Bel naar 088 - 550 0176

• Print
Review:
Frans Wouters
18-08-2013
Heb 1,5 jaar gelden de witte airfryer met bakje gekocht. Gebruik het bijna dagelijks. Gebruik het bakje zelden. Ruwe frieten, schijfjes) hebben alleen een beetje olie nodig. Ben zeer tevreden over de airfryer. Je moet het een beetje uittesten van wat je wilt klaarmaken hoeveel en hoelang duur van bereiding. Voor een persoon is het iets gemakkelijker om een lekker bruin korstje te krijgen. Wat heb ik al bereid. Nieuwe aardappels. Heel dun snijden, drogen op een doek en met beetje olie (gebruik zelf zonnebloemolie) deze een beetje er op gieten. 20 minuten op 200 graden. Voorbewerkte frieten 16-20 minuten op 180-200 graden. (dikte friet) Kipkroketen, 12 minuten op 180 graden. Stukjes frikandel, kipnugguts, bami stukjes en ga zo maar door, alles is mogelijk. Even zelf uittesten hoelang bereiding. Kaassoufle 12 minuten op 180 graden (kunnen stuk gaan) Bitterballen is het moeilijkste gaan bijna altijd kapot. Je kunt er zoveel in klaarmaken. Mijn broer doet er zelfs voorgebakken broodjes in bakken. Loempia dat weet ik zo niet meer, ik denk 16 minuten op 200 graden. Stukjes pizza zou je er ook in klaar kunnen maken. want heb een keer turkse pizza in klaargemaakt. Je hebt van al deze bereidingen geen reuk van. Doe wel tijdens bereiding afzuiger aan. Ik zeg het eerlijk. Ik zou het apparaat voor geen goud willen missen. Ik meen het, het is voor mij een echte aanrader geweest. Groente heb ik geprobeerd, niet echt succes. Ik zeg niet in het bakje daar kun je nog veel meer mee. Moet je zelf uit gaan proberen. Heb enkele fotoĊ› van wat ik bereid heb op foto vastgelegd. Ja echt ik geniet van mijn maaltijden. Vriendelijke groet Frans Wouters
Totaal 10

• Duurzaamheid
Reactie:
seppie47
19-08-2013
Leuk dat je zo enthousiast bent. Ik heb dit apparaat al lang dagelijks in gebruik. Als het stuk gaat, koop ik dezelfde dag een nieuwe. Ik heb ook het inzetbare bakje en gebruik dat o.a. om groenten te grillen, heerlijk. Dagelijks gaan onze afbakbroodjes erin en voor heerlijke frietjes ideaal. Kleine quiches, pizza en ga zo maar door. De loempia's van Mora doen het ook heel goed! Nog veel bakplezier!!
Eerdere review [ Review 4 van 118 ] Latere review
Top 5 aanbieders met de laagste prijs
  Winkelbeoordeling Prijs Naar alle prijzen

10487 winkelreviews Thuiswinkel.org
Officiële Philips dealer
Onderstaande tekst is afkomstig van Philips
Deze aanbieder is een erkende verkoper van Philips producten en ontvangt volledige technische ondersteuning van Philips Nederland. De door u gekochte Philips producten vallen onder het service- en garantiebeleid van Philips en worden ondersteund in acties.
€ 139,99 Bekijk

€ 185,94 Bekijk
  Naar alle prijzen
Sluiten

Extra beveiliging

Om misbruik te voorkomen mag deze actie maar beperkt worden gebruikt. Deze blokkade wordt over seconden weer opgeheven. Probeer het dan opnieuw.