Princess 181000 Classic Vetvrije Friteuse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 181000 Classic Vetvrije Friteuse op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,8

wilwelweer 14-03-2014

het begon allemaal geweldig ,lekkere zelfgemaakte friet en harde snaks zoals frikandel, kip nuggets, mini loempia's,beslist geen bitterballen of kroketten.

5 maal gebruikt einde oefening ,geknetter bij het verwarmings element ,rijp voor de sloop .
ben nu echt klaar met PRINCESS ,dan maar iets meer euries kwijt

willem plomp

Botland 09-01-2014

Voor het bakken van voorgekookte friet heb je engelen geduld nodig met dit apparaat. De friet bak je niet even snel bij een lekkere trek. Op het apparaat staat dat het 23 minuten kan, maar ik heb er een uur voor uit moeten trekken. Geen aanrader dus.

j.kleinjans 18-08-2012

Na een paar maanden,geen 10 x gebruikt,draait de korf met frites al niet meer rond. Uit nader onderzoek blijkt dat de as van deze korf gewoon in een stuk blik hangt, dat nu al uitgesleten is zodat het aandrijftandwiel niet meer in het korftandwiel grijpt.Dit is een erg knullige constructie. Frites: matig

55corrie 12-02-2012

frituren doe ik haast nooit in huis,vanwege de baklucht,dus ik dacht gisteren, dit is het perfecte apparaat!!!!!!!!! heb hem gelijk gekocht,maar wat een vreselijk onding is dit,de patat was na 30 minuten nog steeds slap en nog niet gaar ook, en ging nog haperen ook!!!! jammer hoor!!!!!!!! dus weer een miskoop.
maar wat ik dus anders nooit doe is de doos weggooien,maar nu dus wel, ga morgen even de winkel opbellen of ze nog wat voor mij kunnen doen.

AJG63 16-02-2012

Het is jammer dat u de reviews niet eerst hebt gelezen. Daarin kon u lezen dat dit apparaat echt niet goed werkt. Ik heb dit onding eind Januari gekocht als een soort "goedkoop" alternatief op de aanbiedingen van Tefal en Philips, maar ook ik kwam van een koude kermis thuis. Hopelijk kunt u wat regelen met de winkel waar u dit onding heeft gekocht. Sterkte ermee!

AJG63 28-01-2012

Frituren in huis is altijd een crime vanwege de baklucht die dagen lang blijft hangen. Aangezien dit apparaat een behoorlijk stuk goedkoper is dan de Tefal en Philips producten was de keus snel gemaakt. Echter, wat een ongelofelijk onding is deze imi airfryer zeg! De eerste kroketjes eindigden als 1 grote klomp in elkaar en ook nog niet eens gaar na ± 30 min.!! De patat die volgde bleef net zo wit (en slap) als uit de zak waar ik ze uit had gehaald en ook wederom na ± 30 min. niet geheel gaar. Dit was werkelijk DE MISKOOP van het nieuwe jaar (of misschien zelfs DECENNIUM!!)!! Geachte Princess, haal dit onding aub zo snel als mogelijk van de markt af of downzise de prijs naar twee tientjes. Dit waardeloze product zal jullie naam alleen maar naar beneden halen!

ietje27 09-01-2012

duurt langer eer het klaar is dan de aangegeven tijd.
Alleen het vlees gaat goed en redelijk snel.

Het schoonmaken van het apparaat is een grote kriem.
Zelf na het maken van friet moet je het hele apparaat uit elkaar halen. En dan krijg je het nog niet goed schoon.
Ik heb er heel veel spijt van dat ik hem heb gekocht.
Staat nu stof te vreten op de zolder.

Jennifer27 30-12-2011

Heb deze friteuse nu iets meer dan 2 weken in mijn bezit en nu is hij al kapot. Hij wordt niet meer warm en het eten wordt dus niet goed bereid. Kan er dus nu al mee terug. Tot ie kapot ging heb ik hem een paar keer gebruikt.

Mijn ervaring is dat alleen de curly fries echt knapperig worden, overige spullen worden helaas niet echt knapperig. De smaak is echter wel prima.