Tefal FR1015

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal FR1015 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,6

Rob.Erto 03-02-2016
Geschreven voor: Tefal FR1015

Aangeschaft via spaaractie. Frituurpan bevalt niet (zoals ook onder al aangegeven is). Bakken gaat prima maar mandje hangt scheef in het vet. Handvat klapt naar binnen tijdens wegzetten, dus continue vettig en vies. Nee, deze frituurpan gaan we niet meer gebruiken.

deparo 04-02-2016

helemaal met je eens, heb tefal erover gemaild, ze reageren niet een.

deparo 21-02-2015
Geschreven voor: Tefal FR1015

Deze pan bakt wel snel en warm, maar het mandje hangt scheef erin naar onze mening zit er ook te weinig olie in, we hebben er drie liter in gedaan precies tot het max. maar het mandje hangt er maar laag in, je kan niet zoveel nu gelijk bakken. mij vorige tefal was een prima ding, groot en het mandje aan de buitenkant het hengsel naar beneden, helaas was deze frituurpan niet meer te kopen, ik zal deze pan niemand aanraden, sterker nog ten zeerste afraden

daniela1965 11-06-2015

deze pan is wel de beste uit de test van de consumenten bond.

naam63hans 08-06-2012
Geschreven voor: Tefal FR1015

De bestelde Tefal FR1015 werd snel bezorgd. Zoals beschreven duurt de baktijd ietsje langer, maar het resultaat is prima. Het aanslaan van olie op het bedieningspaneel en het apparaat zelf is ook veel minder. Prijs/kwaliteit uitstekend.

lekker eten 27-11-2010
Geschreven voor: Tefal FR1015

Wij hebben diverse friteuses gehad en dit is de eerste die ook met het haakje in de olie hangt dus druipende olie, haakje de lekker kliedert als je het over de rand hangt, dus echt een gebruiksgemak FOUT.
Wij hebben dat aangegeven, antwoord de technische dienst kijkt er wel naar. Raar antwoord.Dus niet echt handig.

marcoootje 15-05-2010
Geschreven voor: Tefal FR1015

vandaag deze friteuse gekocht en gebruikt en dat ging prima,had hiervoor een van de voorgangers van tefal, maar die kreeg ik niet meer schoon doordat ik diamant vet gebruikte.
nu gebruikt ik frituurolie van ah.
er ging gewoon 4 liter in en ik frituur zonder deksel waardoor het vocht van de diepvries producten makkelijk weg kan.
het snoer is ongeveer een meter en dat is voor mijn situatie voldoende.
het spreekt voor zich dat je het handvat van het mandje niet inklapt als je hem opbergt.

ikmail 25-01-2010
Geschreven voor: Tefal FR1015

Valt erg tegen, na 2x een Philips Cucina. Bij alle twee de Cucina's ging de aan/uit knop defect na een jaar of twee, dus ging ik nu voor wat anders, maar dat had ik beter niet kunnen doen.
Nadelen (t.o.v. Cucina):
- Het losse deksel; als je iets in of uit de frituur wilt halen, sta je met dat ding in je handen
- handvat klapt naar binnen dicht, is dus altijd vet als je hem weer uit de kast haalt
- diepgevroren producten (dus eigenlijk alles wat ik frituur) zorgen voor een snelle afkoeling van de temperatuur en de friteuse kan gedurende de baktijd niet eens in de buurt van de gewenste temperatuur komen.
- snoer te kort, zeker als je zoals wij, meestal buiten frituren. Zelfs onmogelijk om hem in de keuken onder de afzuigkap te plaatsen en dan de stekker zonder verlenging in het stopcontact te krijgen