Philips Airfryer HD9220 - reviews

Mogelijkheden
Gebruiksgemak
Duurzaamheid
Score:

Heb hem nu enkele maanden,ben er zeer tevreden mee, ben een lief hebber van hamburgers, als je die braad moet je kijken hoevel vet dat daar vanafkomt. Dan schrik je daar van, dat krijg je anders toch mooi binnen.
Had hem veel eerder moeten kopen.
Proveciat voor de Philips airfryer.

Score:

Ik heb de Philips airfryer nu enkele maanden en niets dan lof, geweldig apparaat, als andere Philips apparaten ook zo goed zouden zijn, staan ze weer zo in de wereld top.

Score:

Bij ons is de frituurpan verleden tijd. Wij gebruiken de fryer regelmatig voor van alles nog wat. Klein minpuntje is fryer zelf is lastig schoon te maken. Bij de bereiding van bijv. kip komt er erg veel rook en stank vrij.

Score:

Nog steeds zeer tevreden over de bakresultaten. Oude friteuse komt niet meer uit de berging want de frituurgeur en de smaak van de olie in het gefrituurde product kan ik prima missen. Met de Airfryer geniet je puur van het product.

Score:

Bevalt mij heel goed, geen nare luchtjes, gebruik hem heel veel vlees blijft sappig voor mij geschikt omdat ik geen jus gebruik.

Score:

Zeer tevreden !! Geen vieze baklucht in huis. Patat word heerlijk knapperig.Veel gezonder dan in frituurvet of olie.Makkelijk schoon te maken.Zeer blij met deze aankoop!!

6,3

Ieder is positief over de airfryer omdat de negatieve reacties niet worden weergegeven. zelf wacht ik nog steeds op 20 euro van philips.

Score:

Een handig en ook gezond apparaat dat ongezonde, vette snacks op een gezonde manier klaarmaakt. Duurzaamheid weten we nog niet goed omdat we 'm nog maar een maand in ons bezit hebben.

Score:

Het werkt schoon en is snel klaar,en het stinkt bijna niet meer.
Ook hoef je geen vet meer te verversen.

Score:

ben hem aan het uitproberen maar werk erg goed ben er tevreden mee prachtige pan en lekker groot kan erg veel er in en het smaak heel goed

Score:

het bakken van frietjes gaat perfect. het was even zoeken naar de juiste tijden en de dikte van de frietjes.
Tot nu bevalt hij prima.

Score:

Het is een fijn apparaat. Qua voormgeving een beetje lomp en er zijn geen mogelijkheden om met instellingen te spelen.

Score:

Fantastisch apparaat. Helaas is de beschrijving van de mogelijkheden erg beperkt. Zie graag wat meer over de airfryer hoe hij kan worden gebruikt maar vooral ook wat men er allemaal mee kan doen.

Score:

Een prima alternatief voor een friteuse zonder de nadelen als vaak en moeilijk schoonmaken, vet vervangen en geur in huis.

Score:

tevreden zover, alleen de patat smaak zijn we nog niet helemaal tevreden over maar de snacks smaken super!

Ben bijzonder enthousiast.
Frituurpan weggegooid. Weg met dat vet en die stank.
De Airfryer is veel schoner en sneller. Makkelijk schoon te maken.
Op internet zijn erg veel recepten te vinden, dus we zijn nog meer mogelijkheden aan het ontdekken.

Score:

Mooi design, voldoet aan de verwachtingen mbt de bereide gerechten met een eenvoudige bediening. Kortom tot nu toe zeer tevreden over de Airfryer.

Score:

De Airfryer is een echte aanrader. Hij is ontzettend handig en gemakkelijk in gebruik. De veelzijdigheid aan eten dat klaargemaakt kan worden in de Airfryer is groot, en ontzettend lekker ook. En tenslotte, evenzo belangrijk; het eten dat klaar wordt gemaakt in de Airfryer is ook nog eens heel erg gezond, sowieso een stuk gezonder dan wanneer gebakken in de pan, of friteuse.

Score:

Fijn apparaat, de oven friet smaakt prima en we hebben er ook al vis en andere producten in gemaakt. Eindelijk kan dit weer gewoon in de keuken in plaats van buiten of in de schuur (in verband met de geur). Kortom, het apparaat bevalt echt goed! Daarna in de vaatwasser en klaar. Gemak dient de mens!

Score:

Makkelijk in gebruik en de producten die uit de Airfryer komen smaken lekker. De friet blijft krokant en heeft nog een echte friet smaak. Friet en snacks kunnen alleen niet bij elkaar in het apparaat. En het moet wel volledig ontdooit zijn, anders duurt het erg lang.

+ Toon meer reviews
Prijzen
Winkel Beoordelingen Bezorgtijd Afhaalprijs Bezorgprijs
Standaard prijzen zijn inclusief bezorging
Otto.nl

Conrad.nl
8.0 179 shopreviews Best beoordeeld
€ 175,00 Bekijk product
Prijsinformatie van shop

PHILIPS Philips Airfryer HD 9220/50 Hetelucht friteuse 1425 W met handmatige temperatuursinstelling 2 jaar garantie. Gratis verzending bij EUR 25,- + met iDEAL betaald.

Levertijd

2 - 4 dagen