ETNA FIV760RVS - Reviews

Bepo 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima keuze

Een prima keuze gemaakt door dit mooie fornuis te kopen. Een sieraad in onze keuken. Voorzien van allerlei gemakken zoals (voor ons beslist noodzakelijk) een timer, maar ook een kookwekker en een klokje. Goede oven met veel standen en door de kookplaten met een hoog vermogen een korte bereidingstijd van het eten. Het fornuis is makkelijk schoon te maken.

Lieke 19-07-2016 Product paar dagen in bezit

Een goed en kwalitatief fornuis

Deze fornuis op aanraden van mijn vader gekocht volgens hem heeft het merk Etna een lange geschiedenis en zijn ze bekend om hun uitstekende kwalitatieve fornuizen. Zodoende dit inductiefornuis aangeschaft aangezien ik geen gas aansluiting in huis wil. Aan de gebruikte materialen is te zien dat het hier om duurzaam product gaat wat er ook nog zeer mooi en modern uitziet. Verder is het apparaat fijn en makkelijk in gebruik er zitten meer dan genoeg mogelijkheden erop zoals een timer, automatisch uitzetten e.d. Tot slot is de keramische plaat in een hand omdraai schoon te maken en heeft als voordeel dat het niet oxideert zoals RVS dat wel doet. Tot heden dus dik tevreden!

Esther 12-07-2016 Product paar weken in bezit

fijn inductie fornuis

Perfect dat de knoppen voor het fornuis niet op de kookplaat zitten, zodat ze niet bloedheet worden. Plaat wordt supersnel heet met de boost functie. Minder was dat het fornuis werd geleverd met een kapotte ovenlamp, dus die moet ik nog vervangen. Oven zonder poespas (geen zelfreiniging), grill en boven/onderwarmte doen het prima. Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen, want ik heb het fornuis nog maar net.