Philips Airfryer HD9220 - reviews

Mogelijkheden
Gebruiksgemak
Duurzaamheid
Score:

Op aanraden van anderen dit product aangeschaft.
Voldoet aan de door ons gestelde eisen, en ziet er goed uit.
Hopen er nog jaren plezier van te mogen hebben.

Score:

Het is makkelijk . en vetvrij .model is mooi .en de rest moet ik nog ontdekken.

Score:

thuis gekomen direct de airfryer uitgeprobeerd en dat ging prima. Wel eerst even schoonmaken anders gaat die verschrikkelijk roken. De friet was knapperig en de kipcorn heerlijk. Lekker droog en goede smaak. Snel klaar.
Ook leuk recepten boekje erbij, dus van de week nieuwe dingen uitproberen. Er zijn veel mogelijkheden.

5,5

Ik was in het begin heel tevreden, maar nu naar meer dan een jaar valt de bak iedere keer van het mandje. En als deze gloeiend is is dat niet handig. Heb de XL bij een vriend uitgeprobeerd, echt veel makkelijker. en dat je moet blijven schudden vind ik ook jammer waarom geen draaimeganisme. en dat vlees aan de bodem vastplakt van het mandje vind ik ook moeilijk schoonmaken, het mandje krijg ik niet meer geheel schoon ook niet in de vaatwasser. dus ik ben zeer tevreden maar mocht ik nogmaals een andere kopen dan deze zeker niet maar de XL. hoop in de toekomst dat deze nog grotere uitvoering krijgt. oja wat ook geen aanrader is is groente met name wortels in de airfryer. verschrompelen helemaal, gesneden groente worden snel zwart en valt door het mandje. maar wat een gemak in vergelijking met die oude frietpan en smaak is ook prima, ik gooi er bijna alles in ook mijn afbakbroodjes of harde broodjes uit de diepvries na ontdooien enkele minuten heerlijk. inktvisringen/vlees/of die diepvries mini appeltaartjes van de lidl zonder plastic en na 10 minuten omdraaien. behalve vers zelf gesneden friet, dit schijnt kankerverwekkend te zijn zonder olie.

Score:

Heb hem nu enkele maanden,ben er zeer tevreden mee, ben een lief hebber van hamburgers, als je die braad moet je kijken hoevel vet dat daar vanafkomt. Dan schrik je daar van, dat krijg je anders toch mooi binnen.
Had hem veel eerder moeten kopen.
Proveciat voor de Philips airfryer.

Score:

Ik heb de Philips airfryer nu enkele maanden en niets dan lof, geweldig apparaat, als andere Philips apparaten ook zo goed zouden zijn, staan ze weer zo in de wereld top.

Score:

Bij ons is de frituurpan verleden tijd. Wij gebruiken de fryer regelmatig voor van alles nog wat. Klein minpuntje is fryer zelf is lastig schoon te maken. Bij de bereiding van bijv. kip komt er erg veel rook en stank vrij.

Score:

Nog steeds zeer tevreden over de bakresultaten. Oude friteuse komt niet meer uit de berging want de frituurgeur en de smaak van de olie in het gefrituurde product kan ik prima missen. Met de Airfryer geniet je puur van het product.

Score:

Bevalt mij heel goed, geen nare luchtjes, gebruik hem heel veel vlees blijft sappig voor mij geschikt omdat ik geen jus gebruik.

Score:

Zeer tevreden !! Geen vieze baklucht in huis. Patat word heerlijk knapperig.Veel gezonder dan in frituurvet of olie.Makkelijk schoon te maken.Zeer blij met deze aankoop!!

6,3

Ieder is positief over de airfryer omdat de negatieve reacties niet worden weergegeven. zelf wacht ik nog steeds op 20 euro van philips.

Score:

Een handig en ook gezond apparaat dat ongezonde, vette snacks op een gezonde manier klaarmaakt. Duurzaamheid weten we nog niet goed omdat we 'm nog maar een maand in ons bezit hebben.

Score:

Het werkt schoon en is snel klaar,en het stinkt bijna niet meer.
Ook hoef je geen vet meer te verversen.

Score:

ben hem aan het uitproberen maar werk erg goed ben er tevreden mee prachtige pan en lekker groot kan erg veel er in en het smaak heel goed

Score:

het bakken van frietjes gaat perfect. het was even zoeken naar de juiste tijden en de dikte van de frietjes.
Tot nu bevalt hij prima.

Score:

Het is een fijn apparaat. Qua voormgeving een beetje lomp en er zijn geen mogelijkheden om met instellingen te spelen.

Score:

Fantastisch apparaat. Helaas is de beschrijving van de mogelijkheden erg beperkt. Zie graag wat meer over de airfryer hoe hij kan worden gebruikt maar vooral ook wat men er allemaal mee kan doen.

Score:

Een prima alternatief voor een friteuse zonder de nadelen als vaak en moeilijk schoonmaken, vet vervangen en geur in huis.

Score:

tevreden zover, alleen de patat smaak zijn we nog niet helemaal tevreden over maar de snacks smaken super!

Ben bijzonder enthousiast.
Frituurpan weggegooid. Weg met dat vet en die stank.
De Airfryer is veel schoner en sneller. Makkelijk schoon te maken.
Op internet zijn erg veel recepten te vinden, dus we zijn nog meer mogelijkheden aan het ontdekken.

+ Toon meer reviews
Prijzen
Winkel Beoordelingen Bezorgtijd Afhaalprijs Bezorgprijs
Standaard prijzen zijn inclusief bezorging
Redcoon
8.2 3275 shopreviews Best beoordeeld
€ 149,95 Bekijk product via Kieskeurig.nl
Prijsinformatie van shop

Philips HD9220/50 Airfryer - Heteluchtfriteuse Capaciteit: 2,2 l - Regelbare temperatuur - Tot 80% minder vet! - Best reviewed Juli 2012

1-2 dagen

Media Markt
8.6 2952 shopreviews
afhalen € 149,99 € 149,99 Meest gekozen Bekijk product
Prijsinformatie van shop

PHILIPS HD9220/50 Viva Collection Airfryer Wit De Philips HD9220/50 Viva Collection Airfryer beschikt over de unieke Rapid Air-technologie waarmee u met minder vet de...

Levertijd

Op werkdagen voor 22.00 uur besteld, morgen in huis.

Otto.nl

Conrad.nl
8.0 190 shopreviews
€ 175,00 Bekijk product
Prijsinformatie van shop

PHILIPS Philips Airfryer HD 9220/50 Hetelucht friteuse 1425 W met handmatige temperatuursinstelling 2 jaar garantie. Gratis verzending bij EUR 25,- + met iDEAL betaald.

2 - 4 dagen