Siemens HR725223N wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 51 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens HR725223N wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

halloween83 26-09-2016

grootste miskoop ooit

Geschreven voor: Siemens HR725223N wit

9 maanden na aanschaf is de binnenruit van de oven geëxplodeerd! Altijd netjes mee omgegaan en onderhouden. Siemens vertikt de vervanging binnen de garantie te laten vallen. Kosten: minimaal 300 euro... Nu achteraf kom ik erachter dat Siemens aan de lopende band problemen heeft met barstende en verbrijzelende ovenruiten. Nooit meer Siemens voor mij!

Minpunten

• onbetrouwbaar

Doortje 12-01-2016
Geschreven voor: Siemens HR725223N wit

Uiterlijk: simpel, niet teveel poespas.

Gebruik: simpel, wijst zich vanzelf. Zelfs zonder handleiding kom je een heel eind.

Oven: Ik had gedacht dat de juiste temperatuur op het scherm werd aangegeven, maar daar heb ik me in vergist. Het is dus qua temperatuur soms een beetje gokken met de draaiknop.
Warmt snel op , een grote vooruitgang met mijn vorige oven. Van de bakresultaten had ik iets meer verwacht, mijn vorige - aanzienlijk goedkopere - oven deed hetzelfde. Naar mijn idee loopt het garen aan de onderkant wat achter in vergelijking met de bovenkant. Ik heb al meerdere keren de 'onderwarmte' aan moeten zetten hiervoor.

Gas: de functie 'geen vlam, geen gas' vind ik een grote vooruitgang t.o.v mijn vorige fornuis. Een geruststellend idee! Er zijn 4 soorten pitten; wel even wennen dat het kleine pitje rechtsachter zit, maar dat is slechts een detail.Tegen alle verwachtingen in zijn de emaillen pannendragers stabiel.

Ik mis wel een kookwekker, maar voor een paar euro heb je een losse.

Het geheel is goed schoon te houden , hoef niet meer zo hard te boenen.

Maria 28-11-2015

Vrijstaand gas-elektro fornuis Siemens HR725223N
Een prima fornuis. Moest alleen even wennen aan de grote van de gasbranders. De oven is multifunctioneel en zelfs voor mij gemakkelijk te bedienen. Ben er vanaf het eerste gebruik heel tevreden over.

margo zijlmans 28-11-2015
Geschreven voor: Siemens HR725223N wit

Eindelijk na zoveel jaar een nieuw fornuis "een Siemens HR725223N " er gaat een wereld voor me open koken grillen bakken braden en makkelijk schoon houden wat wil je nog meer . een 10 met een griffel

Stok 07-11-2015
Geschreven voor: Siemens HR725223N wit

Prima apparaat, tegen een super prijs. Als ik opnieuw moest kiezen. Zou ik weer voor deze kiezen. Oven in gebruik, dan blijft de buitenkant koel+kinderbeveiliging en geen overbodige knopjes. Redelijk kind pro of dus. 1 klein nadeel. Koppelstukje moeten halen voor de gasaansluiting. Kost niks, alleen tijd en frustratie.

synsi 23-01-2015
Geschreven voor: Siemens HR725223N wit

Siemens gekocht vanwege de mooie en goede oven en vanwege het feit dat de kwaliteit van de siemens zich sterk en goed afzet tegen de andere merken , bevalt goed en is zeer gebruiksvriendelijk . uiteraar was het ook leuk om met de aktie van de pannen mee te doen . heb deze nog niet binnen

leonhard65 23-01-2015
Geschreven voor: Siemens HR725223N wit

Ziet er mooi en heel degelijk uit!
Heeft net iets meer dan een "standaard" fornuis in deze prijsklasse!!

1707 20-01-2015
Geschreven voor: Siemens HR725223N wit

het fornuis heeft een makkelijke gebruiksaanwijzing makkelijk schoon te maken ziet er mooi uit had iets hoger mogen zijn
goede verlichting en niet te duur

mokumse 14-01-2015
Geschreven voor: Siemens HR725223N wit

Jammer dat het gasfonuis weinig tot niks in hoogte te verstellen is. Hij is nu op een verhoging gezet anders staat mijn keukenblok in de fik. Ook is het erg wennen dat de kleine pit (spabrander) rechhtsachter zit. Verder wiebelen de pannen op de pannendragers omdat de pannendragers ongelijk zijn. Omdat ik mijn fornuis echt nodig heb en niet kan wachten op andere pannendragers, hebben we met het angstzweet geprobeerd deze wat bij te buigen.

+ goede verlichting

Rahime01 13-01-2015
Geschreven voor: Siemens HR725223N wit

Prima Fornuis! duidelijke programma's om gebruik te maken van het fornuis. Kookt heel snel en makkelijk schoon te maken. Handig boekje met duidelijke foto's en informatie Zeker een aanrader!!

sntdevries 13-01-2015
Geschreven voor: Siemens HR725223N wit

Prima fornuis voor een goede prijs. Veel mogelijkheden met de oven. Eenvoudig te bedienen. Ik ben er erg tevreden over.

acvr 11-01-2015
Geschreven voor: Siemens HR725223N wit

goed apparaat ,makkelijk te bedienen en te plaatsen

oven en grill prima ,goede prijs

ook het bedieningspaneel is duidelijk en overzichtelijk
kortom een prima aankoop

Lex Reinders 09-01-2015
Geschreven voor: Siemens HR725223N wit

Het is een mooi strak fornuis met een oven die alles kan wat wij nodig hebben een ideale koop en de pannen die we er bij krijgen het kan niet op bij Siemens grootte klasse!

Hans Meij 09-01-2015
Geschreven voor: Siemens HR725223N wit

Kooktijd is met 30% gereduceerd, ons vorige fornuis was ook een Siemens maar na 1 jaar trouwe dienst werd het tijd voor een nieuwe

Fred Hokkelman 07-01-2015
Geschreven voor: Siemens HR725223N wit

Indien u een gas/electra fornuis zoekt in deze prijsklasse, dan krijgt u nergens een model met zóveel mogelijkheden. In vergelijking met het apparaat dat we in gebruik hadden, is dit een verademing. Groter, dus meer ruimte voor de pannen op het vuur en de electrische vonkontsteking. Gewoon goed! De oven werkt geweldig. Indien u op dezelfde temperatuur meerdere zaken (pizza's, koekjes, cake etc.) moet bakken, dan kan dat. Maar liefst 8 instellingen en bakmogelijkheden, maken dat mogelijk. We hebben het apparaat nog niet zo lang, maar nu al meer dan tevreden.

cjslinkman 05-01-2015

ik heb de HR725223N nu 4 weken in huis prima apparaat
duidelijke knoppen aanduiding makkelijk in gebruik.
de vormgeving is simpel erg goed schoon te maken, de koud blijvende voorklep is ideaal
voor wat ik tot nu toe aan gerechten heb gemaakt voldoet hij prima

akdogan 03-01-2015
Geschreven voor: Siemens HR725223N wit

Het is een super apparaat. Werkt zeer goed en het is makkelijk om ermee om te gaan.

Oven doet het prima. Maaltijden worden snel gebakken in de oven. Kost niet veel tijd.

Bedankt Siemens.

davidbruggeman 02-01-2015
Geschreven voor: Siemens HR725223N wit

Mooi gasfornuis. Fijn om mee te werken. Ruime oven, snel heet, en prettig dat er meerdere grillfuncties op zitten. Voorkomt te snel verbanden. Ovenlampje was bij levering kapot. Klantenservice Siemens stuurde zonder problemen en snel nieuw lampje toe. Gemakkelijk zelf te vervangen. Ook handig! Verder prima prijs-kwaliteit verhouding. Aanrader.

EllenenHarjan 01-01-2015
Geschreven voor: Siemens HR725223N wit

Wij zijn erg blij met ons nieuwe gasfornuis. Zeer gemakkelijk in gebruik, de oven heeft veel mogelijkheden wat het bakken een plezier maakt!

Hans Meij 31-12-2014
Geschreven voor: Siemens HR725223N wit

Zuinig - gemakkelijk - en ook nog eens een lust voor het oog. Branders starten onmiddellijk en de tijd dat een pannetje water kookt is zeker 30% sneller dan voorheen

Rat1969 30-12-2014
Geschreven voor: Siemens HR725223N wit

Gemakkelijk schoon te maken. Doet wat hij moet doen. Oven is supersnel op temperatuur.
Brede afstand tussen de pitten dus kunnen er grote pannen naast elkaar staan.

Martin-at-barendrecht 30-12-2014
Geschreven voor: Siemens HR725223N wit

Keurig, alle waar naar zijn geld! Eenvoudig vormgegeven doch efficient! Afwerking netjes in zwart wit uitvoering

El Abbas 30-12-2014
Geschreven voor: Siemens HR725223N wit

Goedkope afwerking, display geeft geen tijd of tempratuur aan, beter een duurdere versie halen van Siemens..

Juan31 29-12-2014
Geschreven voor: Siemens HR725223N wit

Veel opties lekker makkelijk te bedienen met pizza stand gewoon een goed fornuis voor een goede prijs.

Alex peterz 27-12-2014
Geschreven voor: Siemens HR725223N wit

Ik heb dit fornuis pas in bezit en ik ben er erg blij mee. De handleiding van de oven is erg duidelijk en er zijn een aantal extra ovenstanden welke ik graag gebruik. Als student heb ik al een aantal keren de 'pizza stand' gebruikt, met mooie krokante pizza als resultaat. Ook is de oven snel op temparatuur! Het fornuis werkt ook prima en je kunt het vuur ontsteken met 1 hand, geen aparte knop voor een vonk dus. Over de duurzaamheid kan ik niet veel zeggen maar de materialen van het apparaat voelen robuust en duurzaam. Kortom; een zeer goede prijs kwaliteit verhouding!