Siemens TE607203RW rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 846 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TE607203RW rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Truitje 01-01-2021

Siemens EQ-6plus

Geschreven voor: Siemens TE607203RW rvs

Mooi apparaat gewone koffie erg lekker,maar koffie waar melk bij moet. Cappuccino,latte en verkeerd erg lauw. Dit is een tegenvaller. Raad diegene aan die regelmatig deze koffies drinken een ander apparaat aan te schaffen. Als die van mijn stuk is nooit geen Siemens meer.

Pluspunten

• Gewone koffie is lekker

Minpunten

• Lauwe koffies waar melk bij moet.

Tonytex 27-12-2020

Snelle en te dure reparatie

Geschreven voor: Siemens TE607203RW rvs

Deze machine in 2016 voor € 890,00 gekocht. We zijn met 2 pers. Wij gebruiken ong. 8 kopjes koffie per dag. De machine gaf aan dat het te heet werd en werkte niet meer. Met service afd van Siemens gebeld. Ik kon de machine opsturen en deze zou weer prima in orde gemaakt worden voor € 280,00 incl verzendkosten. Voor een van de duurste machines op de markt vindt ik dit niet kunnen!! Voor mij geen Siemens meer.

rob v l 30-10-2018

mooie display makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Siemens TE607203RW rvs

geachte vandaag mijn Siemens Espresso TE655203RW ofwel Q6 serie 500 binnen gekregen bij het aanzetten stroomt er al water uit ook bij het uitzetten blijft er water nastromen na 2 kopjes koffie gezet te hebben geeft display al aan lekbak legen zat bijna al helemaal vol water hoe kan dit? gezette koffie smaakt goed en is lekker op temperatuur

Pluspunten

• lekkere koffie
  • goede temperatuur

Minpunten

• bij aan uitzetten blijft water komen
  • lekbakje na 2 kopjes al vol

Rob 22-09-2018

Algemene beoordeling

Geschreven voor: Siemens TE607203RW rvs

Een prima koffie machine die voldoet aan de eisen die wij hebben "een lekkere bak koffie, Latte of Cappuccino, echter er is een nadeel en ik lees dit in veel reviews maar helaas geen commentaar hierover door de Fabrikant/leveranciers De lekbak loopt wel heel snel vol wat is daar de reden van, na een paar kopjes geeft de machine al aan lekbak ledigen. ik zet na het koffie maken al een bakje onder de uitloop dus daar kan het niet van zijn intern lekt de machine dus water, wie kan mij daar antwoordt op geven. wel graag serieuze reacties.

Miranda 07-09-2018

Siemens EQ 6

Geschreven voor: Siemens TE607203RW rvs

Wij hebben deze koffie machine al enige tijd in ons bezit naar alle tevredenheid.
Hij geeft goede koffie, (ook wel afhankelijk van welk soort bonen je kiest) en de strekte is goed te regelen. Het melkschuim wat hij geeft is prima van smaak alleen wel wanneer je volle melk hiervoor gebruikt.
Enige nadeel vindt ik dat er op onverklaarbare reden regelmatig losse koffie in het zijvak komt/ligt, terwijl ik nooit losse koffie in het apparaat doe en alleen maar koffiebonen gebruik!
Wel regelmatig onderhoud behoeft het apparaat, dan ontkalken en dan weer reinigen.

Pluspunten

• Smakelijke koffie
  • Goed op temperatuur
  • Maakt weinig herrie

Minpunten

• Behoeft regelmatig onderhoud
  • Losse koffie in het zijvak

Tim 15-01-2018

Simpele en snelle machine

Geschreven voor: Siemens TE607203RW rvs

Zeer goede machine, stil in de gebruik en snel warm.
Alleen melk is wat aan de koude kant, maar daar hebben we als oplossing voor dat we de melk uit de koelkast laten en savonds er weer in zetten. Die doen we met friesche vlag houdbare melk.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Dubbele melk schuimer

Minpunten

• Temperatuur melk

Fredster 04-01-2018

Prachtig apparaat, erg matige koffie :(

Geschreven voor: Siemens TE607203RW rvs

Schitterend apparaat om te zien, maar de kwaliteit van de gemaakte koffie valt enorm tegen (en nee, ik gebruik geen goedkope bonen, maar kwaliteitsbonen). Maalgraad op z'n fijnst gezet, maar dat maakt weinig/niets uit.

Je kunt zien dat er veel smaak verloren gaat: nauwelijks crema, en de lekbak zit vol koffie korrels en het lekwater is ook bijna de kleur van de koffie die er uitkomt. De lekbak is tevens erg snel vol.

De koffie 'koekjes' die uitgeworpen worden zijn gewoonweg nat te noemen en bevatten nog erg veel smaakstoffen die dus eigenlijk in je kopje terecht hadden moeten komen.

Melkvarianten zijn veel te koud: deze worden maar 40 graden opgewarmt: Natuurlijk komt je melk uit de koelkast en is alles dus te koud (je kopje opwarmen helpt wat, maar dan nog zwaar onvoldoende)...

Niks positiefs dan? Jawel hoor: snel en relatief stil, maar ik had liever een lekkere bak gehad!

Ik heb het apparaat (EQ6) heel snel terug gebracht naar de winkel en heb daar geen spijt van!

Wat mij betreft een afrader en ik zou de anderen die het apparaat aanraden eens adviseren om eens een echte koffie te gaan drinken: volgens mij weten jullie niet goed wat mogelijk is met een apparaat dat wel goed is!

Pluspunten

• Snel
  • Stil
  • Mooi

Minpunten

• Smakeloze koffie zonder karakter, met goede bonen
  • Melk producten te koud
  • Lekbak snel vol
  • Koffie koekjes bevatten nog alle smaak
  • Nauwelijks crema

Cora 21-12-2017

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens TE607203RW rvs

Eindelijk gekocht! En in alles komt deze koffiemachine tegemoet aan mijn verwachtingen. Makkelijk te bedienen en heerlijke koffievariaties. Een aanrader!

Monique 16-12-2017

Nu al verliefd

Geschreven voor: Siemens TE607203RW rvs

Naar veel wikken en wegen want goedkoop is die niet maar nu al helemaal verliefd ondanks dat we hem pas 2 keer gebruikt hebben. Zeer stil makkelijk te bedienen (kind kan de was doen) .

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Stil

Minpunten

• Nog geen

Koffieleuten 14-11-2017

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens TE607203RW rvs

Wij hebben dit product gekocht omdat onze oude machine na 7 jaar stuk is gegaan.
Omdat we aan de koffie met verse koffiebonen gewend zijn. Zijn we na een uitstap van twee weken met een andere koffie machine toch weer over gegaan naar een Siemens volautomaat. Wij vinden deze machine prettig door zijn duidelijke scherm van koffie keuze, de cappuccino die de koffieautomaat produceert is goed. Simpel te bediening en met je eigen smaak koffie is het een prima bakje koffie waar we iedere dag van genieten.

Pluspunten

• duidelijke display
  • vers gemalen koffie bonen
  • simpel te bedienen
  • goed te reinigen aan de binnen kant.
  • zelfs de koffie kraantjes reinigbaar.

Minpunten

• aansluit pennen van plastic

Kasteelspotter 28-09-2017

Eenvoudig en gebruiksvriendelijk apparaat

Geschreven voor: Siemens TE607203RW rvs

wij vinden het een perfecte machine, waarbij we alle functies gebruiken, alle sterktes zijn gemakkelijk in te stellen, daarbij vind ik hem vriendelijk in onderhoud.
Ik heb echter wel een probleempje met het doorlopen van de bonen, regelmatig "hangen" de bonen zich op in het reservoir, gevolg: melding dat de bonen op zijn.
simpel te verhelpen door met de vinger de bonen aan te duwen. weet iemand hier iets op?
ik gebruik Lor bonen nr 10.

Siemens, koffie apparaat! 25-08-2017

De tijd dat hij warm wordt is in 3 sec, dat is super!

Geschreven voor: Siemens TE607203RW rvs

De koffie is in deze machine heel lekker warm. Je kunt de machine, heel goed schoon houden.!
Het is een aanrader, om z òn apparaat te hebben!
Een prima product.!

Marcel Irma 08-07-2017

Prima apparatuur

Geschreven voor: Siemens TE607203RW rvs

Zeker tevreden, maar ook van mij had de koffie wat heter gemogen.
En ik ben zoekende naar goede bonen, iemand een idee?

Minpunten

• Koffie had iets heter gemogen.

J.Bos 06-07-2017

Siemens EQ.6 TE617203RW series 700 Espressomachine

Geschreven voor: Siemens TE607203RW rvs

Na een Jura Z5 was het tijd voor Duitse degelijkheid. De Jura is ruim 2x zo duur, maar zeker niet 2x beter.

Waarbij mij Jura Z5 de zetgroep er niet uitgehaald kon worden en even afgespoeld kon worden, kan dat bij de Siemens wel. Wel zo hygiënisch; 1x per week afspoelen en de kans op schimmels is geminimaliseerd. Bij de Jura moet je daarom jaarlijks naar de dealer voor minimaal 239 euro.
De Siemens heeft een prachtig design en werkt heel intuïtief; zelfs mijn bejaarde ouders wisten direct hoe het werkte.

Pluspunten

• Uitneembare zetgroep (hygiënisch)
  • heel intuïtief
  • prachtig design
  • Voelt stevig aan
  • Veel koffieproducten mogelijk

Harpert 20-06-2017

Direct prima koffie.

Geschreven voor: Siemens TE607203RW rvs

Vandaag gekocht zonder poespas in gebruik genomen waterfilter even spoelen volgens gebruik aanwijzing daarna de maalgraad iets fijner gezet en direct heerlijke koffie. Deze machine gekocht na heel wat reviews en youtube filmpjes van diverse merken voldoet helemaal aan de verwachting en ga de komende tijd e.a. uitproberen

Pluspunten

• super eenvoudige bediening
  • En het belangrijkste heerlijke koffie goed warm
  • groot koffie reservoir
  • geluid arm tov mijn oude Melitta machine

Minpunten

• tot nu toe geen

Bruin 17-05-2017

Stille machine maakt fraai cappuccino schuim.

Geschreven voor: Siemens TE607203RW rvs

Prachtig fijn schuim voor cappuccino. Het malen van de bonen gebeurt opvallend stil in vergelijking met de automaat van een ander bekend merk die wij hiervoor gebruikten. Nieuw is voor ons het ontbreken van een melkkan. In de praktijk geen probleem met het handige melkstaafje, dat met schoonmaken nauwelijks inspanning en tijd kost. Een handig kunststof flesje met cappuccino-melk van de grootste grutter in Nederland gevonden, waarin dit staafje perfect past. Het melkschuim komt met grote precisie in de kopjes zonder spetten buiten de kopjes; iets wat wij met de oude automaat nogal eens zagen gebeuren. Omdat het reinigen van de melkunit via de machine gebeurt, hoeft de melkvoorraad ook maar uiterst kort buiten de koelkast te zijn.
Wij gaan de koffietemperatuur nog iets hoger afstellen, nadat wij al de hoeveelheid per kopje prima konden afregelen. De duidelijke display verfraait het uiterlijk.

Pluspunten

• stil in gebruik
  • fraai cappuccino schuim
  • persoonlijke voorkeuren mogelijk

Minpunten

• watercontainer had wel groter mogen zijn

K&R 13-05-2017

Heerlijke cappuccino

Geschreven voor: Siemens TE607203RW rvs

We hebben het apparaat nog maar net maar zijn erg enthousiast. Erg gebruiksvriendelijk en heerlijke cappuccino.
Groot pluspunt is dat je 2 cappuccino 's tegelijk kan maken. Het schoonmaken van het melkslangetje gaat met een druk op de knop. Ideaal. Apparaat heeft ook een mooi uiterlijk!

Pluspunten

• 2 koffie kopjes tegelijk, ook cappuccino
  • Melkslangetje met druk op de knop schoon
  • Ziet er goed en degelijk uit
  • Britafilter in water
  • Gebruiksvriendelijk display

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Een uitstekend product. 07-05-2017

Duidelijk display

Geschreven voor: Siemens TE607203RW rvs

Kwaliteit moet zich nog uitwijzen, maar de smaak is heel erg lekker, ruime keuze in de soorten koffie.
Temperatuur goed te regelen

Pluspunten

• makkelijk te onder houden.

Minpunten

• op dit moment geen minpunten

P.Reijm 01-05-2017

Een aanwinst in de keuken

Geschreven voor: Siemens TE607203RW rvs

Duidelijk display lichte aanraking toetsen water bijvullen gaat met maatbeker staat bij ons op de aanrecht onder de boven kastjes hoeft niet van z'n plek gehaald te worden.
Melk is warm niet gloeiend heet, ontkalken gaat simpel alles wordt via display aangegeven wat je moet doen.

Pluspunten

• makkelijk te reinigen
  • simpele bediening

Minpunten

• geen

Jacqueline 23-04-2017

Fijne koffiemachine

Geschreven voor: Siemens TE607203RW rvs

Na lang wikken en wegen, hebben we uiteindelijk voor deze koffiemachine gekozen en daar hebben we nog geen moment spijt van gehad. De machine is overzichtelijk, makkelijk in gebruik en goed te reinigen. We hebben de machine nu ruim 3 maanden in gebruik en hebben er al 1000 kopjes koffie ed. mee gezet. We zijn nog steeds super blij met onze koffiemachine.

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Makkelijk in gebruik
  • Eenvoudig te reinigen

Minpunten

• Lekbak is snel vol

Paul de Bruijn 23-03-2017

top apparaat

Geschreven voor: Siemens TE607203RW rvs

Ik heb op verzoek van Kieskeurig deze 2de review gemaakt. Ik kan er kort over zijn. Vanaf dag 1 ben ik er tevreden over goede koffie goede temperatuur. Dus erg tevreden en geen onvolkomen heden. Het apparaat is wat duur maar tot nu toe een dikke 9.

carla de Koning 01-03-2017

Lekbak snel vol

Geschreven voor: Siemens TE607203RW rvs

Ik ben redelijk tevreden, zodra er melk bij komt is de koffie aan de lauwe kant. Het grootste probleem is dat de lekbak na 4 kopjes koffie vol zit. Vind ik erg onprettig. Hij is ter reparatie geweest maar niets te vinden. Ik heb dus veel waterverlies waardoor ik het waterreservoir erg vaak moet vullen.

Pluspunten

• grote koffie keuze

Minpunten

• teveel water in de lekbak
  • moet vaak het reservoir vullen

Bou 19-02-2017

Makkelijk apparaat maar lauwe cappucino

Geschreven voor: Siemens TE607203RW rvs

Een mooi , makkelijk schoon te maken en te bedienen apparaat. Helaas is de cappuccino en latte lauw. Verwacht je niet van een een apparaat van bijna € 800,-. Ik lees dat meerdere kopers dit ervaren. Ik heb geen ervaring hoe dit bij andere espressomachines is.
Uitloop koffie werd vervangen omdat bij 2 koppen koffie de hoeveelheid van het ene en andere kopje sterk verschilde. Binnen 2 dagen was het apparaat na reparatie weer terug.

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• cappuccino en latte zijn niet warm
  • moeilijk te bedienen maalinstelling

Hookipa 29-01-2017

Fantastische Koffie...hmmm

Geschreven voor: Siemens TE607203RW rvs

Als koffieliefhebber, die genoegen moest nemen met een Senseo, zal ik nooit meer terug gaan naar een dergelijk apparaat. De koffie die nu gemaakt wordt door deze Siemens is van adembenemende kwaliteit. Ieder moment van de dag, kan er nu genoten worden van een overheerlijke koffiespecialiteit. Van een lekker kleine espresso tot een machiato... of liever een lekker kopje thee. Fantastisch. En het onderhoud van de machine? per week 15 minuten...

Pluspunten

• Veel koffiespecialiteiten
  • Intuïtieve bediening
  • Stille machine

Rijmar 28-01-2017

Prachtig apparaat en heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens TE607203RW rvs

Een flinke zoektocht gehouden naar een goed, makkelijk en eenvoudig te bedienen koffieapparaat en met heerlijke koffie uiteraard als resultaat. Uitgekomen op deze Siemens machine en die heeft al onze wensen vervuld. Het is een prachtig apparaat, ook om te zien, heeft een zeer eenvoudige bediening, is volautomatisch en er komen heerlijke (soorten) koffie uit. Zeer goede koop!

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Mooi apparaat
  • Volautomatisch
  • Veel smaken koffie
  • Eenvoudig te reiningen