Tefal ActiFry AW9500

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 57 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal ActiFry AW9500 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

E.eekelen 29-05-2015
Geschreven voor: Tefal ActiFry AW9500

Een fijn apparaat, makkelijk in bediening en onderhoud. Gezond zonder veel olie. En ook nog een mooi apparaat om te zien. Hij zal zeker niet achter in de kast verdwijnen

haapee1961 29-05-2015
Geschreven voor: Tefal ActiFry AW9500

Fijn apparaat voor grote porties iedereen tegelijk eten en veel mogelijkheden vis vlees zelfs gambas worden heerlijk

LSY 28-05-2015
Geschreven voor: Tefal ActiFry AW9500

Echt heel eenvoudig in gebruik, makkelijk schoon te maken en een lekker resultaat. We gebruiken de Actifry voornamelijk voor aardappeltjes, maar ook een groenteschotel kan.

antim 29-04-2015
Geschreven voor: Tefal ActiFry AW9500

Tevreden.Hij bakt frietjes kleine gehaktballetjes kleine frikendelletjes kleine aardappeltjes allemaal goed. Alleskan in de afwasmachine ook fijn je moet er wel voorzichtig mee zijn het is plastic.Ik heb hem in de bijkeuken staan de machine is nogal lawaaiig er komt ook reuk vanaf niet zo sterk als frituren.Ik heb de family goumand AW 9500 en daar is jammer genoeg geen snackmandje bij :-( daarom een 5 bij mogelijkheden.

Sanchu 05-08-2015

Volgens mij kan je snackmandjes los kopen tegenwoordig.
Kijk eens op de site van Tefal:

Daar staat welk model snackmandje op welk model Actifry past!
Succes!

rroberts 30-01-2015
Geschreven voor: Tefal ActiFry AW9500

Ik ben zeer ontevreden over deze aankoop.
Hij ruik erg. Het hele huis stinkt meteen.
Om lekkere frietjes te hebben ben je minstens een half uur verder.
Snacks is helemaal geen succes.
Hele grote machine en vooral maakt heel veel lawaai.
Ik ben niet tevreden van onze aankoop

jwb68 22-10-2014
Geschreven voor: Tefal ActiFry AW9500

Apparaat met beperkingen. Frietjes, kip ed prima. Kroketten worden samengedrukt.
Maar na ongeveer een jaar ging hij kapot. Stopte halverwege de bereiding en was niet meer aan te krijgen. Is inmiddels al twee keer opgestuurd en nu is hij weer stuk. Zijn in overleg om geld terug te krijgen.

aerin 06-08-2014
Geschreven voor: Tefal ActiFry AW9500

Als het om kwaliteit van het apparaat zou gaan zou ik geen nieuwe overwegen, echt alles is een of meerdere keren stuk gegaan aan mijn actifry family.Diverse keren de klantservice gebeld..helaas geen medewerking dus alle onderdelen die te vervangen waren zijn wel vervangen.Echter de frites zijn heerlijk jammer van de kwaliteit of had ik pech??

resel 21-08-2016

Nee het is gewoon een t..... Ding . Ik heb er vier! gehad. Alle vier na een jaar defect. Kwaliteit is gewoon k.. Service van tefal is prima ( blijven nieuw sturen). Maar wellicht ook omdat onze eerste in de brand vloog. Wat er uit komt is goed maar tefal moet echt met oplossingen komen om de levensduur te verlengen tot een normale tijd!

stephan damen 02-07-2014
Geschreven voor: Tefal ActiFry AW9500

tot nu toe alleen maar een positieve indruk van het apparaat.Heel makelijk in het gebruik .Het eten dat je ermee klaar maakt smakt nog een goed ook

djacobs75 04-06-2014
Geschreven voor: Tefal ActiFry AW9500

Even schillen, snijden en 30 min later eten!
Elke dag weer heerlijke aardappelen en weinig vet/olie !

Een echte aanrader voor mensen die liever gebakken aardappelen eten dan gekookte.

Jewel1969 28-05-2014
Geschreven voor: Tefal ActiFry AW9500

Wat een heerlijke friet komt hieruit.
Wij snijden hem wel altijd zelf en dan gaan we 50 minuten iets anders doen. Geen omkijken naar. Hij piept als hij klaar is.
Superapparaat!

vestersj 21-05-2014
Geschreven voor: Tefal ActiFry AW9500

Zeer goede vervanger van de frituurpan!
Maar ook broodjes afbakken gaat prima.
Groente die ik eerst in de gewone oven deed, gaan nu ook in de ActiFry, is alleen veel sneller klaar.
Voor broodjes, en snacks moet je wel even de draaiarm eruit halen.

hans hesseling 07-05-2014
Geschreven voor: Tefal ActiFry AW9500

Dit is mijn tweede Tefal. Op zich een fantastisch apparaat. Voor frites en gewone aardappels perfect. Andere dingen doe ik er nauwelijks mee. Er zou natuurlijk een mandje bij moeten zijn zodat kwetsbare spullen niet fijngemalen worden.
Bij de eerste Tefal brak het handvat af. Gelijmd, maar na enige weken opnieuw. Ben toch een beetje benauwd voor de zwakke constructie. Is dat een keuze van de fabrikant de producten niet meer duurzaam te maken en met onvervangbare onderdelen?

jenines 13-05-2014

Ons handvat is ook afgebroken. Gebruik de pan nog wel maar nu kan ik de binnenpan niet meer vastzetten en worden de producten niet omgeschept in de pan. En de patat ook minder gaar en bruin helaas.

pollekeshooter 26-03-2014
Geschreven voor: Tefal ActiFry AW9500

mooi uitziend ding, geld terug actie ook prima voor elkaar, en als je een beetje oplet kun je er veel mee.
Het plastic deksel is niet erg stevig, en het openen is fragiel. Ook de plastic rand op de binnenpan ziet er maar fragiel uit. De schoep is aan de onderkant open (moet wel is spuitgietwerk) waardoor daar vuil ophoopt, ook de as constructie is erg fragiel. Ik verwacht dan ook wel breuk van het een of ander. De garantie is niet erg duidelijk daarin, maar ach dat komt dan wel. Voorlopig zet ik hem maar steeds netjes terug in de doos.

aphumor 19-03-2014
Geschreven voor: Tefal ActiFry AW9500

Wij zijn erg tevreden over deze pan
Dit is onze tweede pan ,van de eerste pan was de pan nog goed alleen de kunststof deksel en handvat brak af . Deze hebben wij 2 /5 jaar gehad .. Wij gebruiken hem dagelijks en kunnen hem niet missen .

Sandravddoes 24-01-2014
Geschreven voor: Tefal ActiFry AW9500

Erg handig in gebruik en je kunt er talloze gerechten mee maken die gezond zijn. Erg blij mee!

Dennis80 22-01-2014
Geschreven voor: Tefal ActiFry AW9500

Ik heb hem nu een paar weken en ben nog niet heel tevreden.
Ik mis het snack mandje die we misschien ooit er nog los bij kunnen aanschaffen. Het zal me niet verwonderen dat het mandje waarvan ik vind dat het er gewoon bij moet zitten behoorlijk duur zal zijn.

Schoonmaken van de pan is ook niet makkelijk 'de ring op de pan is moeilijk te verwijderen en in de pan waar het handvat zit gaan resten van eten onder zitten'.

Een aantal onderdelen van de pan zijn erg breekbaar 'met name de ring op de pan'.

Heb voor 2 dagen terug geprobeerd patat en frikandellen klaar te maken... patat bleef bleek met 5min extra en de frikandellen scheurde voordat ze een kleurtje kregen 'dus misschien volgende keer dan toch maar een lepeltje olie toevoegen'.

Al met al denk ik dat het gewoon een kwestie is van leren.

Mochten de mensen van T-fal/Tefal dit lezen... nogmaals 'ik vind dat er een snack-mandje bij had moeten zitten en zeker voor de prijs die je er voor betaald'. Als ik die van Philips had gekocht dan had ik meteen alles erbij gehad + een veel dikkere kookboek. De app die jullie aanbieden voegt weinig toe.

quidolo86 16-06-2014

ja dennis je hebt gelijk er had een mandje bij moeten zitten als ik dat geweten had had ik een PHILIPS gekocht

RitadeBruin 15-01-2014
Geschreven voor: Tefal ActiFry AW9500

Dit is onze tweede actifry, en hij bevalt ons weer prima.
Je kan hem voor heel veel dingen gebruiken. Soms hoef je niet eens olie toe te voegen, want als je bv spekjes bakt, doet hij dat in z'n eigen vet.
Het leuke is ook dat je voor de actifry ook een facebook pagina hebt.
Je kan er ook zelf recepten op zetten. Dat heb ik ook al een keer gedaan, Erg leuk.

Ik vind de actifry heel handig in het gebruik, want je doet er in wat je gaat maken, en laat hem zijn werk doen.
Je kan ondertussen iets anders gaan doen.
Je proeft ook, dat het allemaal minder vet is.
Alles van de actifry kan in de vaatwasser, dus dat is erg handig.
Ik hoop, dat andere mensen net zoveel plezier van de actifry hebben als ik.

tonyem 30-12-2013
Geschreven voor: Tefal ActiFry AW9500

Wij hebben de Actifry FZ 7070 nu een aantal dagen in huis en we zijn nu al verslaafd!Ik zoek elke dag naar lekkere recepten...en dat lukt!
Ik vind het model futuristisch vormgegeven.Je kunt met dit model oneindig varieren en dit model is zeer eenvoudig schoon te maken!Vandaag eten we aardappelblokjes met spekreepjes en doperwtjes/sperzieboontjesmix...Eet smakelijk en gezond!

P.F.J. 17-12-2013
Geschreven voor: Tefal ActiFry AW9500

Ik heb de actifry family nu bijna een jaar, en ik ben er erg blij mee.Ik bereid vooral patat, 'kreukelfriet'vind ik na enige malen experimenteren het lekkerst.Een kleinschepje olie voldoet inderdaad voor twee royale porties, erg fijn voor mij als frietliefhebber.Groente/vlees (kip)maak ik minder, met iets wisselender resultaat. Ik kijk uit naar het snackmandje voor de 'family', het lijkt me ideaal!De actifry is nog nooit kapot geweest en is gemakkelijk in gebruik.

EricV 14-12-2013
Geschreven voor: Tefal ActiFry AW9500

M'n tweede actifry, en net als de vorige, binnen no-time defect.
Ik vind het jammer, het kook resultaat is lekker, maar het blijft gammele troep. De kunststoffen kunnen niet tegen de temperatuur, het knapt, en breekt na zoveel tijd af.
Ik heb hem via losse onderdelen weer compleet gehad, maar nu breekt het alweer af.
Voor mij geen derde actifry.
Ik ga de airfryer van Philips proberen.

DCDeep 04-12-2013
Geschreven voor: Tefal ActiFry AW9500

Werd geleverd met het Turkse kookboekje. Na 1 belletje netjes opgelost. Uit elkaar halen en schoonmaken is heel eenvoudig.
Gebruikt voor verschillende gerechten en allemaal prima gelukt. Niet droog oid ondanks heel weinig of geen olie toegevoegen. Ik had verwacht dat de bereidingstijd tov "normaal" koken langer zou zijn maar dat valt reuze mee. Al met al 1 van de betere aankopen voor mijn keuken.

Duurzaamheid is uiteraard nog niet bekend maar het systeem laat het niet toe dat ik deze leeg laat.

Denengelsen1 27-11-2013
Geschreven voor: Tefal ActiFry AW9500

Het is voor ons de tweede Actifry. De eerste had inderdaad wat kinderziektes die door Tefal, ook na de garantieperiode, keurig zijn opgelost. Al met al toch behoorlijk lang plezier van gehad. Nu de AW9500 aangeschaft die net zo makkelijk in gebruik is als zijn voorganger. Persoonlijk vind ik de uitvoering, zwart met zilver, mooier dan het witte exemplaar. Maar als gezegd, dat is persoonlijk.

Servicedesk 13-11-2013
Geschreven voor: Tefal ActiFry AW9500

Wij zijn inmiddels aan onze derde actifry toe. We vinden het op zich een fijn apparaat. De kwaliteit is echter dramatisch. de eerste actifry: Na een jaar de kap op diverse plaatsen gescheurd, Gratis door Tefal vervangen. Twee maanden later de motor kapot. Toen maar een Actifry Family gekocht. Nu twee jaar later, De kap op diverse plaatsen gescheurd. zelf provisorisch gerepareerd, want Tefal was niet meer zo toeschietelijk als de eerste keer. De pendelarm op diverse plaatsen gescheurd en begint af te brokkelen. We zijn nu dus aan de derde toe, maar de kwaliteit weerhoudt ons

Braadpan 18-10-2013
Geschreven voor: Tefal ActiFry AW9500

Slechte duurzaamheid,kunststofonderdelen verpulveren,schoep,deksel,handvat ,rooster ,er blijft weing heel. Hebben al een keer een brief geschreven maar nooit een reactie gekregen.

Janny van Eijkelenborg 01-09-2013
Geschreven voor: Tefal ActiFry AW9500

Ik maak vanaf het begin gebruik van de ActiFry.
Het eerste apparaat had echter, naar mijn mening, wat kinderziektes, waardoor er zich wat problemen hebben voorgedaan.
Ondanks het feit dat na het laatste probleem de garantietermijn enkele maanden was verstrekken, ontving ik na het terugsturen van de ActiFry binnen 3 dagen een geheel nieuw apparaat.
Dit apparaat gebruik ik inmiddels al weer jaren tot volle tevredenheid.
Gezien bovenstaande ben ik over de garantie van Tefal dan ook uitermate tevreden