Krups EA8000 Reviews

• Duurzaamheid
    6.1

• Mogelijkheden 7
Product een paar weken in bezit
Prima, compact apparaat voor een nette prijs. Maakt heerlijke en goed hete koffie en cappuccino. Afvalbakje moet relatief vaak geleegd worden, maar is kleine moeite.
  • Smaak 3
  • Mogelijkheden 4
  • Gebruiksgemak 5
  • Duurzaamheid 4
Product een jaar of meer in bezit
waardeloos ding veel problemen er mee gehad is al eens opgestuurd omdat hij niet meer kon malen motor liep vast , en na het repareren is de koffie niet te zuipen.

en het pijpje wat er bij zit om het melk op de blazen wil ook niet .
  • Duurzaamheid 10
Product een jaar of meer in bezit
Nadat wij hadden genoten van de krups piston espresso en slechte ervaringen hadden met 2 saeco machines, hebben we weer voor krups gekozen. Wij genieten van een echte heerlijke koffie; machine makkelijk schoon te houden (koffiedik erg droog na gebruik in plaats van de vieze kledderboel bij Saeco). Wij gebruiken nu (dure) Peeze koffie, maar dat is het summum van genieten. Deze machine stopt als het water op is en maakt na bijvullen de koffie verder af in tegenstelling tot de Saeco, die de reeds gemalen koffie geeoon weggooide.

Wat ons en onze vrienden betreft, die er ook een kochten: echt koffie om van te genieten, zelfs met een goedkopere soort koffie. Deze machine is een aanrader!
Product een paar dagen in bezit
Heel erg prettig apparaat, veel prettiger dan de vorige. Dat was een Bosch. Deze heeft ook een ruim water- en bonen reservoir. Geeft weinig afval en water verlies. Koffie is erg lekker en het is super makkelijk om volle of minder volle bakken te schenken. Maakt ook veel minder herrie dan de vorig. Schoonmaken is erg simpel.
  • Mogelijkheden 10
  • Duurzaamheid 10
Product een paar dagen in bezit
mijn krups voldoet nog steeds uitstekend en kan hem ook bij iedereen aanbevelen het was voor ons een prima aanschaf
5,6
  • Smaak 7
  • Mogelijkheden 6
  • Gebruiksgemak 7
  • Vormgeving 7
  • Duurzaamheid 1
Product een jaar of meer in bezit
In 2010 de voorloper gehad van dit apparaat. Deze echter na 3 weken terug gestuurd en vervolgens dit type gekregen. Telkens dezelfde klachten. Lekkage onderkant. Inmiddels binnen 3 jaar 3 apparaten nieuw ontvangen, omdat die niet meer te repareren waren. Nu alweer lekkage aan de onderzijde. Helaas nu wel zelf de verzendkosten moeten betalen. Feit is dat ik nooit meer voor dit apparaat zal kiezen. Koffie en gebruiksgemak zijn goed, echter de kans op een defect is erg groot. Wel een groot pluspunt voor de service van Krups.
  • Duurzaamheid 8
Product een maand in bezit
Ben al vanaf 2007 in bezit van een Krups expressomachine en een paar weken terug mijn 4e exemplaar gekocht. Mijn eerste apparaat daar had ik steeds problemen mee maar werd dan keurig opgehaald en weer thuis gerepareerd gebracht.Dit is 5 jaar zo doorgegaan en ik had inmiddels ook 3 keer een nieuw exemplaar gekregen. In maart 2013 was ik er klaar mee heb hem voor 10 euro via marktplaats verkocht. Toen maar een ander merk aangeschaft maar wat mij opviel dat bij al die aparaten je de hele zetgroep constant moet reinigen wat best vaak moest gebeuren bij ons exemplaar ik had al een vermoeden dat dit nooit goed kan zijn, inelkaar en uitelkaar, je raad het al dit nieuwe apparaat ging ook stuk.wij miste onze oude makkelijke in onderhoud apparaat en de lekkerste koffie zo erg dat we hebben besloten om toch weer een krups te kopen dit keer de EA8000 een relatief goedkoop eenvoudig model en ik ben er zo blij mee heerlijk! Ik lees weinig negatieven reacties op deze en hoop dat hij het heel lang uit houdt, want ik vind de Krups toch echt de lekkerste koffie geven en het apparaat is mooi klein en compact.zal over een half jaar weer een post doen dat zegt dan meer over de duurzaamheid van deze EA8000
6,4
  • Mogelijkheden 8
  • Gebruiksgemak 5
  • Duurzaamheid 1
Product een kwartaal in bezit
Dit is compacte,mooi vormgegegeven machine en de koffie is prima.

Maar dan:

er zit een grote opvangbak voor de afgewerkte koffie. Staat in de beschrijving dat leegmaken na zo'n 9 kopjes moet gebeuren, dat in bij ons zeker niet zo.Na drie a vier keer of eerder begint het lampje te branden en het terug plaatsen moet regelmatig herhaald worden.

Voor het eerst ging nu het lampje "clean"branden. Volgens de beschijving moet er nu een schoonmaakpil geplaats worden en volgt dan de reinigingprocedure door het indrukken van de serviceknop. Dezelfde knop als vcor het regelmatig doorspoelen. Wij drukten op deze knop echter zonder het reinigingstablet te plaatsen. Geen probleem, volgens de gebruiksaanwijzing start het programma opnieuw. Niet dus, na heraansluiting blijven lampjes branden en doet de machine NIETS meer. Volgens de verigens behulpzame servicedesk is het apparaat na enige tijd stroomloos gereset. Helaas werkt dit niet en moet het nu opgehaald worden. Dit allemaal dan wel onder ganrantie maar veel vertrouwen in de techniek van het apparaat heb ik niet meer. Verkeerd werkende sensor en dan vooral het niet kunnen resetten waardoor de machine totaal onbruikbaar kan echt niet.
Product een paar dagen in bezit
Wat een geweldig apparaat.Ik was al een tijd op zoek naar een koffiemachine maar werd afgeschrikt door de vele revieuws met meldingen van storingen e.d. Alleen bij de krups EA 8000 las ik die niet. Dus een goede aanbieding afgewacht en de knoop door gehakt. Onze ervaring na 1 week: Heerlijk hete koffie, Cappuccino en espresso, minstens net zo lekker als die in Italie de smaak waar ik naar op zoek was.

Super snel en gemakkelijk in gebruik. Nu maar hopen dat hij het heel lang volhoudt
  • Smaak 8
  • Mogelijkheden 8
  • Duurzaamheid 9
Product een paar weken in bezit
Heel fijne machine, zet heerlijke koffie. Denk ik op dit moment de machine met de beste prijs kwaliteit verhouding die er te koop is.