Siemens TE607F03DE rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TE607F03DE rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

koffieleut 30-12-2016

Heerlijke koffie en koffieproducten

Geschreven voor: Siemens TE607F03DE rvs

Zeer eenvoudig voor zowel koffie als ook varianten met warme/opgeschuimde melk. Erg goed reinigbaar, ook binnenzijde en uitlooppijpjes

Pluspunten

• veel variatie aan koffiebereidingen
  • lekkere koffie
  • mooi, dik melkschuim

Minpunten

• prijs

Marion Winkelhorst 13-12-2016

Duidelijke display

Geschreven voor: Siemens TE607F03DE rvs

Gemakkelijk te bedienen bonenmachine. Display laat duidelijk zien wat je moet doen. Per kopje koffie in te stellen wat smaak en hoeveelheid betreft. Ook cappuccino is snel te maken. Vooral prettig is dat het apparaat door een druk op de knop de toevoer van het melk reinigt.
Voor iedereen die een gemakkelijk, gebruiksvriendelijke bonenmachine in de keuken wil hebben is de Siemens zeker een aanrader.

Pluspunten

• duidelijk display
  • gemakkelijk cappuccino zetten
  • smaak van de koffie gemaakelijk in te stellen

Minpunten

• water opvangbak is snel vol

S Lens 08-11-2016

Lekkere koffie. veel variatie

Geschreven voor: Siemens TE607F03DE rvs

Deze machine hebben we net een week in gebruik. Wat een fijne machine! Heerlijke koffie met melk. En zelfs de waterkoker voor thee is de kast in. Een heerlijke kop warme thee is zo gezet. Ook fijn is het automatisch reinigen van de melktoevoer.

Pluspunten

• Warme koffie
  • Makkelijk melk toe te voegen

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Rob 24-06-2016

Als het om echt lekkere koffie gaat....

Geschreven voor: Siemens TE607F03DE rvs

Deze machine enkele weken in gebruik en hij maakt alle beloften gewoon waar. Super handig in gebruik,mooie vormgeving maar het belangrijkste : hele lekkere koffie in alle variaties. Had hiervoor een ander merk koffie volautomaat ,maar nooit gedacht dat er zo'n groot onderscheid zou zijn in dit soort apparaten.Deze machine maakt echt het verschil.
Een verder belangrijk pluspunt is dat je de hele zetgroep heel makkelijk kan verwijderen en schoonmaken zodat de kwaliteit van je kopje koffie gewaarborgd blijft.
Conclusie : een absolute aanrader. Verder zoeken heeft weinig zin !

Mielke 18-06-2016

TE607F03DE

Geschreven voor: Siemens TE607F03DE rvs

Het is een hele mooi apparaat. Gemakkelijk in gebruik. Meer dan voldoende mogelijkheden. De smaak is uitstekend. En de schuimlaag van de melk op de Cappuccino is perfect!(geweldig)Deze machine is echt aan te raden, voor iemand die een perfecte kop koffie wil drinken!

Marco 17-06-2016

Super apparaat

Geschreven voor: Siemens TE607F03DE rvs

Apparaat geeft goede warme/hete koffie. Alle instellingen voor goede koffie zitten erop. De bijgeleverde melkkan is super gemakkelijk, geen geknoei en handig te bewaren in de koelkast.
Twijfel niet langer en bestel dit super apparaat!

Wikomaatje 16-06-2016

Heerlijk bakkie

Geschreven voor: Siemens TE607F03DE rvs

Het eerdere apparaat, ook van siemens, had het begeven. Toch weer op pad voor een nieuwe siemens, de vorige was heel goed bevallen dus.... De vorige keer zijn we heel lang aan het testen geweest welke bonen we lekker vonden. Deze voorsprong hadden we nu dus al. Gelijk alle variaties geprobeerd. De koffie is uit de TE607F03DE zelfs lekkerder. Heel prettig is dat alles duidelijk word aangegeven, van ontkalken tot watertank vullen. Dus zeer makkelijk in gebruik. Wekelijks halen we de zetgroep er 1x uit om alles intern een keer goed schoon te maken. Dit is 5 à 10 minuten werk en het behoud van je apparaat. Wij genieten weer ouderwets ;-)

Ron 13-06-2016

Goed en mooi Espresso automaat

Goed en makkelijk bediening
Goede instel mogelijk heden van de sterkte voor de koffie van slap naar heel sterk
En het reinigen ook snel en overzichtelijk
Kortom een heel goed en mooie machine

Jac 05-06-2016

Goed tot zeer goed

Geschreven voor: Siemens TE607F03DE rvs

Tot nu toe kan ik alleen nog positief reageren op het apparaat heb nog geen negatieve punten kunnen ontdekken.

Ig 05-06-2016

Tevreden met koffiemachine

Geschreven voor: Siemens TE607F03DE rvs

Lekkere koffie. Goed heet. Gemakkelijk te bedienen. Mooie vormgeving.
Duidelijk display voor koffiekeuze

Wim S 02-06-2016

Eerste indruk: Prima apparaat

Geschreven voor: Siemens TE607F03DE rvs

Ik heb hem nu een paar dagen, en ik moet zeggen dat d ekoffie heerlijk is en dat het bereiden van de diverse varianten gemakkelijk is, evenals het schoonhouden. Over duurzaamheid kan ik na paar dagen niet veel zeggen, de tijd zal het leren. Het apparaat ziet er zeer degelijk uit.

fred 28-03-2016

Siemens TE607F03DE

Geschreven voor: Siemens TE607F03DE rvs

Sinds een paar dagen in mijn bezit en ben echt super tevreden, eerst een De Longhi geprobeerd maar dat was echt een ramp, de prijs is dan ook wel het dubbele maar hij is het wel waard ed smaak en mogelijkheden zijn echt volop, het is een fluitje van een cent om een latte of expresso of een gewone kop koffie te maken, echt een aanrader de vormgeving is trouwens ook echt mooi..

fred 28-03-2016

siemens TE607F03DE

Geschreven voor: Siemens TE607F03DE rvs

Sinds 2 dagen in mijn bezit en echt super tevreden, eerst een Delonghi geprobeerd maar dat was een ramp, de prijs is dan ook veel duurder maar je krijgt er veel meer voor terug, de smaak en gebruik is veel eenvoudiger en met de melkkan in de koelkast is echt een fluitje van cent om een lekkere latte of expresso te maken en de gewone koffie en warme melk is echt lekker...

Harrr 22-01-2016
Geschreven voor: Siemens TE607F03DE rvs

Degelijk apparaat, makkelijk te reinigen met veel mogelijkheden. Voor een lekkere koffie moet je vooral de goede bonen kopen :-)

Marc 19-01-2016
Geschreven voor: Siemens TE607F03DE rvs

Super mooi apparaat en heel handig te bedienen. Met LED-verlichting en handige isoleerbeker voor de melk. Even uitproberen welke bonen je het lekkerst vindt.

Harm 11-01-2016
Geschreven voor: Siemens TE607F03DE rvs

We genieten na iedere zetting van een of twee heerlijke kopjes koffie. Het is een degelijk apparaat. Wekelijks halen we de zetgroep even los en maken deze schoon. Erg goed dat dit losnemen mogelijk is. Het is aan te raden een paar soorten koffie te proberen en de instellingen voor de sterkte en de malingsgraad uit te proberen. Het apparaat is verder redelijk stil, er kan genoeg koffie in de voorrraad container en ook de inhoud van het waterreservoir is voldoende. We zijn erg tevreden met dit apparaat na een aantal vervelende ervaringen met een Zwitsers merk die regelmatig in storing viel.

Ruud 09-01-2016
Geschreven voor: Siemens TE607F03DE rvs

Direct na de bezorging het apparaat geïnstalleerd. Met de snelle korte handleiding was dit zo gebeurd het apparaat doorgespoeld. Het leuke is dat naarmate er meer kopjes volgen het steeds lekkerder werd en beter. Dit was ook in de handleiding beschreven. Nu hebben we het apparaat 3 weken intensief in gebruik. Over de koffie en keuzemogelijkheden niets dan lof. Het is wel even kijken hoe het schoonmaken precies werkt maar als je daar eenmaal aan gewend bent is dat allemaal vrij eenvoudig en snel gebeurd. Heel makkelijk is het uitgebreide display dat precies zeg wat er gebeuren moet.

Henk 07-01-2016
Geschreven voor: Siemens TE607F03DE rvs

Het gebruiksgemak staat bij dit apparaat voorop, via de display kun je heel makkelijk switchen tussen de verschillende koffiespecialiteiten en de smaak is prima. Het melksysteem geeft een mooie hoeveelheid melkschuim en het reinigen gaat super makkelijk. wat mij betreft dus een echte aanrader.

Joke 04-01-2016
Geschreven voor: Siemens TE607F03DE rvs

Heerlijke koffie, melk en schuim mag wat warmer worden van de capu en latte. Maar met koffie op zijn warmst laten maken is dit aardig opgelost.
Verder erg gebruik vriendelijk.

piet 30-12-2015
Geschreven voor: Siemens TE607F03DE rvs

heerlijke koffie en capucino, gemakkelijk te bedienen.espressomachine maakt niet veel lawaai, ook tijdens het malen niet. Temperatuur van de koffie is ook prima!

ad van den bogert 27-12-2015
Geschreven voor: Siemens TE607F03DE rvs

Ben zeer tevreden over het apparaat en zeer mooi vormgeving van het apparaat na lang zoeken de juiste koffie gevonden die super lekker smaak
Zeker een aanbeveling waard om deze machine aan te schaften.

Mocca 25-12-2015
Geschreven voor: Siemens TE607F03DE rvs

Het is voor ons de tweede Siemens. Eerst hadden we de Siemens Suppresso. Na 9 jaar nu vervangen voor de EQ6. Deze is nog luxer. Theewater en melk-toevoeging is veel eenvoudiger. Super.

Hans K 17-12-2015
Geschreven voor: Siemens TE607F03DE rvs

Zeer fraai espresso apparaat met heel veel mogelijkheden en toch eenvoudig te bedienen dmv het touchscreen met symbolen. Zelfs mijn vrouw kan er mee overweg. Ook het instellen van de inhoud van de kopjes gaat simpel, daarna is een druk op de knop start voldoende om het kopje met bijv.cappucino te vullen. Ook de smaak is uitstekend en de machine is gemakkelijk bij te vullen. Over de duurzaamheid valt nog niet veel te zeggen in dit stadium, nog te kort in bezit.

Familie Heijboer 17-11-2015
Geschreven voor: Siemens TE607F03DE rvs

Een machine met een strakke vormgeving, een mooie RVS-look en met een opvallend eenvoudige bediening. En niet onbelangrijk: heerlijke koffie!

Jeroen 11-11-2015
Geschreven voor: Siemens TE607F03DE rvs

Geweldig apparaat! Stiller als de oude, hetere koffie en wat een prachtig design. Bijzonder blij met de aankoop.