Bosch TES60321RW zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch TES60321RW zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

PECHVOGEL 11-04-2020

een automaat die vol loopt met alleen maar tranen van woede

Geschreven voor: Bosch TES60321RW zilver

we hebben het apparaat nu 4 jaar in ons bezit en is nu voor de 7e keer kapot. nu weer de melding apparaat laten afkoelen. Elke keer weer een melding, apparaat weg voor minimaal 1 week.
Het servicepunt van Bosch is oké maar daar heb je alles mee gehad. Ze hebben echt van alles gedaan om mij te helpen maar het apparaat blijft kapot gaan
ik heb besloten om het apparaat onder een wals te leggen en op naar de winkel voor een nieuw apparaat.
DIT WORDT GEEN BOSCH!!!!!!!!!!!!! echt niet normaal. ik kocht het apparaat voor 899 en het is geen 100,oo waard. wat een teleurstelling in het merk bosch bah.

Pluspunten

• GEEN
  • GEEN
  • service punt van BOSCH

Minpunten

• het hele apparaat
  • alles
  • heel veel

Jolabda 11-12-2016

Complete koffiemachine

Geschreven voor: Bosch TES60321RW zilver

Net een dag in huis maar al heel tevreden over het apparaat. Veel mogelijkheden en erg eenvoudig te bedienen. Wijst zich allemaal vanzelf. Voor gewone koffie 5 sterktes te kiezen en 3 soorten ml. Gekozen voor een bosch machine omdat mijn vorige ook van bosch was en ik daar jarenlang plezier van heb gehad.

Pluspunten

• Maakt weinig geluid
  • Eenvoudige bediening
  • keuze in koffiesterkte
  • Lekkere romige melkschuim

Louis Vink 21-10-2016

Makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Bosch TES60321RW zilver

Makkelijk te bedienen machine, 10 minuten na het uitpakken maakte ik al een heerlijk kopje koffie.
Maar ook de melkvarianten zijn vol automatisch te zetten. Een mooie machine.

Pluspunten

• Display
  • Automatisch melkopschuimen

Daan 25-08-2016

volautomatische espressomachine

Geschreven voor: Bosch TES60321RW zilver

Een heel makkelijke gebruiksvriendelijke machine met erg veel mogelijkheden. Een perfecte cappuccino of een heerlijke latte machiato. Erg makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• vele mogelijkheden
  • makkelijk onderhoud