ProUser Diamant

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 55 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ProUser Diamant op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

t*************@g******** 30-10-2023
Geschreven voor: ProUser Diamant

Een grote miskoop zonder enige tegemoetkoming van de leverancier na mijn klacht. De riempjes van de wielstopper moeten van de voorste van de twee fietsen aan de achterkant worden vastgemaakt wat erg lastig is en wat elke keer vieze handen/mouwen oplevert, daarnaast brak het wielstopperbeugeltje al meteen af. Men kan wel aangeven dat de fietsdrager door de RDW is goedgekeurd maar dat verandert mijn miskoop niet.

j**6@z**o.nl 05-10-2023

Fietsendragerbeugel breekt af op snelweg

Geschreven voor: ProUser Diamant

Bij mij is ook de fietsendragerbeugel afgebroken, zorgde voor een levensgevaarlijke situatie op de snelweg! Als ik het bedrijf (service afdeling tradekar) mail, schuiven ze het af op allerlei onzinnige zaken. Oa verkeersdrempels! lekker makkelijk. Ze bieden aan om hem te repareren op mijn eigen kosten. Na een aantal mails te hebben geschreven blijven ze bij hun standpunt, zeer slechte service dus en totaal geen inzicht hoe gevaarlijk dit kan zijn. Ben nog niet klaar met ze!
Jan Vos

Minpunten

• Slechte service
  • Gevaarlijk

f********@h********** 28-07-2023

slecht

PRO-USER fietsendrager Diamant krom
Tijdens het rijden met deze fietsendrager klapten onze fietsen naar achteren. Het bleek dat u-beugel plotseling krom gebogen was. Een levensgevaarlijke situatie.
We hebben de drager 31 augustus 2017 bij bol gekocht. Bij Tradecar in Culemborg kregen we als antwoord: als er te hard over een hobbel gereden wordt of dat er te hard opgetrokken wordt tijdens het rijden dan kan de beugel buigen. We zouden dan de drager langs moeten brengen naar Culemborg of op moeten sturen zodat zij een kosten berekening kunnen maken. Over eventuele fabrieksfouten of metaalmoeheid wordt niet gesproken. Bol.com reageerde: Jammer, u zit buiten de garantie tijd. Wij hebben de drager slechts enkele malen per jaar gebruikt en rijden op een normale manier. Wij raden dit product zeker af en beide firma's nemen geen verantwoordelijkheid voor dit inferieure product.

gert010 02-05-2023

Fiets drager

Geschreven voor: ProUser Diamant

De drager is makkelijk te monteren.
Is stevig. De fietsen staan erg stabiel.
Kantelbaar en heeft goede duidelijke verlichting.
Makkelijk op te bergen omdat hij inklapbaar is .

Pluspunten

• Montage
  • Kantelbaar
  • Inklapbaar

Minpunten

• Stekker moet voor uitklappen

e********@u********* 29-06-2022

Ontzettend tevreden

Geschreven voor: ProUser Diamant

Op 9 juni 2022 product gekocht via Bol.com. Op 11 juni 2022 geleverd super snel. De woensdag erop de Pro-User Diamant uitgeprobeerd. Bij terug komst bleek de lange afstandhouder het niet meer te doen. Toch eerst een weekje op vakantie geweest ermee. Op 27 juni 2022 contact gehad met Pro-User service (Tradekar) en 28 juni 2022 had ik een vervangende arm met juist slot binnen. Super snelle service. Fietsen er makkelijk op te zetten, erg stabiel, erg makkelijk te plaatsen. Super handig voor 2 E-Bikes. :) :)

Pluspunten

• makkelijke montage
  • 13 en 7 polig
  • Opbergtas voor in schuur
  • degelijk
  • GOEDE SERVICE

Minpunten

• GEEN

j**********@h****** 14-06-2022

Goede fietsendrager

Geschreven voor: ProUser Diamant

Perfecte fietsendrager voor 2 electrische fietsen. Makkelijk op de trekhaak te zetten en in gebruik te nemen en samen met een handige opbergtas
Groot voordeel 7en 13 pins aansluiting
Heb er wel een genomen met oprijgoot

Pluspunten

• Makkelijk op trekhaak te zetten
  • Opbergtas
  • Handig weg te zetten
  • Alles af te sluiten ook de fietshouders

Minpunten

• Géén

a*********@g******** 05-01-2022

tweede review van tevreden gebruiker

Geschreven voor: ProUser Diamant

Wij gebruiken deze drager en lenen hem ook weleens uit maar grote negatieve ervaringen kunnen wij op
een kentekenglaasje in het achterlicht na , door eigen stommiteit , gebroken .
Ook het gewicht geeft een klein zesje in de waardering , maar daar ontkom je niet aan , als je twee
E-bikes ( zonder batterij) wilt vervoeren .
Dit al meerdere jaren naar tevredenheid !!

Pluspunten

• degelijke constructie
  • redelijk makkelijke montage
  • goede montage E-bikes op drager
  • fijne foedraal om op te bergen
  • past ingeklapt prima in kofferruimte kleine auto

Minpunten

• redelijk aan 't gewicht

Mailmiemoar@gmail.com 04-01-2022

Stevige drager maar lastige montage!

Geschreven voor: ProUser Diamant

De kantelbare achterlichten heb gedemonteerd en hoger op de draagarmen vastgezet . Het gat van de Borgpen van de kenteken plaat houder heb ik opgeboord .De achterlichten raakten bij kantelen de grond.Het borgen van kenteken plaat was een probleem en een gedoe!

Pluspunten

• Stevig
  • 7 en 13 polige stekker
  • Opvouwbaar

Minpunten

• Borgen kentekenplaat
  • Achterlichten raken grond bij kantelen

m**********@g******** 16-09-2021

Goed vouwbaar maar verlichting kwetsbaar

Geschreven voor: ProUser Diamant

Drager is aan de zware kant.sluit goed op de trekhaak dmv hefboom. Drager is goed vouwbaar en dus in de kofferbak goed te vervoeren. Het nummerbord dient op een scharnierende plaat gemonteerd en deze past erg moeilijk in het slot.Wanneer de fietsen op de drager staan en je moet bij de kofferbak zijn . Raakt de verlichting en nummer bord de straat waardoor schade kan ontstaan

Pluspunten

• Vouwbaar
  • Goed te bergen

Minpunten

• Zwaar
  • Verlichting kwetsbaar
  • Slot van nummer bord

v************@g******** 08-09-2021

Super fietsendrager

Geschreven voor: ProUser Diamant

Ik heb deze fietsen drager nu 2 jaar en alleen maar lof!
Het is zo’n makkelijk ding
Je haalt hem heel simpel met een hand eraf of erop
De hefboom naar beneden en hij hangt als een huis
aan je trekhaak!
Een ebike er opzetten is een makkie vooral omdat alles naar wens op maat is in te stellen
In 3 minuten heb ik de drager achter de auto met de
fietsen erop
Echt een kind kan de “was “doen

Pluspunten

• Makkelijk
  • Slim gemaakt
  • Heel licht en toch ijzersterk

j*******@g******** 29-08-2021

Sterke maar zware fietsdrager.

Geschreven voor: ProUser Diamant

Stabiele bevestiging, maar de fietsdrager is wel zwaar. Schroefdraadstangen voor de twee fietsklemmen vallen uit de toon, de kwaliteit is slecht ten opzichte van de rest van de constructie. Een riempje bijleveren om de twee opklapbare fietswielsteunen bij elkaar te houden zou prettig zijn.

Pluspunten

• Bevestiging op de auto
  • Redelijk onderhoudsvrij

Minpunten

• Schroefstangen zijn van slechte kwaliteit

l*************@g******** 26-08-2021

Een fijn en snel te monteren fietsrek.

Geschreven voor: ProUser Diamant

Ik heb dit fietsenrek gekocht omdat het snel te monteren is op kogel en makkelijk te vervoeren ( tillen , wel 25 kg)
Het enige is dat de draaiknoppen om de beugels vast te zetten na 5 jaar dool draaidt omdat het draad eind te zwak is en doordat je de knop vaak te vast zet, wat niet nodig is.
Voor de rest heel blij.

a*********@g******** 20-08-2021

Eenvoudige en degelijke fietsdrager

Geschreven voor: ProUser Diamant

Een eenvoudig en snel te monteren fietsdrager welke ook door onze dochter wordt gebruikt en zonder problemen benut bij het schoolfeesten vervoer bij
Wegbreng /ophaal acties .Eenvoudig maar degelijke
FIetsdrger met goede inpak foedraal .

Pluspunten

• Degelijk
  • Eenvoudige bediening
  • Goede opslaghoes

Minpunten

• Niet licht

Laurence 20-04-2021

Degelijke fietsendrager, simpel maar doeltreffend!!!

Geschreven voor: ProUser Diamant

Na vele modellen (en reviews) te hebben bekeken is de keuze gevallen op de Pro User Diamant. Geen moment spijt van gehad, want hij voldoet prima aan onze eisen. Het is een degelijk product, mooie en doordachte constructie, goed afgewerkt en de vergrendeling op de trekhaak staat als een huis.
Fietsen kunnen eenvoudig worden gefixeerd d.m.v. afsluitbare beugels en de drager is naadloos af te stellen op het fietsframe. Kantelfunctie werkt ook prima en doet zijn werk zoals het hoort. Niet onbelangrijk; tijdens transport merk je niet dat er 2 E-Bikes op de haak rusten. Géén gekraak en géén gedein. Bijgeleverde opberghoes is mooi meegenomen.

Pluspunten

• Degelijk en solide
  • Mooi afgewerkt
  • Uitstekende vergrendeling op de trekhaak
  • Mooie constructie
  • Uitstekende Prijs-/Kwaliteitverhouding

Minpunten

• Gewicht

van Asselt 23-09-2020

stevige fietsendrager maar slot zit vast

Geschreven voor: ProUser Diamant

prima drager, ook voor 2 e-bikes. handig in gebruik (uitklapbaar).
Ook is de drager achter de auto op slot te doen.

Echter probleem is dat ik het slot niet meer los krijg. Heeft iemand een suggestie?

Pluspunten

• makkelijk in gebruik

Minpunten

• slot zit vast
  • klem voor 2e fiets zou langer mogen

Hendriks 26-08-2020

Lange arm al na 1 keer gebruik defect

Geschreven voor: ProUser Diamant

zonder problemen een nieuwe lange arm toegezonden gekregen echter ook deze na twee keer gebruik defect. Slechte kwaliteit in kunststof waar draadeind in zit!

Nara 29-07-2020

Zwaar, voldoet, afwerking zo,zo

Geschreven voor: ProUser Diamant

Ik heb em nu ongeveer een jaar. Voor mij als alleenstaande vrouw wel wat zwaar. Hij voldoet verder wel, maar de afwerking, vooral van de bevestiging van de kentekenplaat is onvoldoende.

Simon 26-01-2019

miskoop

Geschreven voor: ProUser Diamant

Helaas is dit product niet geschikt om het aangegeven gewicht te dragen ,kan geen 2 electrischefietsen zonder accu aan,steun buigt steeds verder door en staat op afbreken

Minpunten

• Slechte kwaliteit
  • Fabrikant regeerd niet op klachten
  • Ook bekend als Bosal

Ronald 06-09-2018

ProUser Diamant, prima fietsendrager, makkelijk hanteerbaar.

Geschreven voor: ProUser Diamant

Wij vinden het een prima fietsendrager. Goed te bevestigen, makkelijk op te bergen in de hoes i de garage. Wij hebben geen e-bikes, dus daarover geen mening, maar onze degelijke fietsen met 24/30 versnellingen zijn zeer makkelijk en goed te bevestigen en te vervoeren. Door de slotbevestiging durfde IK zelfs de drager op de parkeerplaats op de trekhaak te laten zitten!

Pluspunten

• bevestigen op trekhaak is eenvoudig
  • stabiel tijdens het rijden.

Wallie 22-06-2018

Pro User Diamant

Geschreven voor: ProUser Diamant

Pro User Diamant ruim een jaar in gebruik, maar vind bepaalde onderdelen beneden de maar. De klauwen van de framehouders beschadigen de fietsen en zoude bekleed moeten zijn met rubber. De bouten van de draaiknoppen al verschillende kapot, bij een betere kwaliteit is dit niet nodig en de houders voor de nummerplaat zijn inferieur, kortom , matige kwaliteit terwijl dit gemakkelijk op te lossen is. Voor deze prijs zijn er wel betere te koop, en zou hem met de kennis van nu niet weer kopen.

Pluspunten

• Makkelijk op de trekhaak te zetten
  • Opvouwbaar

Minpunten

• Sommige onderdelen van slechte kwaliteit
  • Prijs kwaliteit verhouding niet goed.

John G. 04-10-2017

Bijzonder handige en gebruiksvriendelijke fietsendrager

Geschreven voor: ProUser Diamant

We hebben deze pro user ongeveer drie jaar in gebruik. Niet alleen in Nederland , ook op lange vakantiereizen. Wat een degelijke en zeer gebruiksvriendelijke drager is dit! Net aangeschaft viel de drager met de 2 e-bikes op straat bij het afrijden van onze oprit. Schrik!!! Wat bleek? Onze eigen schuld! We hadden de drager niet goed op de trekhaak vastgezet. Tot nu toe zit het geheel erg stevig vast. Het systeem werkt voortreffelijk en is bijzonder handig op te bergen.

Minpunten

• Redelijk zwaar

Guus 01-09-2017

uitstekende fietsdrager

Geschreven voor: ProUser Diamant

Bevestigen op trekhaak gaat zeer eenvoudig; is alleen te doen. Fietsen zijn goed vast te zetten en zelfs met slot te beveiligen evenals de drager zelf. Constructie erg solide en drager is stabiel achterop de auto.

Pluspunten

• bevestiging op auto
  • afsluitbaarheid
  • stabiliteit
  • kantelbaarheid met fietsen

Jack 26-08-2017

Aangenaam verast.

Geschreven voor: ProUser Diamant

Heel stevig en stabiel. Als je het eenmaal door hebt hoe die werkt, dan is deze ook heel handig in gebruik.

Pluspunten

• Makkelijk op de trekhaak te monteren.
  • Compact inklapbaar.
  • Je kunt makkelijk alleen de fietsen plaatsen.

elsinga 18-08-2017

kentekenplaat schoot los

Geschreven voor: ProUser Diamant

Diamant: hele handige fietsendrager. Maar afgelopen week nare ervaring: op terugreis van vakantie schoot de kentekenplaat los en vloog er op de snelweg af en ketste tegen voorzijde achter mij rijdende auto . Liep gelukkig nog goed af, alleen wat lakschade...
Ik vind die bevestiging met twee kleine palletjes wel een zwak punt. Dat zou degelijker en veiliger mogen! ik zal de kentekenplaat nu zelf maar maar wat steviger vastzetten.
Komt dit vaker voor??

Jan 05-04-2017

Pro User Diamant fietsendrager

Geschreven voor: ProUser Diamant

Fietsendrager nu zo'n vijf jaar in gebruik, gelijk met de elec. fietsen gekocht, nooit problemen gehad met de drager.
Deze staat stevig op de trekhaak en zit er eigenlijk zo op, fietsen staan ook stevig. Echter heb nu wel een probleempje, het schroefdraad van de lange framehouder is dol gedraaid, even contact opgenomen met de leverancier, echter er zit maar 2 jaar garantie op, maar gelukkig kan je de onderdelen los bij kopen. Voor de rest geen problemen met deze drager, functioneert goed.

Pluspunten

• makkelijk op de trekhaak te zetten
  • compact, opvouwbaar zo in de kofferbak

Minpunten

• wel wat zwaar