Sony HVL-F60M

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HVL-F60M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Andre 06-01-2018

Mooi licht, goed instelbaar en genoeg power

Geschreven voor: Sony HVL-F60M

Nadat mijn dedicated flitser het had begeven de topflitser van Sony gekocht. De flitser beschikt over een goed benaderbaar en logisch ingedeeld menu waar de veelheid aan functies ingesteld en geselecteerd kunnen worden. Fijn en belangrijk detail is dat bij deze flitser standaard een aantal accessoires worden meegeleverd.
Reden dat ik deze flitser heb gekozen is de flitskracht en de optie om de flitser te kantelen zodat in portraitstand ook gemakkelijk indirect geflitst kan worden. Ideaal. Daarnaast gebruik ik ook regelmatig de flitser los van de camera. De flitser is daar niet alleen goed voor geschikt maar je kunt deze zelfs gebruiken om de andere flitsers in te stellen (mits deze hiervoor geschikt zijn).
Ik heb de flitser inmiddels een aantal dagen in huis en zorgvuldig getest. Door de logische indeling van het menu kon ik al snel de instellingen vinden die ik nodig had. Hoewel ik veel ervaring heb met het werken met flitsers denk ik dat een minder ervaren gebruiker deze flitser ook snel "in de vingers" heeft. Het licht is mooi en door de opties en instelmogelijkheden goed instelbaar. Verder laad de flitser snel op (mits je goede batterijen heb) en is de flitser van degelijke kwaliteit. Je hebt echt het gevoel een stevig apparaat in handen te hebben. Wordt zeer compleet geleverd.

Pluspunten

• flitskracht
  • instelmogelijkheden
  • vochtwerend

Luc 27-11-2017

deze flash is een topper, zowel voor foto als voor video

Geschreven voor: Sony HVL-F60M

Werkt zoals het moet en wat een flash moet doen, kantelbaar in alle richtingen, led licht ideaal voor video

Pluspunten

• eenvoudige bediening

Minpunten

• nog geen gevonden

M.F. Hansmann 13-11-2014
Geschreven voor: Sony HVL-F60M

Deze flitser 2 weken in m'n bezit. Prima flitser met een heel groot bereik. Deze flitser geleverd met heel handige hulpmiddeltjes en heel makkelijk in gebruik. Diverse instelmogelijkheden en ook draadloos te gebruiken. Mooie toevoeging aan mijn sony alpha camera.