AEG E6953FOK

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG E6953FOK op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Merel2014 08-10-2014
Geschreven voor: AEG E6953FOK

Een mooie koffiemachine, gemakkelijk in gebruik, maar vooral een goede prijs-kwaliteit verhouding. De smaak van de capsules van Lavazza wint het voor mij nog steeds van alle andere koffiemerken, echt Italiaans!

danielk1973 20-05-2014
Geschreven voor: AEG E6953FOK

Sinds een paar jaar drink ik al Lavazza A Modo Mio uit een eerder model. Deze kocht ik als tweede machine in de aanbouw. Lekker compact en maar € 99,-. De smaak bljft voor mij de doorslag geven, want deze is vergelijkbaar met een echte italiaanse espresso in de horeca.

De machine is eenvoudig. Hierdoor simpel te gebruiken. Jammer dat je hem zelf moet stoppen, maar ach dan kun je iedere keer zelf bepalen welke sterkte je lekker vind.

Ik heb duurzaamheid ingevuld, omdat er weinig op of aan zit dat kapot kan mijn inziens. Het voelt degelijk aan.

Leuk, maar vooral lekker voor weinig.