in bezit !

jakob Bos 11-03-2016

In Familie en kennissen kring gesproken die vertellen mij. Had dan die van Philips gekocht. Media markt bediende heeft ons overgehaald deze te kopen, nou ja zeg ze colpoteren ook al met energie. Nee ik ben niet gek.En druk bij het retour geven,is zeker een goede zaak.

Lisette107 04-06-2015
Het is echt een prima product.Ik heb hem gekocht met de bedoeling om er aardappeltjes in te bakken, dat gaat prima. Ben er inmiddels achtergekomen dat je er komplete (roerbak)maaltijden mee kunt maken. Had hem echt al veel eerder moeten aanschaffen, prima pan.

Mkeurentjes 05-06-2015

Hoe doe jij de roerbak gerechten? Als ik er groente in doe droogt het zo uit. En doe je er ook gehakt in wat nog moet rullen?

Bedankt alvast voor de informatie

Gr Masja

SD 1954 08-11-2015

Ik heb een vraag moet je in deze airfryer altijd ovensnacks gebruiken of kun je er ook gewone bami schijven,kroketten loempia,s etc in bakken?

Wil 29-03-2016

Ik heb de actifry vanaf Kerst, ik vind het geweldig. Doe er erg veel mee, vissticks, speklapjes, verse worst, varkenshaas gevuld met geitenkaas, gehaktballetjes. Zelf apfelstrudel en sauzijzenbroodjes maken, geweldig!!

marybethinams 04-06-2015
Deze apparaat is zo makelijk te gebruiken. Ik kook aardappelen voor mijn man voor eten elke avond en hij is ZO blij! Mijn vriendin heeft deze ActiFry aanbevolen en het is het beste apparaat ooit. Zo makelijk schoon te maken. Ik zal hem ook aanbevelen aan mijn vriendinen.

hmarkens 03-06-2015
Prima apparaat; maakt heerlijke frites, kroketten ed.
Zeer aan te bevelen, mede doordat er weinig of geen vet verbruikt wordt. Dus: ook nog goed voor je gezondheid!

abweeda 15-08-2015

U zegt Kroketten? wij hebben hem ook gekocht en onze kroketten zijn erg slap na 16 minuten bakken. hoe doet u dit dan?

renly 02-06-2015
Prima product. Blij dat ik hem heb gekocht bij BCC.Even wennen, maar daarna wil je hem niet meer kwijt.

ingeltsje 01-06-2015
De actifry bevalt goed de patat komt er lekker krokant uit en ook kipnuggets en frikandellen en grote loempias komen er goed en lekker uit.
Het duurt iets langer voor het klaar is maar dan heb je wel een iets gezondere snack.
vitnameseloempia's worden wat taai in de actifry en zit weinig smaak aan.
De actifry is heel makkelijk schoon te maken en dat is ideaal

Cemadia 31-05-2015
Tot nu toe alleen aardappeltjes en patat in gebakken maar super lekker en ook knapperig. Vormgeving mooi en goed schoon te houden. Ga snel eens andere dingen proberen, zoals Bolognese saus.

Ingrid Brundel 31-05-2015
Echt een ideaal en super gemakkelijk apparaat en ook nog heerlijk eten wat wil een mens nog meer! Is voor de beste aankoop tot nu toe!