Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 50 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA FIV760RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

j*****@z******** 03-03-2024
Geschreven voor: ETNA FIV760RVS

Het fornuis is drie jaar oud en nu al kapot. Het probleem is de klok. Dat is bij Etna bekend, maar dat geven zeniet toe. Reparatie tegen hoge kosten.
webcare-7 04-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de apparatuur en onze service zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur en service. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Mochten wij hierin nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou je dan je contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen sturen naar webcare@atagbenelux.com? Dan kijken we graag met je mee.

Frans. 08-01-2024

Wit:Goed

Geschreven voor: ETNA FIV760WIT

Gemakkelijk te bedienen. Recht toe recht aan. (hoera!). Heel betaalbaar. 2+3 jaar garantie.

webcare-7 09-01-2024

Beste Frans,

Wat fijn dat je zo blij bent met het fornuis en onze garantievoorwaarde. Bedankt voor de mooie feedback.

Wij wensen jou veel kook- en bakplezier toe.

g**5@g**l.com 23-09-2023
Geschreven voor: ETNA FIV760RVS

Mooie vormgeving en zeer gebruiksvriendelijk. Absoluut een aanrader en goede service en garantie
webcare-7 09-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over het design, de gebruiksvriendelijkheid en onze garantievoorwaarde. Bedankt voor de mooie review.

Wij wensen jou veel plezier met de aankoop.

a******@h****** 02-08-2023
Geschreven voor: ETNA FIV760RVS

Het is snel warm en is lekker stil voldoet goed oven werkt ook goed en is makkelijk schoon te houden.

Pluspunten

• Werkt zoals het moet

Officiele reactie van Atag 03-08-2023

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10 🤩. Wat fijn om te lezen dat jouw nieuwe fornuis zo goed bevalt!
Het is snel op temperatuur en gemakkelijk schoon te maken.

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen je heel veel kook- en bakplezier toe.

r******@g******** 03-07-2023

Goed fornuis, een aanrader

Geschreven voor: ETNA FIV760RVS

Ik heb dit fornuis nu bijna een jaar in gebruik en het bevalt uitstekend. De kookpunten geven veel energie om te koken. De oven is helemaal je van het. Wordt snel heet en de warmte blijft er ook in zitten, veel beter als mijn vorige die van een duur Italiaans merk was.

Pluspunten

• Uitstekende oven

Officiele reactie van Atag 04-07-2023

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Wat een prachtig compliment.

Het doet ons goed te lezen dat je zo tevreden bent met het vermogen van het kookgedeelte en de snelheid van het opwarmen van de oven.

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen je nog vele jaren kook- en bakplezier toe!

c***********@g******** 07-06-2023

Prima fornuis, ben tevreden

Geschreven voor: ETNA FIV760WIT

Het vorig ETNA fornuis ging na jaren stuk, onderdeel was niet meer te leveren. Al die tijd tevreden geweest, dus nu ook weer een ETNA. Wij hebben het pas een maand, het koken gaat best snel. Wat storend is, is het geluid van de ventilator tijdens het koken en dit houdt nog even aan na het koken.

Pluspunten

• werkt goed
  • bediening van de knoppen
  • snel warm

Minpunten

• achterkant lade niet dicht
  • geluid ventilator
  • plaats van fornuisgegevens

Officiele reactie van Atag 08-06-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat jij opnieuw gekozen hebt voor ETNA! Fijn om te lezen dat jij tevreden bent met het snelle koken van het nieuwe fornuis. De ventilator is nodig om te voorkomen dat de kookplaat te warm wordt.

Wij wensen jou heel veel kookplezier!

l********@z******* 08-05-2023

tot op heden geen aanrader

15 oktober 2022 nieuw gekocht begin januari 2023 defect 13 januari gerepareerd
nu 4 mei weer defect ben dus helemaal niet tevreden over dit product
maar als het product heel is functioneert het prima
Zonde dat het product al twee keer de geest heeft gegeven

Pluspunten

• mooi uiterlijk

Minpunten

• snel defect

Officiele reactie van Atag 09-05-2023

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de review. Ontzettend vervelend om te lezen dat het fornuis al twee keer een defect heeft vertoont. Wij streven ernaar dat onze klanten veel en natuurlijk ook lang plezier mogen beleven van onze apparatuur. Wij betreuren het dat dit bij jou anders is gelopen. Wij gaan ervan uit dat je reeds contact hebt opnemen met onze serviceafdeling betreft het laatste defect en de monteur het naar tevredenheid zal oplossen. Dat je verder erg tevreden bent met het fornuis doet ons goed.

y*********@g******** 12-04-2023

staat niet achter het product

Geschreven voor: ETNA FIV760WIT

We hebben het product ontvangen op 07 januari 2023. ons huis is 2 fasen, het product is 3 fasen. We hebben de elektricien naar het product laten kijken en er werd gezegd dat het defect was, helaas heb ik geen positieve reactie van jullie kunnen krijgen.

Officiele reactie van Atag 21-04-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat vervelend dat je geen fijne ervaring met ons product hebt gehad!

Helaas kan dit fornuis inderdaad niet worden aangesloten op een 2 fase aansluiting. Het heeft echt 3 fase nodig. Een monteur zal hier ook helaas niets aan kunnen veranderen.

De serie FIV560 is wel geschikt voor een 2 fase aansluiting. Heb je hier al contact over opgenomen met je verkooppunt?

Indien we nog iets voor je kunnen betekenen horen wij dat natuurlijk graag. Je mag dan een e-mail sturen naar webcare@atagbenelux.com. We ontvangen hierbij graag een kopie van deze review en je adres- en contactgegevens.

d*******@h********** 07-04-2023
  • Product gekregen

De overstap van gas naar elektrisch fornuis

Geschreven voor: ETNA FIV760WIT

Voorheen had ik een ETNA gasfornuis. Doordat de woningbouw ging verduurzamen, werd het gas afgesloten. Dus helaas had ik niks aan mijn oude gasfornuis. Dit moest namelijk een elektrische worden. Ik heb van de woningbouw een elektrisch fornuis gekregen van ETNA.
Ik had eerder nog nooit gekookt op een elektrisch fornuis. Maar zo tevreden als ik was over mijn oude gasfornuis, ben ik nu ook over mijn elektrische. Tevens is het ook veel veiliger, hij geeft aan wanneer hij nog aan staat als je niks op het fornuis hebt staan.
Het koken en instellen van de juiste warmte was even uitproberen in het begin, maar nu ik de standen door heb is het erg makkelijk. Water kookt bijvoorbeeld heel snel door de turbostand. Schoonmaken is heel makkelijk. En hij heeft ook een hele fijne oven.
Al met al, zeer tevreden!

Pluspunten

• Er zit een turbostand op
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Heeft geen afdekplaat

Officiele reactie van Atag 11-04-2023

Beste heer / mevrouw,

Een trouwe ETNA klant, dat zien wij natuurlijk graag! Het doet ons goed dat jij altijd met veel plezier gekookt hebt op jouw fornuis. De overstap van gas naar inductie is natuurlijk wel even wennen. Fijn dat ook het nieuwe inductiefornuis zo goed bevalt!

Wij willen jou bedanken voor het schrijven van deze positieve review en wensen jou heel veel kookplezier!

Goed 26-02-2023

Geschreven voor: ETNA FIV760WIT

De kookplaat was na paar maanden defect, maar er werd netjes een nieuwe gebracht en gemonteerd.

Hopen dat het bij deze niet gebeurt

Voor de rest een prima mooi fornuis.

Pluspunten

• Snel warm
  • Goed

Officiele reactie van Atag 27-02-2023

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze review.
Jammer dat het fornuis zo snel defect geraakt is.
Fijn om te lezen dat dit zo snel en goed opgelost is.

Wij wensen jou heel veel kookplezier!

r******@g******** 14-02-2023

Heel goed fornuis, een aanrader

Geschreven voor: ETNA FIV760RVS

Geweldig goed fornuis met inductie,
Ik gebruik het nu 4 maanden en heb geen moment spijt gehad. De inductie werkt heel goed zo met de knoppen aan de voorkant.
Ook de oven is van grote klasse, wat kan die heet worden, ovengedeelte is ook heel goed afgesloten. Alle warmte blijft er tot het einde toe in.👍

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Heel hete oven

Officiele reactie van Atag 15-02-2023

Beste heer / mevrouw,

Wow, een prachtige 10! Bedankt voor deze mooie beoordeling.
Hier worden wij natuurlijk blij van.
Fijn dat jij zo tevreden bent over het gebruiksgemak, mooie design en de goede werking van het fornuis.

Wij wensen jou heel veel kook- en bakplezier!

m**************@c******** 28-01-2023
Geschreven voor: ETNA FIV760RVS

Wij zijn overgestapt van gas naar inductie, een geweldige ervaring en gaat super snel. Blij mee en veiliger.

Officiele reactie van Atag 30-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt, bij jouw overstap van gas naar inductie koken en we dit op een positieve manier hebben kunnen beïnvloeden.
We wensen je veel kookplezier toe.

l********@z******* 18-01-2023

zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA FIV760WIT

van gas overgestapt naar inductie zeer mooi apparaat en makkelijk in de bediening
en nog een voordeel alles gaat veel sneller dan op gas wij zijn zeer te vrede

Pluspunten

• bediening makkelijk
  • sneller als gas
  • mooi uiterlijk

Officiele reactie van Atag 19-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat jullie bij de overgang van gas naar inductie hebben gekozen voor Etna.
We wensen jullie nog vele jaren kookplezier!

a***********@k********* 28-11-2022

Prima fornuis zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA FIV760RVS

Heel goed fornuis werkt perfect makkelijke bediening ik ben er heel blij mee.
Nu ook extra fabrieksgarantie na registratie.
Kortom goede aankoop en perfecte prijs.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Ziet er mooi uit
  • Goede prijs

Officiele reactie van Atag 29-11-2022

Beste heer/mevrouw,

Fijn om te lezen dat je zo blij bent met het fornuis. Dat is waar wij het uiteindelijk allemaal voor doen, een blije klant. Bedankt voor de enthousiaste feedback met mooie reviewscore.

Wij wensen je veel kook- en bakplezier toe.

h**********@t********* 16-11-2022
Geschreven voor: ETNA FIV760WIT

het is een heel mooi fornuis
koken gaat veel sneller,je moet er wel even bij blijven
dit is voor mij een goede aankoop geweest

Officiele reactie van Atag 17-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat fijn om te lezen dat het koken op dit inductiefornuis zo goed bevalt.
We wensen je nog veel kook- en bakplezier!

r******@g******** 27-10-2022

Een heel goed inductie fornuis voor een schappelijk prijs

Geschreven voor: ETNA FIV760RVS

Uitstekend inductiefornuis, prima oven en gebruiksvriendelijk omdat de knoppen aan de voorkant zitten. Daarom makkelijk de overstap van het gas.
De draaiknoppen voor de inductie doen wel wat breekbaar aan maar we zullen zien of het in de praktijk lang mee zal gaan.
Tenslotte zit er twee jaar volledige garantie op en daarna nog drie jaar op de onderdelen.

Officiele reactie van Atag 28-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Een 10😊 Dank je wel voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met het gebruiksgemak en werking van het fornuis.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Edward 20-10-2022

Zeer goed en intuïtief te bedienen fornuis.

Geschreven voor: ETNA FIV760RVS

Wegens verhuizing naar een woning zonder gasaansluiting dit fornuis aangeschaft. Heel goed inductiefornuis welke er uit ziet en werkt als een conventioneel gasfornuis. Gewoon flinke draaiknoppen en geen ingewikkelde menu's en tiptoetsen. Het fornuis, zowel de inductiekookplaat als het elektrische oven gedeelte is makkelijk en intuïtief te bedienen. Heel handig dat er ook een kookwekkerfunctie in het fornuis zit.

Pluspunten

• Grote bedieningknoppen
  • Kookwekker
  • Lade voor bak- en ovenschalen
  • Intuïtief in gebruik

Minpunten

• Geen afdekplaat over de inductiekookplaat

Officiele reactie van Atag 21-10-2022

Beste Edward,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt en je tevreden bent met deze keuze. Dat is waar wij het allemaal voor doen.

p*****@h********** 16-10-2022

Geweldig apperaat

Geschreven voor: ETNA FIV760RVS

Ons oude gasfornuis was na een jaartje of 15 aan vervanging toe en wij wilden overgaan op inductie. De Etna FIV760RVS leek ons een degelijk apparaat. Deze gezien bij Robben in Udenhout en meteen besteld naar goede uitleg. Met name de eenvoudige bediening met draaiknoppen was voor ons een pluspunt. Hierna werd het fornuis door Robben geleverd en netjes en door hunzelf geïnstalleerd. Inmiddels hebben we verschillende keren gekookt met het nieuwe apparaat en gebruik gemaakt van de oven dat ging pefect alles ging prima en met veel plezier en zeer snel .Wij zullen veel plezier hebben van ons nieuwe fornuis en zal onze oude dag zeker plezieren.

Review 27-06-2022
Ben zeer goed tevreden over mijn aangekochte inductiefornuis
Voldoet aan alle eisen waar ik het voor wil gebruiken.
Zeer Tevreden en goed.

Pluspunten

• Zeer mooi en degelijk zuinig en snel warm
  • Makkelijk en duidelijk bedienbaar gemaakt.

Officiele reactie van Atag 19-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat u ons een update geeft over uw ervaringen.
Wij zijn natuurlijk blij als u tevreden bent met uw aankoop, toch gaat het uiteindelijk om het gebruik. Leuk om te lezen dat ook het gebruik van het fornuis zo goed bevalt!

Wij wensen u nog heel veel kookplezier!

j***********@g******** 28-09-2022

goede service

Geschreven voor: ETNA FIV760RVS

Heb dit product anderhalfjaar geleden gekocht en na installatie heeft het product prima gewerkt.
Waarbij zowel de kookplaten als de oven, die makkelijk zijn te bedienen, tot volle tevredenheid hebben gepresteerd.
Na anderhalf jaar gaf het fornuis een storing en na een aantal bezoeken van de service monteurs is er een nieuw
fornuis geleverd.
Hierbij wil ik de service afdeling van Etna bedanken voor de uitstekende service.
Ik heb nu weer tot volle tevredenheid een goed werkend fornuis waar ik erg tevreden mee ben .

Officiele reactie van Atag 29-09-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze mooie woorden.
Dit is waar wij het voor doen, tevreden klanten.
Het is natuurlijk balen wanneer het fornuis defect raakt, zeker na zo'n korte tijd gebruik.
Ontzettend fijn dat jij zo goed geholpen bent door de serviceafdeling.
Ik geeft dit mooie compliment door aan mijn collega's van de serviceafdeling!

Wij wensen jou weer heel veel kookplezier!

Corrie 26-08-2022

Top fornuis

Geschreven voor: ETNA FIV760WIT

Het is een fijn apparaat, voor deze gekozen omdat ik gas gewend was en nu overmoest , dit komt meest overeen.
Lange fabrieks garantie,

Officiele reactie van Atag 29-08-2022

Beste Corrie,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt, bij jouw overstap van gas naar inductie koken en wij dit op een positieve manier hebben kunnen beïnvloeden.
We wensen je veel kookplezier toe.

Tull67 22-08-2022

simpele overgang van gas naar inductie

Geschreven voor: ETNA FIV760WIT

Overgestapt van gas (FGV760) naar inductie (FIV760). Voordeel: werking van de oven en klok is identiek. Zelfs de knoppen voor het kookgedeelte. Overgang van gas naar inductie is met dit fornuis heel simpel. (Let wel op dat dit voor een 3 fase aansluiting is)

Pluspunten

• simpele overgang van gas (FGV760)
  • eenvoudige bediening kookgedeelte
  • eenvoudige bediening oven

Minpunten

• achterkant van lade is open

Officiele reactie van Atag 23-08-2022

Beste heer/mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat je ook nu weer hebt gekozen voor een fornuis van ETNA. Fijn dat het inductiefornuis zo goed bevalt. Bedankt voor het vertrouwen en de mooie review met maximale score!

Wij wensen je veel kook- en bakplezier toe.

Gijs van Roekel 12-08-2022

Een goeie koop

Geschreven voor: ETNA FIV760WIT

Ons oude gasfornuis was na meer dan 50 jaar aan vervanging toe en wij wilden overgaan op inductie. Dit ook om voor een stuk van het gas af te gaan. De Etna FIV760WIT leek ons een degelijk apparaat. Met name de eenvoudige bediening met draaiknoppen was voor ons een pluspunt. Er moest wel een 3-fasen groep worden aangelegd met een bijpassend stopcontact. Daarbij werden ook een paar extra groepen gerealiseerd die we in de toekomst goed kunnen gebruiken. Hierna werd het fornuis door Expert geleverd en netjes en vaardig geïnstalleerd. Inmiddels hebben we al een paar keer gekookt met het nieuwe apparaat en dat ging van een leien dakje. Wij denken veel plezier te hebben van ons nieuwe fornuis!

Pluspunten

• Draaiknopen
  • Veel ovenfuncties

Minpunten

• Ventilatorgeluid

Officiele reactie van Atag 15-08-2022

Beste Gijs,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Wat heb je een lange tijd van je oude fornuis kunnen genieten😊
Leuk om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt bij jouw overstap van gas naar inductie koken en we dit op een positieve manier hebben kunnen beïnvloeden.

Met vriendelijke groet.

m****************@g******** 11-08-2022

Bevalt mij erg goed.

Geschreven voor: ETNA FIV760WIT

Ik heb het fornuis gekregen van mijn woningcorporatie daar het flatgebouw waar ik woon werd gerenoveerd en alle woningen van het gas af werden gehaald. Ik kan dus geen oordeel geven over prijs/kwaliteit verhouding. Wel kan ik een oordeel geven over mijn Etna fornuis en over gas t.o.v. inductie:
• Hoewel het fornuis prima functioneerde had ik een probleem met het display, dat gaf continu een ER20 foutcode aan.
- Na een melding hierover bij de ETNA klantenservice, is dit probleem inmiddels opgelost.
- In de tussentijd werd ik goed op de hoogte gehouden over de status van mijn klacht!

• De Etna FIV760 is naar mijn mening een prima fornuis:
- Makkelijk schoon te maken - vooral met reuma-handen!
- De lage standen van de kookzones vind ik geweldig:
Deze zijn perfect voor bijv. stoven van vlees, het trekken van bouillon, een perfect roerei, noem maar op!
Alles waar je vroeger een oliestel voor zou gebruiken...

Wat ik mis is:
• Een spatscherm ter bescherming van mijn tegels, met name het voegwerk daarvan.
• Een tabel met weergave van de kookzone-temperatuur op de verschillende standen.
• Een meer gedetailleerde indeling van de temperatuur voor de oven zou handiger zijn:
- veel gerechten maak je immers op 180 graden, daar is nu geen stand voor.
-- De instelknop gaat van 150 200 graden.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Ideaal voor stoven

Minpunten

• Geen spatscherm
  • Oventemperatuur lastig voor tussenstanden

Officiele reactie van Atag 12-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie en uitgebreide review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent over het inductiefornuis. Jouw feedback waarderen wij, zodat we onze apparaten kunnen blijven verbeteren.

koewal 25-07-2022
Geschreven voor: ETNA FIV760RVS

Na 10 jaar gekookt te hebben op een ETNA gas fornuis hebben wij besloten om een inductie fornuis aan te schaffen.
En de reden voor een ETNA was een heel goede prijs verhouding en dat de bediening van het fornuis gelijk is aan ons oude kooktoestel. We zijn heel tevreden over onze aankoop.

Pluspunten

• werkt uitstekend
  • knop bediening werkt heel goed

Minpunten

• opletten met het verdelen van de warmte standen

Officiele reactie van Atag 27-07-2022

Beste heer /mevrouw,

Wat leuk dat je een review voor ons hebt achtergelaten. Het doet ons goed om te lezen dat je opnieuw voor ETNA gekozen hebt bij jou overstap van gas naar inductie koken.
We wensen je nog vele jaren kook- en bakplezier toe.

Keukenprinses 19-07-2022

Prijs kwaliteit passend

Geschreven voor: ETNA FIV760WIT

Net fornuis, klein van postuur. gemakkelijk in gebruik. Prijs/ kwaliteit is prima afgestemd.
Tikt wel veel als de oven aan staat.

Pluspunten

• Prijs
  • Handzaamheid

Minpunten

• Oven tikt wat

Officiele reactie van Atag 21-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn dat je tevreden bent met het gebruik en het design/uiterlijk van het fornuis.
Wij wensen je nog veel kook- en bakplezier!